Dodaj do ulubionych

Linia 24 bis

IP: 195.177.197.* 04.09.05, 14:00
Dziwnie to "bis" wyglada, nie uwazacie? Czy nie lepiej bylo zamiast bisa,
nadac linii nowy numerek?

Pozdrawiam
Krzysiek
Obserwuj wątek
        • Gość: |andy| Re: Linia 24 bis IP: *.koba.pl 05.09.05, 12:14
          nekroskop88 napisał:

          > pamietacie 21 bis? potem zmienili na 28, pewnie tak samo bedzie z 24 bis ;)

          A to nie było przypadkiem 21S? Zastanawia mnie jednak po co ponownie podzielono
          tą linię (na początku, kiedy utworzono połączenie centrum miasta z TBSami też
          był podział - 24 jeździło spod Węgierki do Sobolewa a 24+ z Alei na TBSy)? Aby
          ludzie więcej biletów kasowali (w przyadku ludzi nieposiadających biletów
          wieloprzejazdowych)? Podobnie zrobili z linią 102 (teraz mamy 102 i 104). Czemu
          służy dzielenie linii?
          • kurna_felek podział linii 05.09.05, 14:06
            Jestem za podziałem linii autobusowych w Białymstoku tak, by jeździły tylko do
            centrum, ale...
            trzeba pozostawić parę linii, których podzielić nie wolno lub nie można. Wg mnie
            to 3,5,21(przedłużone do Dojlid albo na Baranowicką) oraz 10.
            Reszta powinna jeździć tylko do centrum, ale tak, by nowe linie ze starej na 2
            -3 przystankach nakładały się na siebie.
            Korzyści:
            - tańsze bilety (1 zł?) za dojazd do centrum,
            - lepsze ułożenie rozkładów jazdy na to samo osiedle np. 6, 13,18 można poza
            szczytem puścić tylko 2 razy na godz. (teraz też tak jest), ale na 27 Lipca
            można będzie dojechać co 10 min - luksus.
            W swojej chorej wizji widzę też przystanki "przesiadkowe" jako zadaszone i być
            może ogrzewane lekkie budynki, do środka których wjeżdżałyby autobusy. Z każdej
            strony centrum powinien być 1 taki przystanek (nad Białą, na Mazowieckiej,
            Branickiego i w okolicach kościoła Św. Rocha) . Autobus powiedzmy z Dojlid
            powinien zawracać się po przejechaniu centrum, czyli np. w okolicach kościoła
            Św. Rocha itd.
            • Gość: |andy| Re: podział linii IP: *.koba.pl 05.09.05, 14:45
              kurna_felek napisał:


              > Reszta powinna jeździć tylko do centrum, ale tak, by nowe linie ze starej na 2
              > -3 przystankach nakładały się na siebie.

              No i musiałyby być ze sobą skomunikowane, tak, aby nie trzeba było czekać po 15
              minut na autobus w innym kierunku.

              > Korzyści:
              > - tańsze bilety (1 zł?) za dojazd do centrum,

              Oj, nie sądze aby tak było.

              > - lepsze ułożenie rozkładów jazdy na to samo osiedle np. 6, 13,18 można poza
              > szczytem puścić tylko 2 razy na godz. (teraz też tak jest), ale na 27 Lipca
              > można będzie dojechać co 10 min - luksus.

              No fakt, to byłby chyba największy plus.

              > W swojej chorej wizji widzę też przystanki "przesiadkowe" jako zadaszone i być
              > może ogrzewane lekkie budynki, do środka których wjeżdżałyby autobusy.

              Wizja może nie chora, ale nierelana. Taki budynek zajmie więcej miejsca niż
              tradycyjna wiata. W okolicy Fary nie widzę miejsca na takie rozwiązanie (co nie
              znaczy, że jest ono złe, przeciwnie), w innych częściach miasta też pewnie
              byłyby problemy z postawieniem takich przystanków.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka