duszka1 01.09.04, 14:58 Poszukuje niani do 5-miesiecznego chlopczyka na 4-5 godzin dziennie. Od pazdziernika. Odpowiedz Link Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
f.gosia Re: szukam niani - Kraków 04.09.04, 21:26 W którym rejonie Krakowa mieszkasz? Moja szwagierka opiekowała się dzieckiem przez kilka lat. W tym roku dziecko poszło do szkoły wieć może byłaby zainteresowana Twoją ofertą pracy. Jeżeli Twoja oferta jest aktualna proszę odpisz. Pozdrawiam Gosia Odpowiedz Link
duszka1 Re: szukam niani - Kraków 06.09.04, 16:24 odpisalam na adres gazetowy Pozdrawiam :-) Odpowiedz Link
f.gosia Re: szukam niani - Kraków 09.09.04, 13:31 "Duszka1" niestety nie mam możliwości obecnie odczytania wiadomości z poczty gazetowej. Serwer w pracy mi blokuje dostęp do tej poczty. Postaram się ją otworzyć dzisiaj w domku. Pozdrawiam... ucałowania dla maluszka. Odpowiedz Link
dagusia_f Re: szukam niani - Kraków 05.09.04, 23:00 Dzień dobry :) Jestem studentką 2 roku fizyki medycznej. Jeżeli uda mi się znaleźć pracę to mam zamiar wziąć urlop dziekański (przygotowuję się do egzaminu na medycynę) na cały rok, więc miała bym dużo czasu :) Moja oferta ważna jest od października ... Na pracy zależy mi ze względu na rodziców - chciała bym się trochę usamodzielnić, a póki jestem przez Nich utrzymywana nie mam takiej możliwości ... Jezeli oferta jest aktualna to chciałą bym się dowiedzieć jak wyglada sprawa płatności, a także godzin pracy. Pozdrowienia, Dagna Frączek Odpowiedz Link
marta_1 Re: szukam niani - Kraków 21.09.04, 10:32 Witam serdecznie! Jesli oferta jest nadal aktualna, chętnie podejmę się opieki nad dzieckiem. Jestem studentką 3-go roku AE, posiadam doświadczenie w opiece nad dziecmi. Jeśli to mozliwe to prosze o kontakt Marta Odpowiedz Link
duszka1 Re: szukam niani - Kraków 22.09.04, 18:28 dzieki za odpowiedz ale wlasnie kogos ztrudnilam Pozdrawiam Odpowiedz Link