Dodaj do ulubionych

Sprzątanie biur

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.10.05, 17:42
Firma porządkowa oferuje swoje usługi na terenie Warszawy i okolic. Zapraszamy
do współpracy.
www.k-and-k.pl
Obserwuj wątek
    • Gość: Majka Re: Sprzątanie biur IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.10.05, 19:03
      A czy szukacie może osób do pracy?
    • anka867 Re: Sprzątanie biur 23.10.14, 12:49
      Hmmm... A ja prowadzę właśnie małą prywatną firmę. Zatrudniam 7 osób. Mieszkanie 2 pokojowe plus łazienka, przedpokój, mała kuchnia. Do tej pory robimy dyżury na sprzątanie - wyrzucanie śmieci, mycie naczyń. Ja z reguły zajmuję się myciem podłogi, okien...nie ukrywam, że jest to czasochłonne, ale nie chcę do tego zmuszac pracowników, no chyba, że będę im dodatkowo płacić :-) Zastanawiam się nad wynajęciem kogoś do sprzątania, ale nie mam z tym doświadczenia. Stąd pytanie:
      1. Czy lepiej zatrudnić firmę, czy osobę prywatną? A może jakąs osobę z agencji sprzątania (jest coś takiego..?)
      2. O osobę prywatną się trochę obawiam, bo nie chcę zatrudniać "na czarno", więc musiałabybyć umowa i wszelkie formalności, a szczerze mówiąc nie chce mi się trochę tym zajmować
      3. Obawiam się też, że moja firma moze być za mała jak na zatrudnienie "specjalistów do sprzatania", co jednocześnie może wyjść drogo....
      Może ktoś mi doradzi?? Jestem z Wrocławia i póki co znalazłam coś takiego: www.czystal.wroclaw.pl/_sprzatanie_biur.html
      • matrax70 Re: Sprzątanie biur 02.03.15, 15:41
        Proszę sprawdzić ofertę firmy Joma Sprzątanie: www.joma-sprzatanie.pl/
      • gustaw64 Re: Sprzątanie biur 04.03.15, 11:58
        Jeśli chodzi o sprzątanie biur to korzystałem z dwóch firm i uważam, że warto je polecić - www.dewa.com.pl/oferta.html oraz www.extra-clean.pl
        • amaagency Re: Sprzątanie biur 10.03.15, 21:45