Dodaj do ulubionych

To prawda?

01.05.14, 20:37
https://img7.demotywatoryfb.pl//uploads/201405/1398938600_etidn8_600.jpg
Obserwuj wątek
    • anus-hka Re: To prawda? 01.05.14, 20:39
      ja sie z tym nie zgadzam....nie jestem pielęgniarką
      • czarek_sz Re: To prawda? 01.05.14, 20:41
        A co robią pielęgniarki w szpitalach na nocnych dyżurach ? wink
        • girl_42 Re: To prawda? 01.05.14, 21:13
          Śpią tongue_out

I nieprawda!!!!
          • mala200333 Re: To prawda? 02.05.14, 00:08
            Czytajom...
            • anus-hka Re: To prawda? 02.05.14, 00:09
              no dopra śpią czytaja dziergają czy co tam...ale sa kobietamismile
              no żyły ma fajne i reszte teżsmile
              • girl_42 Re: To prawda? 02.05.14, 00:16
                Ja tam na żyły nawet uwagi nie zwróciłamsmile
          • grzech_o_1 Re: To prawda? 02.05.14, 11:26
            Podrzemują przeważnie od 1 w nocy do piątej rano.
    • grzech_o_1 Re: To prawda? 02.05.14, 11:23
      Pielęgniarki takich "różnych" przerzucają na tysiące. To czym mają się zachwycać? Czy pracownica zakladów mięsnych zachwyca się wędlinami? Robi co do nej należy i z głowy.
      • anus-hka Re: To prawda? 02.05.14, 12:58
        żartujesz chyba...takie ciacho to sie raz na tysiac zdarza a po za tym cóż pięknego jest we wyrobach mięsnych...np takiej kiełbasie
        • leziox Re: To prawda? 02.05.14, 15:29
          Dziewczyny jesli juz zwracaja uwage,to tylko na taka jedna zylé, bardzo charakterystyczná i pomocná w nawiazywaniu stosunków miedzypciowych.
          • dunajec1 Re: To prawda? 02.05.14, 16:04
            Wlasnie, zyla.
            "...a na ch....u mu sie wily
            grube jak postronki zyly
            jakies wezly jakies guzy
            jaja mial jak dwa arbuzy..."
            • czarek_sz Re: To prawda? 02.05.14, 16:32