anus-hka Re: To prawda? 01.05.14, 20:39 ja sie z tym nie zgadzam....nie jestem pielęgniarką Odpowiedz Link
czarek_sz Re: To prawda? 01.05.14, 20:41 A co robią pielęgniarki w szpitalach na nocnych dyżurach ? Odpowiedz Link
anus-hka Re: To prawda? 02.05.14, 00:09 no dopra śpią czytaja dziergają czy co tam...ale sa kobietami no żyły ma fajne i reszte też Odpowiedz Link
grzech_o_1 Re: To prawda? 02.05.14, 11:26 Podrzemują przeważnie od 1 w nocy do piątej rano. Odpowiedz Link
grzech_o_1 Re: To prawda? 02.05.14, 11:23 Pielęgniarki takich "różnych" przerzucają na tysiące. To czym mają się zachwycać? Czy pracownica zakladów mięsnych zachwyca się wędlinami? Robi co do nej należy i z głowy. Odpowiedz Link
anus-hka Re: To prawda? 02.05.14, 12:58 żartujesz chyba...takie ciacho to sie raz na tysiac zdarza a po za tym cóż pięknego jest we wyrobach mięsnych...np takiej kiełbasie Odpowiedz Link
leziox Re: To prawda? 02.05.14, 15:29 Dziewczyny jesli juz zwracaja uwage,to tylko na taka jedna zylé, bardzo charakterystyczná i pomocná w nawiazywaniu stosunków miedzypciowych. Odpowiedz Link
dunajec1 Re: To prawda? 02.05.14, 16:04 Wlasnie, zyla. "...a na ch....u mu sie wily grube jak postronki zyly jakies wezly jakies guzy jaja mial jak dwa arbuzy..." Odpowiedz Link
czarek_sz Re: To prawda? 02.05.14, 16:32 Żylasty wacek znaczy dobrze ukrwiony a jak wacek dobrze ukrwiony to i twardość przepisowa chyba że ciśnienie liche ale te można podnieść pompując w siebie odpowiednią dawkę alkoholu. Na wszystko jest sposób podobno jakby co to picie wody z gipsem również pomaga na potencję ew pompowanie fiuta pompką od roweru. Odpowiedz Link