Forum   nerwowość

nerwowość

(7 wyników)
  • Czytałam sporo o bioxetinie, ale nie znalazłam informacji, które mnie interesują najbardziej. Biorę bioxetin od prawie dwóch tygodni. Przeżyłam okropną senność, pierwsze dni, kiedy czułam się kiepsko. Od 3-4 dni jest lepiej, Ale.... budzę się z okropnym poczuciem stresu. Jestem rozstrzęsiona, zdenerwowana, nie mogę się na niczym skupić i chce mi się płakać. Z jednej strony, jestem mniej zdołowana, z drugiej to okropne poczucie nerwowości. Czy komuś z Was się to zdarzyło? To kolejny s...
  • witam,dawno mnie tu nie bylo..lecze sie na CHAD juz prawie 1,5roku..mam wrazenie ze od oklo czterech mc nie zauwazylam wiekszych objawow choroby..procz dwoch dni gorki w ostatnim tygodniu..czekam teraz na to co bedzie czy nastapi dolek..a wogole wlasnie mam problem z nerwami..wczesniej tego nie bylo bylam osoba spokojna, w tech chwili musu byc tak jak ja chce, i tylko ja prawo decydowac o swoim zyciu a nikt ze znajomych nie moze mi zwracac uwagi..moga tylko to robic rodzice...ma...
  • Nie wiem co się dzieje ze mną ostatnio. Chyba kumulacja emocji i stąd czuję to, co czuję. Od jakiegoś czasu jestem potwornie znerwicowana, to znaczy - denerwują mnie ludzie z mniej lub bardziej błahych powodów, np. hałasujący sąsiedzi w nocy czy płaczące dziecko. Zauważam, że drobiazgi potrafią mnie wyprowadzić z równowagi i reaguję wtedy albo mocnym słowem, potokiem słów, gniewem, obrażaniem się na ludzi z mojego otoczenia, którzy tak naprawdę nic mi złego ani nie powiedzieli, an...
  • witam. co polecacie chłopca 7 letniego reagującego nerwowością , agresją ? jak go wyciszyć ? pozd.
  • Moja córcia zaczeła popuszczac mocz i często siusiać, ale ma to swoje ulubione pory. Tak do godziny 14 jest w zasadzie ok. Później sie zaczyna. Są to tez takie napady. Po przeanalizowaniu sytacji doszłam do wniosku, że to jest na tle emocjonalnym (nerwowym). Ogólne badanie moczu bez sladów infekcji. Znalazłam kropelki R74, które sa własnie na tego typu moczenia. Córka ma tez podejżenie AZS i alergi pokarmowj. Po zastosowaniu tych kropli zaszła popraw, ale nie tam gdzie sie spodzie...
  • Moja dziewczyna od blisko 20 dni bierze pigułki NOVYNETTE. Gdy miała zacząć je brać zacząłem zgłębiać w internecie informacje na ich temat i ogólnie o pigułkach. Informacje czerpałem głównie ze strony www.baba.org.pl . Gdy wyczytałem jakie występują niekiedy skutki uboczne to, aż się przeraziłem. Ale po głębszym wczytaniu, dowiedziałem się iż NOVYNETTE są nowoczesnym preparatem o bardzo niskiej zawartości hormonów, przez co ewentualne skutki uboczne występują rzadko. Znalazłem tyl...
  • Czy tabletki antykoncepcyjne mogą powodować obniżenie nastroju, nerwowość i utratę ochoty na seks? Od dwóch miesięcy biorę LOGEST i -prawdę mówiąc- sama siebie nie poznaję, nie mówiąc już o reszcie domowników. Trudno ze mną wytrzymać, a i temperament coś nie ten. Czy ktoś miał coś podobnego w związku z przyjmowaniem pigułek? A może Pani Doktor udzieli mi fachowej porady? Będę bardzo wdzięczna. Pozdrawiam

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się