Gość: antySGIBaltis kolejny poważny remont apartamentów? IP: *.toya.net.pl 12.06.10, 16:46 pierwszy budynek od tylnej - wygląda, jakby rewitalizacja XIXwiecznej kamienicy a nie nowych apartamentów... Specjaliści deweloperzy z SGI - co tam się dzieje??? Balkony znów przeciekają?? Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: zapraszam Re: kolejny poważny remont apartamentów? IP: 83.142.204.* 14.06.10, 10:31 a ja polecam www.switezianki.mojeforum.net Odpowiedz Link Zgłoś
kowala_03 Re: SGI Barciński Park 08.12.10, 13:42 Witam, zwracam się z prośba do wszystkich mieszkańców osiedla Barciński Park w Łodzi. jestem studentka geografii na UŁ i pisze prace magisterska m.in. na temat waszego osiedla. jestem świadoma ze nie ma mozliwości wejścia na to osiedle i przeprowadzenia z Państwem ankiety dlatego zwracam sie z prosba o kontakt ze mną poprzez internet. nie mam zamiaru zadawać żadnych prywatnych pytań a ankiety sa anonimowe, zależy mi jedynie na zbadaniu w jakikolwiek sposób "życia" jakie panuje na takim osiedlu. Bardzo proszę kontakt i wspólpracę gdyz od teog zależy zaliczenie mojej pracy mgr, mój adres mailowy to kowala_03@wp.pl pozdrawiam Kasia Kowalska Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: kupujący Re: SGI Barciński Park IP: *.toya.net.pl 19.07.11, 17:41 Jak się mieszka w 2011r. czy już jest dobrze?? Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: lokator Re: SGI Barciński Park IP: *.toya.net.pl 26.07.11, 22:13 szkoda gadać Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: gosc Re: SGI Barciński Park IP: *.toya.net.pl 17.09.11, 13:17 A jak sie moze mieszkac, kiedy raz na kilka miesiecy SGI cos poprawia, remontuje (lub tylko udaje) - prosze popytac mieszkancow, ktorym znow porozstawiano rusztowania pod nowymi "apartamentami", jak im sie mieszka. SGI wciaz udowadnia, ze jest deweloperem z przypadku. Odpowiedz Link Zgłoś