Dodaj do ulubionych

Brak synchronizacji

18.09.22, 22:25
Od rana brak synchronizacji.Samsung android
Obserwuj wątek
    • wariant_b Re: Brak synchronizacji 19.09.22, 00:35
      U mnie maile do i z innych kont pocztowych dochodzą prawidłowo,
      ale od 15 godzin brak synchronizacji w Poczcie Windows 10.
      • wariant_b Re: Brak synchronizacji 19.09.22, 00:44
        Jako powód podawany błąd 0x80072f05, z opisu wygląda na błąd synchronizacji czasu.
        Konta na innych serwerach nie mają tego problemu.
    • mags6 Re: Brak synchronizacji 19.09.22, 08:41
      Tak, to samo
      • mags6 Re: Brak synchronizacji 19.09.22, 08:48
        Działa jak ustawisz zabezpieczenia SSL wszystkie certyfikaty

        Co nie zmienia faktu, że kolejny w ciągu kilku miesięcy problem przyprawia o irytacje już
        • kowalczyki Re: Brak synchronizacji 19.09.22, 12:14
          Nie, nie działa.
    • bagienny Re: Brak synchronizacji 19.09.22, 12:21
      Zajmujemy się tym. Przepraszamy za utrudnienia.

      Można korzystać z poczty na przeglądarce pod adresem poczta.gazeta.pl
      • bagienny Re: Brak synchronizacji 19.09.22, 12:48
        Problem został rozwiązany. Jeżeli problem będzie nadal występował - należy pobrać lub zaktualizować certyfikat w aplikacji pocztowej.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka