Forum   nero

nero

(182 wyniki)
  • mam problem. wyczytałam to, co się dało ale nic nie pasuje :/ dysponuję neronem 7. chciałam nagrać płytkę ze zdjeciami i dograć coś później - ale kicha.nero express nigdzie nie ma opcji płyty wielosesyjnej - znalazłam takowąż tylko przy nagrywaniu danych. dodatkowo - przy kopiowaniu zdjęc na płytę nero pokazuje mi komunikat, że może nagrać tylko 99 ścieżek - a zatem 99 zdjęc. nie znalazłam opcji płyty wielosesyjnej , więc tracę całego cd-r na te 99 zdjęc. czy jest jakiś spo...
  • Chciałem przetestować nagrywarkę za pomocą narzędzia instalowanego z programem NERO. Testowy dysk nagrywa się prawidłowo i wzytsko działa oprócz zakładki Jakość dysku, która jest najważniejsza w tych testach. Po wybraniu zakładki Jakość dysku przycisk Start jest nieaktywny: skocz.pl/neroerror Czy ktoś spotkał się z takim błędem ? Gdzie leży problem ? NERO jest uaktualnione do najnowszej wersji jaka jest dostępna i wszystko działa prawidlowo z wyjątkiem tej zakładki Jakość dy...
  • Witam, czy moglibyście poradzić mi, który program do nagrywania płyt CD/DVD jest najlepszy oprócz nero?? Nie wiem, czy te informacje są niezbędne, ale chodzi mi o program do laptopa HP. I jeszcze jedno pytanie, dotychczas używałam nero i jak nagrałam płytkę to nie można było odtworzyć filmów na DVD a płytka DVD nagrywa mi się ok godziny!! Więc można się załamać... Proszę o rady co z tym zrobić, czy to tylko kwestia programu do nagrywania?? Z góry dziękuję
  • znacie jakis bardzo dobry program do nagrywania cd/dvd ktory jest bardzo prosty tzn nie chodzi o to zeby byl prosty w obsludze tylko zeby wypalal TYLKO plyty cd, dvd, iso i nic wiecej , nie potrzebuje zadnych okladek zadnych bajerow typu media center czy inne g-wna jak w nero. musi byc dobry, szybki i prosty w uzyciu
  • hej, moze mi ktos pomoc :) i wytlumaczyc jak chlop magdzie za stodola :) jak w nero wersji 6.6.1.4 nagrac dokument worda na cd?? yhhh kombinuje i kombinuje i ddupa! trzeba tam wybierac kategorie, plyte, dc czy dvd - za duzo tego :/ tak na zakonczenie dodam, ze zdjecia umiem nagrywac (przynajmniej ostatnio mi sie jakos udalo) :] ale jesli ktos ma w sobie troche cierpliwosci i moze mi poswiecic odrobinke czasu i w punktach wypisac jak nagrywamy wordy, jak piosenki (nie nie, z...
  • Może to głupie pytanie ale szperałem długo w nero i nie moge ustawić żeby odrazu po odpaleniu programu włączał sie nero express...mój kolega tak ma i sam nie wie jak to sie stało...
  • witam! w momencie rozpoczecia nagrania wyswietla mi sie komunikat ze: Wystąpił problem z aplikacją nero.exe i zostanie ona zamknięta. Proszę o wytłumaczenie co zrobic aby moc nagrac płyte
  • nagralem plytke DVD w nero, masa waznych rzeczy, takie archiwum, nero powiedzialo ze nagranie ok bez bledow, skasowalem z dysku stuff a tu patrze teraz, plyta pusta, pisze ze zajete sa cale 4 giga ale nic tam nie widac! co to moze byc, czy moge cos zrobic?
  • Mam problem z nero. Gdy chce rozpocząc kopiowanie płyty pojawia sie komunikat : Nero - Burning Rom istnieje znany problem ze zgodnością z tą wersją systemu Windows. Aby uzyskać aktualizację, która jest zgodna z tą wersją systemu Windows, skontaktuj się z firmą Ahead Software. Dodam, iz mam windowsa xp.
  • spotkałem się z ciekawym przypadkiem u znajomego: niezależnie jaką wersje zainstaluje nero zawsze jest jedynie dostepne nagrywanie w express i nero image. żadna inna aplikacja nero start smart nie jest dostępna. co robić? szukałem juz pomocy w necie ale nic takiego nie znalazłem. moze jakis update? please help
  • POMOCY!!! Nero nie widzi płytki i niemoge nic nagrac, instalowałem juz kilka wersji nero teraz mam 6.0, Mam nagrywarke DVD samsung, oglądam naniej filmy wiec wydaj mi sie ze chodzi. Prosze o POMOC, Pozdrawiam Jasio
  • Zainstalowałem nero i mi nie działa wyskakuje komunikat: Nero - Burning Rom istnieje znany problem ze zgodnością z tą wersją systemu Windows. Aby uzyskać aktualizację, która jest zgodna z tą wersją systemu Windows, skontaktuj się z firmą Ahead Software NIestety nieznam angielskiego i nic na tej stronie nie moge znaleźć, Prosze o pomoc jak to uruchomic.
  • mam problem. chce nagrać płytę dvd na Nero ale nie wiem co należy zmienić i w którym miejscu aby to było możliwe. badzo prosze o pomoc.dzieki.
  • POMÓZCIE.MAM W NERO "POMOC"W JĘZYKU ANGIELSKIM, POTRZEBUJE W POLSKIM,CO MAM ZROBIĆ
  • Mam zamiar zainstalować NERO 7 i mam z tym pewien problem. Instalacja wszystkich elementów NERO 7 zajmuje na dysku ponad 1000 MB, czyli 20x więcej niż mój stary NERO 5 ! :( Chciałbym zainstalować tylko najpotrzebniejsze programiki z tego pakietu, czyli programy do nagrywania płyt CD i DVD a nie całe kombajny medialne. Co mogę pominąć przy instalacji tego NERO 7 ? Nie mam zamiaru obrabiać filmów, zgrywać ich z kamery albo obrabiać zdjęć. Chcę mieć tylko to co jest potrzebne do sam...
  • Od kilku dni mam powazny problem z NERO. Nie dosc, ze pobiera az 300MB pamieci (sic!), to w dodatku nagrywa plyty po 45 minut (choc robi to, teoretycznie, predkoscia 8x czyli ok. 11MB/sek). Co moze byc tego przyczyna? Czy wada fizyczna nagrywarki? Moze jakis dziwny update?
  • nero(10)

    Zainstalowałam nero7 i niestety musiałam odinstalować. I mam problem, bo ponowna próba zainstalowania mimu usilnych prób nie powiodła się .Wywalilam eszystkie pliki z rejestru , a mimo to pojawia sie komunikat, że Ahead\lib\MPVInterface.dll nie mam dostępu i żebym sprawdziła czy mam uprawnienia.
  • czesc, mam pytanko ,dlaczego przerywa mi po nagraniu 3 % plyty ?
  • zawsze sciagalam nero z netu ze stronki nero.com.jak wiecie jest to demo i niestety wazne przez miesiac.no ale zawsze jak sie konczyla waznosc to sciagalam znowu.wczoraj sciagnelam i wszystko bylo spoko.ale jak chcialam nagrac plytke to bylo napisane ze my demo version has epired.pomimo tego ze wykasowalam ostatnie demo ktore mi sie skonczylo i sciagnelam nowe.nie wiem o co chodzi.chyba z 5 razy znowu sciagalam ale nic.kurcze do dzis sie tym zamartwiam.pomozcie bo musze nagrac ply...
Pokaż wątki z forum:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się