Gość: kalafiorowa noga IP: *.tpnet.pl 25.10.06, 23:49 och jak się cieszę. och, och. Odpowiedz Link Zgłoś Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
Gość: gosc bez klimy... :( IP: 83.151.32.* 26.10.06, 01:11 Na codzien jezdze samochodem osobowym. Ostatnio raz zdazylo mi sie skorzystac z uslug komunikacji miejskiej. Czekalem 30 min na 16tke ( wedlug rozkladu w tym czasie powinny byc trzy autobusy tej linii) i nie byla to niedziela 5 rano, tylko dzien powszedni ok godz 16.30 Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: Saloj Re: bez klimy... :( IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 26.10.06, 08:28 Przesadzasz, jeżdżę od lat i z punktualnością jest ok. A swoją drogą jechałam rano nowiutkim MAN-em i może jest nowoczesny, ale rozplanowanie wnętrza ma dużo gorsze od starych manów. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: lenka Re: bez klimy... :( IP: *.ig.uw.edu.pl 26.10.06, 11:46 Nowych MAN-ow w Bialymstoku jeszcze nie widzialam, bo mnie tam teraz nie ma. Jednak tez najbardziej podobaja mi sie te stare MAN-y, dlugie, zielono-biale. W kazdej nowszej wersji cos mi nie odpowiadalo, a tamte sa idealne. A to ma dosc duze znaczenie, bo jestem wysoka i lubie miescic sie w siedzeniu:P Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: Tytuł Re: bez klimy... :( IP: *.man.bialystok.pl 26.10.06, 13:39 Prezydenci przed wyborami nie powinni budować nowych dróg i kupować nowych autobusów bo mogą nie daj Boże wygrać wybory. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: J idealność starych manów? IP: *.elpos.net 27.10.06, 18:49 nie zgadzam się z tym że te stare MANy są idealne. owszem są bardzo w porządku (nowe zresztą też wg mnie) ale w tych starych wkurza mnie miejsce na przeciwko tylnych drzwi. nie ostatni rząd, ale przedostatni. tam nie ma jak nóg zmieścić. po prostu się nie da. a do wysokich wcale nie należę... w tych nowych tak śmiesznie po schodkach się wchodzi na 3 miejsca na przeciwko drzwi :] Odpowiedz Link Zgłoś