Forum Zdrowie Zdrowie kobiety Antykoncepcja
ZMIEŃ
      prezerwatywy

prezerwatywy

(43 wyniki)
    • Pytam, bo nie mam doświadczenia, ale co sądzicie o takim połączeniu: tabletki + prezerwatywa? Czy można powiedzieć że daje ono 100% zabezpieczenia? Czy stosując same tabletki zabezpieczacie się dodatkowo prezerwatywą?
    • Mam pytanie takie dziwne moze ale wdzieczny bede za pomoc.Czy np. kochajac sie ze swoja partnerka pod prysznicem. uzywajac prezerwatywy to czy to moze zaszkodzic jakos tzn chodzi mi wode. bo wiem ze dodatkowych nawilzaczy nie powinno sie stosowac
    • mam 18 lat, nie uprawiałam jeszcze sexu,ale nigdy nic nie wiadomo... mam wiele znajomych, ktore uprawiajac sex zabezpieczając sie tylko gumką nie zaszły w ciąże. A podobno prezerwatywa daje tylko ok75% pewności.. Czy zależy to od jakości gumek ? słyszałam ze można stosować jeszcze globulki ale są one niemiłe w użyciu i psują radość sexu. Co najlepiej radzicie młodym dziewczynom?
    • Witam!!! Mam pytanko czy kochacie sie ze swoimi chlopakami tak jak ja okolo 4 razy w miesiacu i czy uzywanie w tym przypadku tylko gumek w zupelnosci wystarczy . Na razie biore tabletki ale to jest bez sensu . Czy uzywacie tylko prezerwatywy i jest ok??????????
    • Moja ginekolog zalieciła mi odstawienie tabletek ze względu na dużą prawdopodobność żylaków i zaleciła prezerwatywy. Jestem więc na nie skazana, ale mocno się obawiam ich zawodności. Czy któraś z Was stosuje tylko prezerwatywy? jak za skotecznością?bardzo proszę o odpowiedzi.Dzieki:)
    • Po kilku latach brania tabletek anty dziś zaczęłam nowy cykl bez tabletek. Nie chce mieć więcej dzieci. Co jeszcze mogę stosować razem z prezerwatywą? Moje cykle są długaśne wiec i tak będę miała stresa, dlatego chce sie jak najlepiej zabezpieczyć.