Dodaj do ulubionych

cracle medium krok-dwuskładnikowy

03.11.05, 14:16
Witam wszystkie dziewczyny!
Jestem laikiem w technice decoupage,dletego może moje zapytania będą naiwne i
Was zniecierpliwią.Zamówiłam w sklepie internetowym w.w crac.Chciałabym
odnowić drzwi w domu do dziecięcego pokoiku.Proszę o poradę jak zastosować
ten crak,czy moge zastosowac farbę akrylową?jak skomponować specjalnie
zakupiony papier do tego i połaczyć z farbą?Proszę o pomoc.Z góry dziekuję
Obserwuj wątek
    • antiquedeco Re: cracle medium krok-dwuskładnikowy 03.11.05, 14:21
      Joasiu - przepraszam, ale mysle, ze dokonalas dosc pochopnego zakupu. Mnostwo
      informacji znajdziesz tutaj:
      forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=23390&w=30473438Powodzenia
      • k_izydorczyk Re: cracle medium krok-dwuskładnikowy 03.11.05, 14:43
        no dokładnie... p.Dorota ma rację niestety. Krak dwuskładnikowy to już kolejny
        stopień zaawansowania. Farby akrylowe mogą być jak najbardziej, nad kompozycją
        sama musisz popracować, tego się nie da nauczyć kogoś na odległość. Poczytać o
        zasadach poprawnej kompozycji możesz w różnych podręcznikach, ale tylko
        praktyka, próby i różne kombinacje dają efekt. Musisz sama to wyczuć, niestety.
        To nie takie hop-siup, przeczytam i już wiem. Nie ma lekko. Proponuję byś
        najpierw poćwiczyła sobie ten sposób dekoracji na czymś prostym i małym, meble
        czy drzwi na Twoim etapie to zbyt głęboka woda. Jak źle zrobisz straty będa
        bardzo duże, w dodatku nie polecisz za chwilę kupować nowych i będzie klops.
        Ja wiem, że entuzjazm na początku jest wielki i wydaje się, że da się radę, ale
        potem za miesiąc czy dwa, będziesz marzyć o szlifierce czy opalarce, uwierz.
        Zwłaszcza jak spłynie Ci krak. Szkoda kasy i materiałów w takich ilościach na
        takie ćwiczenie, naprawdę. Jak już bardzo bardzo się upierasz to zrób sam