fryd-eryka LUDZIE OPAMIETAJCIE SIE - TO JEST OSZUSTKA 01.12.10, 14:46 gratuluje wszystkim kolejnym naiwnym :))) chyba nie potraficie czytać ze zrozumieniem - TA KOBIETA NIE PŁACI!!! NAPRACUJECIE SIĘ I NIE DOSTANIECIE ANI GROSZA. występuje ona także pod nikiem V GŁĘBOKOŚĆ ostrzegam. Odpowiedz Link
aniulad5 Re: Zlecę pisanie artykułów 01.12.10, 15:17 Witam, Jestem zainteresowana pisaniem różnego rodzaju artykułów. Zajmuję się pisaniem od około dwóch lat. Gwarantuję terminowość oraz unikalne teksty. Przyznam szczerze, że bardzo mi zależy na dodatkowych zleceniach. Pozdrawiam serdecznie i czekam na odpowiedź. Anna. Odpowiedz Link
hepini Re: Zlecę pisanie artykułów 01.12.10, 17:29 OSZUSTKO!!! WYPŁAĆ NAJPIERW PIENIĄDZE LUDZIOM, KTÓRYCH NABIŁAŚ W BUTELKĘ, BO W PRZECIWNYM RAZIE POLICJA SIĘ TOBA ZAJMIE!!! ZBIERZEMY SIĘ CAŁĄ GRUPĄ (OSOBY KTÓRE OKRADŁAŚ) I DO CIEBIE PRZYJEDZIEMY. MOŻE WTEDY, GDY NAROBIMY CI WSTYDU PRZY RODZINIE I SĄSIADACH ODDASZ NAM PIĘNIĄDZE, KTÓRE ZAROBILIŚMY PISZĄC DLA CIEBIE ARTYKUŁY. WSZYSCY SIĘ DOWIEDZĄ JAK DZIAŁASZ, POLICJA, URZĄD SKARBOWY. MAMY NA CIEBIE PAPIERY, WSZYSTKIE MAILE, ADRESY I NAZWISKO. ZAŁATWIMY CIĘ. LEPIEJ WYPŁAĆ NAM KASĘ BO SKOŃCZYSZ MARNIE I BĘDZIESZ ŻAŁOWAŁA ŻE SIĘ WOGÓLE URODZIŁAŚ. WREDNA ZŁODZIEJKO!!!!!!!!!!!!!!!!!! Odpowiedz Link
marta9771 Re: Zlecę pisanie artykułów 08.01.11, 22:14 Ta kobieta to oszustka jakich mało! Zarabia dużą kasę na ludziach, jakich oszukała w perfidny, wyrafinowany sposób. Oszustka i złodziejka, nikt więcej. Ta baba mnie do szału doprowadza! Na maile nie odpisuje, pieniędzy nie przelewa! Odpowiedz Link
hepini UWAGA NA OSZUSTKĘ I ZŁODZIEJKĘ!!!!!!!! 01.12.10, 17:34 WYPŁAĆ NAM NASZE PIENIĄDZE ZA PISANIE ARTYKUŁÓW ZLODZIEJKO, A NIE SZUKASZ NASTĘPNYCH NAIWNYCH. JAK NIE ZOBACZĘ KASY DO KOŃCA TYGODNIA CZYLI DO 3.XII.2010 TO W KILKA DNI PÓŹNIEJ POJAWIAM SIĘ U TWYCH DRZWI Z POLICJĄ!!!!! Odpowiedz Link