Dodaj do ulubionych

Projekt mieszkania

IP: 217.153.133.* 23.05.05, 16:28
Witam
pierwszy raz zaglądam na to forum. Stałam się posiadaczką własnego mieszkanka
- około 50 m2. Mieszkanie jest do całkowitego remontu co mnie zjednej strony
cieszy :-) Mam sto pomysłów i mam już straszny mętlik. Potrzebuję wiec
fachowca do pomocy. konkretnie architekta lub kogoś kto zna się na rzeczy.
tylko nie odsyłajcie mnie na ich forum... bo odnoszę takie wrażenie że tam
.... same bufony siedzą. Zaznaczam, że jestem zupełnie zielona w tym temacie
wiec mam pytanie ile to może kosztować.
Jeszcze jedno - miejsce Warszawa
pozdrawiam
Obserwuj wątek
    • svolo Re: Projekt mieszkania 23.05.05, 17:35
      To absolutnie nie prawda ja na forum wnetrzazy tez siedze i wcale nie jestem
      bufonem.
      Jak sie pani "przelamie " i zajrzy tam moja oferte znajdzie Pani "pod " wpisem
      PROJEKTY WNETRZ + KONCEPCJE ARCHITEKTONICZNE BUDYNKOW>
      Co do cen jak juz komus tlumaczylem jesli znajdzie Pani propozycje ponizej 100
      zl za m2 uciekac znaczy to w 99% ze beda odbywaly sie eksperymenty plastyczne
      formalne i jakie tam jeszcze mozna wymyslec na pani mieszkaniu.]
      Musi Pani wiedziec ze robiac dobry projekt "sprzedaje sie jakby troche swojej
      duszy'To w wypadku zaangazowanej pracy jest bardzo wyczerpujace.
      Moja kom : 0 601 34 50 44
      poczta priv svolo@op. pl
      Zycze powodzenia
      • pishor Architekt wnętrz 23.05.05, 23:13
        Hej ,hej spokojnie. A skąd ta pewność co do eksperymentów poniżej stówki?!
        Polemizowałbym tutaj i to bardzo stanowczo. Działam na rynku od 1996 roku i
        uwierz mi większość moich projektów to cena grubo poniżej stu złotych za
        metr.Zresztą nigdy nie wyceniam projektów "od metra" tylko od zakresu pracy.Co
        do zaangazowanie - pełna zgoda - to wyczerpuje ,chociaż to sprzedawanie duszy -
        cokolwiek melodramatyczne.Pozdrawiam.