-
Czy ktoś może przybliżyć obowiązki,zarobki,oczekiwania na
ww.stanowisku?
-
Mam pytanie do osób które mają za sobą rozmowę w sprawie pracy na
sekretarkę (w Instytucjach Unijnych) a mają wyższe wykształcenie i
pada zasadnicze pytanie dlaczego po wyższym chce Pan/Pani byc
sekretarką?
Czy może ktos ma jakąś podpowiedz jak odpowiedzieć?
Prosze o sugestie
-
Jestem spoza Warszawy a zamierzam znaleźć prace jako sekretarka lub recepcjonistka i jakis pokój w Wawie. Nie mam pojęcia, za jaka kwote da mi sie względnie przeżyć ,ile musiałabym zarabiać? Poza tym w wielu ogłoszeniach o pracę pojawia sie wzmiank, zeby okreslic swoje zyczenia finansowe. I tutaj nie wiem, jaka jest rozsądna pensja sekretarki?
Nie mam dużego doświadczenia zawodowego, pomimo, ze mam juz prawie 29 lat, nie napracowałam sie za duzo niestety,(2x pracowałam w zawodzie sekretarski...
-
Mam jeszcze jedno pytanie: jak myslicie, jak duzo jest osob
podchodzacych do konkursu, ktore juz pracuja w instytucjach? Ja
jestem zupelnie spoza.
Pozdrawiam,
Kasia
-
Ide jutro na rozmowę o pracę i nie wiem co odpowiedzieć kiedy padnie
pytanie "ile chciała by Pani zarabiać?" Starma się o etat referenta
w szkole.
Pozdraiwm
-
Szukam sekretarki do pracy w hurtowni napojów gazowanych na pełny etat z
pensją 2500 brutto z perspektywą podwyżki i... zapomniałem o zamieszczeniu
ogłoszenia, sprawdziłem maila dwa tygodnie po zamieszczeniu ogłoszenia i mam w
skrzynce odbiorczej 650 maili dotyczących tego stanowiska!!!
Pytanie - w jaki sposób mam wybrać sprawiedliwie najkompetentniejszą z nich,
skoro staranne przejrzenie wszystkich CV zajęło by mi kilka dni, poza tym
musiałbym stworzyć jakiś arkusz kalkulacyjny np. z...
-
Mam ogromna prośbę: czy ktoś dysponuje może testami na konkurs dla
sekretarek? Chodzi mi o testy z poprzednich lat, aby móc poćwiczyć.
Będę bardzo wdzięczna.
A zaczęliście się już uczyć? Ja dopiero zaczynam.
-
witam ,
Jak to jest, czy asystetnka to jest rowne sekretarka ja pracowalam
w Wawie i jako asystentka robilam powazne rzeczy typu raporty
finans. tlumaczenia i prezentacje a przyjechalam do Poznania a tu
asystentka rowna sie sekretarka czyli odbieranie tel i wpisywanie
reczne poczty. ;/ Czy trafilam na zla firme czy w Poznaniu
asystentka to sekretarka?
-
Zastanawiam się czy jest sens szukać pracy w tych zawodach bez wykształcenia
wyższego. Marzy mi się taka praca ale ukończyłam tylko policealne studium
informatyczne i kurs ,,Sekretarka/asystentka szefa z językiem angielskim". Do
tej pory pracowałam tylko jako sprzedawca.Język angielski znam tylko w stopniu
komunikatywnym. Ponad rok szukam pracy i nic. W moim mieście jest prawie 20%
bezrobocie. Chciałam iść na staż ale PUP nie ma już pieniędzy.Już nie mam siły
na to wszystko.
-
To musi coś sekretarka coś umieć czy nie musi? Niech się autor zdecyduje.
Wystarczy "tylko" obsługa komputera i "tylko" doświadczenie? Większych bzdur
dawno nie słyszałam.
-
Czy możecie mi powiedzieć czym sie różni sekretarka od asystentki? Często w ogłoszeniach występuję te pojęcia razem, zresztą osobno też.. hmm
Jaki jest zakres obowiązków sekretarki/asystentki? Czym się ta praca w rzeczywistości charakteryzuje? Jakie umiejętności, zdolności?, wiedza z zakresu czego jest niezbędna na tych stanowiskach? Czy wykształcenie wyższe do pracy na tym stanowisku to w sam raz czy za dużo według was? Jakie są zarobki na tych stanowiskach? Zakładajac, że jestem na rozmowi...
-
A może ktoś powie o aystetntko/sekretarkach w prywatnych firmach, kancelariach i centrach biznesowych gdzie zarabiają one od 5000 brutto. To mało? I czy to jest niedocenienie? Oczywiście, że to cięzka praca, ale bez przesady, czy inne zawody mają łatwo?
-
Mam w zamiarze zmienic prace, obecnie jestem nauczycielką, jednak
juz od dawna ten zawod mnie nie pasjonuje, coz tu duzo mówic-wkurza
mnie!Wybór padł na słuzbę zdrowia-sekretarka medyczna. Co o tym
myslicie, wszystkie za i przeciw.Pracuje ktos moze w tym zawodzie,
jakie są zarobki, co nalezy do podstawowych obowiązków takiej
sekretarki?
-
Jestem sekretarką z 10-letnim stażem, wiekowo baardzo zbliżam się
do 40-ki. Zawsze pracowałam w tym zawodzie - w różnych firmach,
jako sekretarka, kancelarzystka, recepcjonistka, asystentka zarządu
(wszystko pokrewne stanowiska). Wiadomo, że jest to zawód z bardzo
niską średnią wieku, mnie to nie przeszkadza, ale wydaje mi się że
dla potencjalnych pracodawców może to być problem żeby wydawać
rozkazy np. 50-letniej sekretarce.
Lubię swój zawód, ale zaczynam się zastanawiać ilu jes...
-
-podawać kawy, herbaty dla gości szefa
-zrobić ksero dokumentów
-odbierać telefony
Wasze propozycje...
-
Niedługo zaczynam pracę w tym zawodzie. Poradźcie mi czego mam unikać, a na co
mam zwracać szczególną uwagę i co robić żeby sprawdzic się jako dobry
pracownik. Dodam, że nie mam doświadczenia na tym stanowisku.
-
25 stycznia obchodzimy w Polsce Dzień Sekretarki i Asystentki - mamy zatem okazję aby podziękować im za ich trud :-))) Wszystkiego dobrego drogie Panie i drodzy Panowie (którzy również w tym zawodzie się pojawiają).
-
Witam!
Od kilku miesiecy bezskutecznie poszukuje pracy. Skończylam studia dzienne na
panstwowej uczelni-kierunek przyrodniczy ale calkowicie bezuzyteczny. teraz
wiem ze byla to moja zyciowa pomylka, ale przechodze do "sedna sprawy"-czy w
zawodzie sekretarki zawsze wymagane jest doswiadczenie?znam obsluge komputera
w zakesie pakietu office-word, excel.outlook i powerPoint oraz jezyk
angielski w stopniu dobrym.czy mam jakakolwiek szanse? odpowiedzialm juz na
sporo ogloszen na taki...
-
Proszę poradźcie! Od roku pracuję na stanowisku sekretarki. Wykonuję prace
daleko wybiegające poza obowiązki typowej sekretarki. Jestem zaangażowana w
sprawy exportu, zaopatrzenia dla produkcji, fakturowanie itp.
Zastanawiam się czy poprosić szefa o zmianę nazwy stanowiska. Tylko jakie to
mogłoby być satnowisko? Nie chcę być żadnym specjalista do spraw
administracji bo to mydlenie oczu. Stąd moje pytanie. Jak na rynku pracy
postrzegane jest stanowisko asystentki zarządu? Czy w hier...
-
Proszę o info, jakie są zwykle proporcje pomiędzy powyższymi i/lub podobnymi
stanowiskami. Jeśli osoba w sekretariacie/ asystent zarabia 2.000 zł (netto),
ile obstawiacie przy stanowiskach dyrektorskich?