Forum   lille

lille

(109 wyników)
  • Jaka wersja tego imienia bardziej Wam sie podoba?
  • Lille, Cormontaigne - Prawdopodobnie zamieszkam tam na jakiś czas. Może ktoś podzielić się ciekawymi informacjami dotyczącymi tego regionu?
  • Wyjeżdżam do Lille na pół roku. Niestety lecę samolotem i mój bagaż może ważyć jedynie 20 kg. :( Zastanawiam się nad możliwością wysłania walizki autokarem ponieważ wydaje mi się to najlepszą (=najtańszą) z możliwych opcji. Czy może ktoś mi polecić jakąś firmę przewozową zajmującą się tego typu działalnością? A może macie dla mnie jakieś rady dotyczące alternatywnych sposobów przewożenia walizki/paczki z niezbędnymi rzeczami?
  • Lilla(14)

    juz zaklepana na 100% ( o ile nie okaze sie jednak chlopcem, wszak i takie cuda sie zdarzaja :). teraz mam do Was jeszcze jedna prosbe, mianowicie prosze o sugestie ktore drugie imie byscie wybraly Lilla Józefina Lilla Franciszka Lilla Nadzieja Lilla Klara Lilla Anna (to typ męża) pozdrawiam
  • www.allegro.pl/item1097883830_subtelny_nos_lilli_steinbeck_heinrich_steinfest.html Ktoś czytał ?Recenzje bardzo zachęcające. :) pozdrawiam, Ania
  • Lilla?(10)

    Przeczytałam jakiś stary artykuł o Paulinie Jaskólskiej , w którym pisało , że ma ona córeczkę Lillę. Muszę przyznać , że imię strasznie mi się spodobało ,ale czy funkcjonuje ono osobno czy jako skrót od Liliany,Lilii,Lilianny?
  • Tyn Bayern to tak jak u nos Górnik Zbrze. Jak uoni grajom to je świento. Sky puszczajom tyn spiel bez pieniążków. To fajnie z jejich strony. Bayery, naturalnie prowadzom we Francyji 0:1.
  • Ciekawia mnie opinie Wasze na temat tego meczu???Jak myslicie MU wygra???Jest ladny kursik na nich.Lille i tak juz chyba daleko zaszlo jak na nich w tej edycji LM. Prawdopodobne składy: Lille: Sylva - Chalme, Tavlaridis, Plestan, Tafforeau, Cabaye, Makoun, Debuchy, Bodmer, Obraniak (Bastos), Odemwingie Man Utd: Van der Sar - G. Neville, R. Ferdinand, Vidic, Evra, C. Ronaldo, Carrick, Scholes, Giggs, Saha (Larsson), Rooney
  • "Niektórzy twierdzą, że ono we Wrocławiu już jest - wystarczy dokopać się do tego, co pozostawili Niemcy. " Taaa... i specjalnie zasypali wejścia żeby Polacy jak dostaną miasto nie mogli go znaleźć, oczywiście Niemcy zgodnie trzymają to w tajemnicy, ktoś ważny blokuje wszelkie poszukiwania... :-P Jak ktoś mi kiedyś powiedział wyobraźnia ludzka kopie tunele szybciej niż ekipy budowlane.
  • Zagorzaly propalestyniec. Ciesze sie, ze go poznalem. Dzieki temu wiele zrozumialem :-))))))))))))))))))))))
  • Jak najłatwiej i najtaniej dostać się z Polski do Lille? Będę wdzięczna za wszelkie wskazówki. :)
  • dziekuje wszystkim ktorzy kilkanascie tygodni temu wspomogli mnie w wyborze imienia. Lilla urodzila sie 13 lipca w piatek, mam nadzieje, ze nie tylko w zwiazku z data urodzin bedzie szczesliwym czlowiekiem. imie pasuje idealnie. choc juz myli mi sie z imieniem jej starszej siostry Niny. chyba zbyt podobnie brzmia. no ale jakies koszty pieknego imienia musza byc :)
  • Mnóstwo zachwytów i obietnica znakomitej powieści www.dziennik.pl/kultura/ksiazki/article572751/Polaczenie_kryminalu_z_powiastka_filozoficzna.html i sprawca całego zamieszania wab.com.pl/?ECProduct=913 gdyby ktoś się zdecydował na tę lekturę, to uprasza się o sprawozdanie :).

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się