Dodaj do ulubionych

kurs na wózek widłowy

IP: *.lanet.net.pl 18.07.10, 20:29
mam pytanko - czy warto robić na studiach kurs na wózek widłowy i jak
wygląda taki kurs? jestem studentką i się zastanawiam - czy dziewczyny
w ogóle robią takie kursy?
Obserwuj wątek
    • Gość: kt Re: kurs na wózek widłowy IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 18.07.10, 21:12
      elo ja jestem dziewczynką i posiadam taki kursik :) generalnie jak masz
      możliwość zrobienia za darmo to sobie zrób nigdy nie wiesz do czego się może
      przydać. Ja od kiedy zrobiłam od wtedy leży w szafie. Normalnie wygląda to tak,
      że najpierw masz zajęcia z teorii potem praktykę-uczą cie jezdzić po wyjeżdzeniu
      danej liczby godzin jest egzamin ale tylko z teorii.
    • Gość: ADR Kurs na wózek widłowy IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.11.13, 11:21
      KURSY NA WÓZKI WIDŁOWE

Prowadzimy szkolenia z zakresu zdobycia uprawnień na wszystkie rodzaje wózków jezdniowych (widłowych), wraz z uprawnieniami do wymiany butli z gazem (LPG).

Celem szkolenia na wózki widłowe jest przygotowanie słuchaczy do samodzielnego kierowania wózkami widłowymi (jezdniowymi). Kursanci w trakcie szkolenia zostają zapoznani z budową i zasadami działania wózków różnych typów, a także z przepisami bhp, zasadami poruszania się po terenie zakładu pracy, bezpieczeństwem przeciwpożarowym i zasadami udzielania I pomocy oraz każdy zostanie przeszkolony z praktycznej nauki jazdy wózkiem. Kurs kończy się egzaminem i wydaniem uprawnień do kierowania wózkami.

Warunki przyjęcia na kurs wózki widłowe:

- Ukończone 18 lat
      - Wykształcenie min. Podstawowe

Warunki podjęcia pracy jako operator wózków jezdniowych:

- Posiadanie zaświadczenia wydanego przez uprawnionego lekarza o braku przeciwwskazań do kierowania wózkami.

Uprawnienia na wózki widłowe:

- Wydajemy uprawnienia unijne zgodne z Certyfikatem Ministerstwa Gospodarki
      - Wydajemy uprawnienia UE w języku angielskim

Rodzaje uprawnień wózki widłowe: