Dodaj do ulubionych

Ponownie problem z logowaniem do poczty

30.10.21, 08:54
Nie tak dawno temu był identyczny problem, który skutował tym, że przez bodajże 2 dni nie mieliśmy dostępu do poczty. Dodatkowo - nie dotarły do nas (piszę my, bo problem dotyczył wielu użytkowników) wysłane przez innych e-maile z tego okresu. Osobiście miałam z tego powodu wiele problemów, ponieważ moja skrzynka służy również do spraw zawodowych. Rozumiem, że Państwo pracujecie nad rozwiązaniem problemu i wiem, że to robicie. Czy jest jakaś szansa, żeby zapobiec takim wydarzeniom na przyszłość? Kiedyś Państwa poczta operowała jako część Gmail i nie było takich częstych problemów. Może "powrót" do Gmail byłby dobrym rozwiązaniem? (Nie chcę zmieniać "dostawcy" poczty i jej adresu. Chciałabym pozostać z Państwem, ale problemy z dostępem do mejli zaczynają mnie frustrować).
Obserwuj wątek
    • Gość: ciasteczko Re: Ponownie problem z logowaniem do poczty IP: *.204.16.184.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 30.10.21, 09:29
      U mnie to samo. Ponad okienkiem logowania pojawia się komunikat: "Wystąpił problem z połączeniem do serwera autentykacji, prosimy spróbować ponownie za chwilę." Trwa to już dłuższą chwilę :P
    • el_ka_l Re: Ponownie problem z logowaniem do poczty 30.10.21, 09:44
      U mnie podobnie, ale wcześniej poczta się otwierała, tylko nic na niej nie było. Jakieś pół godziny temu przez moment były odebrane, ale nie zdążyłam żadnego otworzyć i znowu zniknęło. A teraz nie da się zalogować.
    • Gość: tobi Re: Ponownie problem z logowaniem do poczty IP: *.krosno.vectranet.pl 30.10.21, 10:15
      Tak ten problem jest coraz częściej i u mnie po ostatnich zmianach jest coraz gorzej.
      • Gość: Smutasek Re: Ponownie problem z logowaniem do poczty IP: *.centertel.pl 30.10.21, 10:19
        Znowu nie można się zalogować :(
    • mags6 Re: Ponownie problem z logowaniem do poczty 30.10.21, 10:39
      Mam dokładnie to samo.. i nie wiem która to już jest awaria w ciągu ostatnich kilku miesięcy .
      Z naprawdę fajnej ( kiedyś ) poczty zrobiło sie coś strasznego
      • bogdanp2 Re: Ponownie problem z logowaniem do poczty 31.10.21, 10:05
        dalej poczta nie działa , dziwne komunikaty z których nic nie wynika , to już trzy dni , pora po bardzo wielu latach na zmianę
    • dorotha2 Re: Ponownie problem z logowaniem do poczty 30.10.21, 12:51
      U mnie też. Tym razem mam komunikat ,,Błąd serwera proxy
      Serwer proxy otrzymał nieprawidłową odpowiedź z serwera nadrzędnego.
      Serwer proxy nie mógł obsłużyć żądania'' Z logowania nici...po wprowadzeniu hasła komunikat TEMPORARIRLY_BLOCKED. Szlag człowieka trafia
      • maria88 Re: Ponownie problem z logowaniem do poczty 30.10.21, 15:06
        To samo. Od rana problem z logowaniem na pocztę, obsługiwaniem poczty,
        logowaniem na fora.
        • maria88 Re: Ponownie problem z logowaniem do poczty 30.10.21, 19:07
          Teraz informacja że jest problem z pobieraniem listy folderów.
          A tak było przedtem dobrze.......
    • Gość: Sylvie Re: Ponownie problem z logowaniem do poczty IP: *.centertel.pl 30.10.21, 22:22
      Nie rozumiem dlaczego znowu są jakieś problemy...ludzie nie mają dostępu do potwierdzenia wizyt, biletów, zakupów, etc Co się dzieje? Czy całkowicie już wywiało wszystkich adminów w kosmos? Dlaczego jednej doby poczta nie może działać w porzadku?
    • p_w Re: Ponownie problem z logowaniem do poczty 31.10.21, 06:00
      Czas najwyższy zmienić emaila, mam już dosyć ciągłych awarii. To już nie pierwszy raz kiedy nie mam dostępu podczas załatwiania ważnych spraw.
      • yenna_m Re: Ponownie problem z logowaniem do poczty 31.10.21, 16:11
        Też zamierzam przesiąść się na innego maila
    • bagienny Re: Ponownie problem z logowaniem do poczty 02.11.21, 13:36
      Problem został usunięty w sobotę. Przepraszamy za utrudnienia.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka