Dodaj do ulubionych

Wybory samorzadowe

11.06.02, 22:00

Czy zastanawialiscie sie juz moze kto wystartuje w nich?
Jakich kandydatow przedstawia poszczegolne ugrupowania i partie?
Juz wiadomo ze bedzie Kruszynski..czy to dobrze czy zle ..ocenia wyborcy...
Jakie jest wasze zdanie na ten temat.
I ciekawe jakie "asy" z rekawa wyciagnie SLD-UP oraz Samoobrona....czyzby
tak jak np. we Wroclawiu bardzo znane i popularne osoby niekoniecznie zwiazane
z polityka...?
Obserwuj wątek
      • hektorr Re: Wybory samorzadowe 19.06.02, 22:33

        pamietam jak Wozny sie oglaszal : za Woznego bylo lepiej z Woznym bedzie lepiej
        tylko co znaczy te "lepiej" przed 89 rokiem kiedy to byl naszym prezydentem
        chy ba nie musze mowic tego..
    • ramon1977 Re: Wybory samorzadowe 26.06.02, 14:25
      Kruszyński zrobił dużo ale można było zrobic więcej przez dwie kadencje.
      Bezrobocie wynosi 20 % to trochę dużo. A wybory samorządowe mają inną
      specyfikę, tu nie głosuje się na partie tylko na dobrze znanych ludzi,
      mieszkających wśród nas. No ale obowiązujący układ polityczny też ma duże
      znaczenie nie ma się co czarować. Przykładu nie trzeba szukać daleko, obwodnica
      miała być w 2004 w Ostrowie a będzie w ... Kaliszu, my pomęczymy się trochę
      dłużej. To decyzje nowej ekipy rządzącej.
      • grel2 Re: Wybory samorzadowe 26.06.02, 20:17
        jeżeli porównać p. Kruszyńskiego z innymi prezydentami to wypada całkiem nieźle

        niewiele zdążył zepsuć a pozytywów jego rządzenia jednak jest sporo
        i chociażby dlatego można dać mu szansę
        • knajder Re: Wybory samorzadowe 26.06.02, 22:31
          Równiez uważam że Kruszyński zrobił dla Ostrowa wiele i skłonny byłbym na niego
          zagłosować. Jego kandydatura jest pewna a do tej pory inne partie nie zdołały
          zaproponować swoich kandydatów. Nie głosowałbym na Woźnego (musi być w Sejmie i
          reprezentować nasze interesy), ani na kandydata z Samoobrony. Kruszyński jest
          znany w większej czy mniejszej części Polski.Ma plusy ale zdarzaja sie i minusy
          (do wpadek należy oddanie prałatowi Mące gruntu pod mini-malem, początkowe
          niepowodzenia z obligacjami i inne).
          • Gość: diabełek Re: Wybory samorzadowe IP: *.org 27.06.02, 06:49
            przede wszystkim Kruszyński to cholernie mądry facet.
            czy sie go lubi czy nie - trzeba przyznać, że łab ma
            nie od parady.
            to, co u nas w Ostrowie jest często krytykowane, z
            zachwytem przyjmowane jest w innych miastach - -myslę
            tu o pomysłach na gospodarkę komunalną - w W-wie
            Kruszyński odbiera co rusz nagrody, cytują go
            specjalistyczne pisma, Bank Światowy i Fundacja
            Bertelsmanna przysyłają wschodnie (i nie tylko)
            delegacje "na nauki".
            w Ostrowie najczęściej go opluwaja (przede wszystkim
            ten nieszczęsny Orlen, którego przeciwnicy burzą się od
            czasu gdy sprzedali działki i nic więcej od koncernu
            wyciągnąć nie mogą). Ta hala, chór miejski itp. to
            akurat tanie chwyty, ale w ten sposób rzeczywiście
            Kruszyński, który jest mało rozumiany (kiedyś dłuuuugo
            tłumaczył mi nowatorskie zasady finansowania kultury i
            oświaty w porównaniu z innymi miastami w Polsce i
            siedziałam jak zaczarowana - konkrety i to pięknie
            podane:)), zyskuje poparcie tych, dla któych jakieś
            holdingi, grupy kapitałowe, obligacje, zasady
            pomocniczości itp. są nieostotne. i dobrze :)))
            a pomysleć, że kiedyś faceta nie lubiłam :))))
            Woźnego też lubię, ale prezydentem wolałabym go nie
            widzieć. Człowiek miły, pozyteczny, ale coraz częściej
            w rozmowach okazuje się, że wiek robi swoje - poglądy
            staja sie coraz bardziej skostniałe, brak już
            przenikliwości i tej świeżości, która pozwala spojerzeć
            dalej i... inaczej.
            uffff.. ale się rozpisałam :))))
            ps. aniooooołek!!!! dzieje się dziś cokolwiek? czy
            posucha lipcowa????
            • grel2 Re: Wybory samorzadowe 27.06.02, 10:11
              ja zapamiętałem Woźnego głównie jako byłego wicewojewodę kaliskiego , który
              ociągał się (delikatnie mówiąc) w załatwieniu czegokolwiek dla swojego miasta
              i byłego prezydenta miasta , który z tego co wiem wysiedział to stanowisko

              i jeszcze jedno o Mirosławie Kruszyńskim
              w którejś z zachodnich instytucji napisano
              "Mirosław Kruszyński na stanowisku prezydenta jest gwarantem pozytywnych
              przemian w mieście"
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka