Forum   alta

alta

(441 wyników)
  • To będzie pierwszy wyjazd do Włoch, planuję na przyszły rok ale może uda się jeszcze wyskoczyć na parę dni w marcu. Chętnie poznam wszelkie opinie kto był w tych okolicach. Noclegi, trasy, warunki do jazdy, pogoda, ceny itd. Jedziemy rodziną z dwójką dzieci (9 i 14) więc interesują nas trasy łatwe i trochę trudniejsze oraz pensjonat bardzo blisko wyciągu (nie chcemy skibusów) i tak aby dało się zjechać z powrotem niebieską trasą. Z tego co widziałem na mapce to optymalna byłaby Corvara lu...
  • witam, jak w temacie , a oto moje wyniki jakie wyszly mi na badaniu krwi, dodam jeszcze ze od pol roku pojawiaja mi sie po ciele i znikaja swedzace wysypki, dlatego przeprowadzilem badania. cholesterol calkowity 223 - 200 trojglicerydy 370 - 150 AST 72 - 37 ALT 117 - 41 GGTP 222 - 55 Prosze o odpowiedzi. Pozdrawiam serdecznie
  • Cześć, jestem na RIB+PEGINF. Do tej pory było bardzo dobrze: tj. wiremia w 12 tygodniu była niewykrywalna, inne wyniki tez ok. Dzisiajsze wyniki w 24 tyg: - wszystkie świetne: HB 15, neutrofile 4,5 tys. etc. Problem w tym, że ALT z 12 skoczyły mi do 46. Czy wzrost ALT może być powiązany z nawrotem choroby?
  • Witam Czy może ktos podac namiary na apartamenty w Alta Badia w cenie do 120 E/osobe/tydzien w styczniu. Wszystkie, jakie znalazłam śa znacznie droższe. pozdrawiam
  • czy to się da na jednym skipasie?,czy trzeba skipass Dolomiti?a jak Dolomiti to gdzie jeszcze można pojeździć?
  • czy w ciazy podwyzszone AST i ALT jest raczej normalna rzecza? :/ jestem w 25tc AST nieznacznie podwyzszone bo 38U/L przy normie 0-31 natomiast ALT 49 U/L przy normie 0-29 inne wyniki nie jakies nalepsze, ale raczej mieszcza sie w normie (choc zazwyczaj na granicy) mial ktos podobny problem, albo cos na ten temat wie? bede wdzieczna za jakakolwiek sugestie lekarz dopiero za tydzien :(
  • wibieram się w lutym do hotelu sonne-sole w Dobbiaco czy ktoś tam był i może coś napiosać zarówno o hotelu jak i o okolicy. To mój pierwszy wyjazd w Alpy. Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki i opinie.
  • Witam, postanowiłam napisać tutaj ponieważ nie znalazłam innego forum na którym można porozmawiać o problemach z wątrobą (jeśli takie istnieje proszę o linka). Odebraliśmy dziś wyniki badań męża: Cholesterol 192 (norma <200) Aminotransferazy ALT 71 (norma <41) Czy to bardzo zły wynik? Co to może byc? Bardzo nas to zaniepokoiło, wyczytałam że może to świadczyć o WZW, a może to coś innego?? Mąż miał niewielkie problemy z wątrobą (cholesterol >200) i wtedy dostal Essenti...
  • dzien dobry. prosilabym o opinie lekarza. synek stwierdzone mial zmorzone napiecie miesni. pani neutolog przy jednej z wizyt zalecila serie badan miedzi innymi cytomegalie-ujemna, glukoza 97(norma do 100 ale pani doktor powiedzial zeby sie nie przejmowac)ast-80, alt-47.miesiac pozniej powtorzone ast-80 i alt-50.i teraz po 2 miesiacach ast-111 i alt- 56 .w tych badaniach jeszcze plt-524 a norma do440,neut 1,17a norma zaczyna sie od 1.8. z miesiaca na miesiac coraz wyzsze. juz nie wiem c...
  • Robię takie badanie rutynowe co roku i co roku wychodzi mi powyżej normy (niewiele ale jednak). W ub. roku ponawiałam i wyszło OK a w tym roku znowu jest powyżej normy (znowu niewiele).Czy któraś tak miała ? Nie wiem co o tym myśleć - bagatelizować czy iść z tym do jakiegoś specjalisty (tylko jakiego?) Z góry dzięki za info.
  • Bardzo proszę o jakiś komentaż. KIlka dni temu odebrałam wyniki. Antygen HBs ujemny, natomist P/c anty HCV wątpliwy. Jeżeli chodzi o biochemię to AST 61, ALT 65, bilirubina całkowita 0,4. Za tydzień będe miała RNA HCV, ale chyba wcześniej zwariuję. Ta niepewność jest dla mnie destrukcyjna. Czy podwyższone wartości enzymów wątrobowych mogą wynikać z przewlekłego zażywania maksymalnie dopuszczonych dawek B-karotenu w tabletkach? to jest dla mnie ostatnia deska ratunku??? Proszę ...

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się