Forum Zwierzęta Psy rasowe
ZMIEŃ
    (12 wyniki)
    • Cześć, Mam pytanie. Mam sznaucerka miniaturkę, czarnego, 30 cm, 5 kg wagi. Boogie się zowie. I mam z nim mały problem - bardzo wybrzydza przy jedzeniu, próbowałam już różnych karm i pokarmów, ale ciągle szukam tej najlepszej. Czy możecie coś doradzić? Od koleżanki dostałam link do strony netkarma - poleciła, bo są tam produkty także dla alergików i piesków, które ciężko przyjmują pokarm. Myślałam nad taką karmą dla mojego Boogusia. Polecicie coś?:)
    • Hej, Mam Yorka, ma 5 miesięcy. Jaka karmę polecacie? Słyszałem że są różne dla dorosłych, młodych itp. ale nie znam się na tym za bardzo.
    • Która karma jest lepsza: eukanuba czy royal canin? mam 3 miesiecnego owczarka niemieckiego i zastanawiam sie, ktora bedzie dla niego bardziej odpowiednia. RC ma karmy specjalnie dla owczarkow ale dopiero od 5 miesiaca. Ktora wy byście mi polecili?
    • Polecam www.grandecane.pl Sklep internetowy z karmą i książkami o psach. Szybko i sprawnie dostarczają towar w całej Polsce !. Szybko, tanio i sprawnie , Sprawdz i przekonaj się !
    • Witam, Jestem właścicielką rocznej suczki rasy Parson Russell Terrier. Problemy zaczęły się może niecały miesiąc odkąd piesek pojawił się w naszym domu - bardzo niewinnie, od delikatnego drapania się - głównie w okolicach uszu, pachwin oraz pyszczka - oraz gryzienia łapek. Z czasem drapanie bardzo się nasiliło, więc udaliśmy się z nią do pierwszego weterynarza. Od razu stwierdził, że to "jakaś" alergia i podał zastrzyk (niestety nie wiem z jakim lekiem). Niestety nie pomogło....
    • Do tej pory jadl royal canin ale ze wzgl finansowych chcialbym zmienic psu na Purine pro plan, bo jest tansza .