Forum   airbusa

airbusa

(19 wyników)
  • Czy kolejna gra linii Ryanair o to zeby zaistnieć mediach. Każdy cel który jest skuteczny mile widziany. Z logistycznego punktu widzenia lepiej w parku maszynowy trzymać jeden typ samolotu.Łatwiejszy i tańszy serwis. Może raczej Ryanair walczyć o samoloty długodystansowe np: B-787 to mu otworzy nowe rynki www.airportsbase.com informacje o lotniskach
  • spotkanie Merkel -Sarkozy bylo tylko w sprawie Airbusa ? , heheheh 80 wspolnych projektow na miare Rdzenia Europy . A nie gledzenie ,bicie piany o jakim trojkacie weimarskim . Ministrowie francuscy maja prawo brac udzial w posiedzaniach rzadu niemieckiego i odwrotnie !. Wypracowywanie WSPOLNEGO stanowiiska wobec problemow miedzynarodowych (quasi wsp. polit . zagraniczna ?) Wspolna brygada szybkiego reagowania ( jednostki niemieckie na ziemi francuskiej i odwrotnie ), prze...
  • Boeing i Airbus maja wady i zalety... tym razem czesciej przewoznicy wybierali Airbusa w przeciwienstwie do poprzednich ponad 30 lat. Zobaczymy jak bedzie dalej.... Bo widac oznaki koniunktury wracajacej do biznesu lotniczego....
  • Air France kupuje.. DALSZE... BOEINGI !!!! :-)))) "AIR FRANCE poinformowala oficjalnie, ze zakupi dodatkowe 4 Boeingi 777-200 w dodatku do OSMIU, ktore zakupila ([cichaczem] w latach poprzednich." Czas dostawy: 2005. AIR FRANCE potwierdzila rowniez koncernowi z Everett, ze zamierza zdecydowanie skorzystac z opcji kupienia DALSZYCH SZESCIU Boeingow 777- seria 200- z przeznaczeniem na trasy transatlantyckie a zwlaszcza na Karaiby. Czas dostawy: 2006/2007 "Air France potw...
  • Tutaj wytlumaczyli to zdecydowanie lepiej, a mianowicie: Chinczycy chca sami zajac sie produkcja samolotow pasazerskich (wojskowe juz robia dzieki Rosjanom), ale brak im doswiadczenia i technologii. Kupuja wiec samoloty pod warunkiem, ze sie u nich zainwestuje. Airbus musial sie zgodzic (a nie laskawie “zastanawia sie”) na wybudowanie montowni i fabryki samolotow ktore Chinczycy kupili. W Pekinie juz istnieje wielki instytut badawczo naukowy Airbusa, z wiekszoscia inz...
  • Jako bilioner, Rosja ma prawo wybierac handlowcow !
  • Podczas gdyt media wciaz "obrawialy" jeszcze niespodzeiwana przez wielu decyzje kanadyjskich linii lotnicyzch Air Canada zakupu Boeingow zamiast Airbusow, wiadomosc te przycmily doniesienia o wielkiej porazce Airbusa w zabiegach o olbrzymi kontrakt na dostawy nowych samolotow pasazerskich dla szybko rosnacych linii Air India. Air India, mimo olbrzyzmiego lobbyingu europejskiego producenta oglosily, ze ze zakupia 50 (!) nowych samolotow pasazerskich od Boeinga, w tym 27 nnajnows...
  • AFAIK, branża lotnicza jest klasyfikowana jako high-tech. Zwolennicy globalizacji obiecywali, że zachowamy sobie te lepsze miejsca pracy, a pozbędziemy się produkcji skarpetek. Jak widać Chińczycy będą produkować wszystko. To co zostanie to miejsca pracy w nędznych usługach: wykładanie chemii w Tesco, zarządzanie klientem w MacDonaldzie, ochrona strzeżonych osiedli przed motłochem...
  • A glupi Lot stal sie feederem Lufthansy. Nie rozwija sie. Wstyd i skandal, ze kraj mniejszy od PL ma wieksza linie lotnicza. Zespol marketingowy i do planowania LOT-u to banda debili. Rowiez chcialbym poklonic sie wspanialemu PPL i Pani. Mikolajczyk. VIVA COMMUNISMO. A myslalem, ze se ne vrati.
  • a my wywiesimy plakaty "WOLNY TYBET"
  • Brawo dla LOTu ze wybral Boeingi 787! Tylko dlaczego Polski LOT zamowil tylko 8 tych maszyn??? Dlaczego LOT nie zamowil jako "firm" 14 Boeingow 787? 8 x B787? LOT teraz ma 8 starych B767. Brakuje samolotow na rozwoj rejsow dalekodystansowe! Kiedy LOT bedzie lecial do Pekinu, Szanghaj, Hong Kong, Bangkok, Tokjo, Waszygtonu, Detroit, Los Angeles, Mumbai, czy Dehli?
  • No proszę, miło słyszeć, że w dużej firmie nie ma związków zawodowych. Umożliwa to skuteczniejsze zarządzanie przedsiębiorstwem i przynosi jak widać wymierne korzyści.
  • ale czy nie będzie im taniej wyprodukować swoje własne samoloty pasażerskie? Wezmą sobie jakiegoś większego AIRBUS'a, skopiują go, zrobią dwie wersje mniejsze, dwie większe i będzie git ;)
  • Airbusy nie powinny latac.Po tragicznym wypodku AA w list. 2001, ktore jako jedyne w US lataja na Airbusach, zostalo im udowodniona slaba konstrukcja samolotu.
  • Tak właśnie powoli rysuje się ta prawdziwa, a nie ta wyszczekana przez naszych "bohaterskich", trzymanych na amerykańskiej smyczy "opalaczy komuny", wspólnota amerykańsko-europejskich interesów którą koniecznie i za wszelka cenę chcą "reprezentować" nie tylko w naszym kraju ale również w Europie. Nawet, a może właśnie szczególnie wtedy, kiedy ta cenę miałyby płacić nasze prawnuki.
  • Niech LOT kupi Airbusy!!! Są wygodniejsze dla pasażerów.
  • poczekamy, az 7E7 zamowia porzadni europejscy przewoznicy flagowi. Dopiero wtedy bedzie to sygnal, ze rzeczywiscie warto kupic to cacko. A po za tym jesli maja zaczac latac w 2009, to dla LOTu i tak za pozno, wiec pewno LOT wybierze Boeing 777 albo Airbus 330/340.
  • Moze wreszcie LOT zakupi AIRBUSy? To upieranie sie przy zakupie tylko amerykanskich samolotow jest smieszne. Ostatnio lecialem Wizzair'em: A320, fotele ze skory, duzo miejsca i... calkowicie polska zaloga! Argument LOTu, ze trzeba by szolic pilotow na airbusach byl i jest nieprawdziwy. Duze, wygodne, ekonomiczne samoloty z UE powinny byc w LOT;
  • Natomiast Airbusy do ktorych sie nie pala, chca wepchnac POLAKOM!!! ;-))))))) SEATTLE, /PRNewswire-FirstCall/ -- Air France recently ordered four additional Boeing 777-300ERs through options it held from an existing contract. The airplanes are valued at $920 million at list prices. Deliveries begin in April 2006. The orders were recently posted to Boeing's orders website. Air France already operates eight 777-300ERs. The additional aircraft will be used on the airline's po...
Pokaż wątki z forum:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się