-
Ostatnio zauważam, że na ekspresówkach stawia się ograniczenie do 60 oraz znak zwężenia jezdni. Kiedy dojeżdża się do miejsca robót drogowych okazuje się - i tu dwa warianty:
1) Nie ma żadnych robót drogowych (jeszcze lub już)
2) Roboty są, ale obejmują tylko i wyłącznie pas awaryjny, zupełnie nie zahaczając o pasy ruchu.
Ad 1) Wszyscy olewają i jadą 120
Ad 2) Wszyscy olewają i jadą ... 120
Jeśli by postawili ograniczenie do 100, to może by i ktoś zwolnił. Może nawet większość. W m...
-
Miałem ostatnio okazję jeździć jednopasmową (jednojezdniową)
ekspresówką (Nowa Sól - Zielona Góra) i nadziwić się nie mogę po co
GDDKiA takie drogi robi. Niebezpieczne to bo co chwile trzeba
wyprzedzać jakieś ciężarówki (o ile nie ma "ciągłych"). Co prawda
nie ma to skrzyżowań, ale ruch jest dwukierunkowy (pasy przeciwległe
nieoddzielone od siebie).
Po co takie coś robić?! Co z tego za pożytek dla bezpieczeństwa i
przepustowości drogi?!
-
A na zakrętach... ograniczenie do 100. Zbyt ciasne?
Mowa o odcinku S7 między Elbląga i Pasłękiem.
-
auto.gazeta.pl/auto/1,48316,4549934.html
i jeszcze
finanse.wp.pl/POD,1,wid,9267430,wiadomosc.html?rfbawp=1191605569.729&ticaid=14963&_ticrsn=5
-
-
nakaz jazdy z prędkościami odpowiednio 130 i 110 km/h . Mamy tak mało dobrych
dróg ,że wkurza mnie jak na autostradzie ,albo ekspresowej wlecze się jakiś
dziadyga 80 km/h . Jeżeli jedzie tylko turystycznie i zwiedza to niech jedzie
bocznymi drogami ,wiejskimi itd. Nie ma w Polsce płynnej jazdy nawet na
autostradach . To już paranoja .
-
... i dalej nie mogę zrozumieć po co ta jednojezdniowa ekspresówka z
Nowej Soli do Zielonej Góry. I tak nie da się nią jechać szybciej
niż innymi fragmentami 3ki (poza odcinkiem Lubin-Polkowice). I wcale
nie jest bezpieczniejsza od reszty 3ki.
-
---> LINK