Forum   nowy rok

nowy rok

(43 wyniki)
  • czy ktoś świętował Nowy Rok w Tunezjii? jak oni tam obchodzą to święto, czy wogule obchodzą? pozdrawiam
  • Witajcie. W sensie, czy sa wszechobecne obnizki cen przede wszystkim na odziez, czy moze te najwieksze ruszaja gdzies w grudniu? Trudno jednoznacznie takie info znalezc. Chodzi mi o Szanghaj, Hong Kong, Singapur.
  • Może ktoś chetny na nowy rok lub początek stycznia ciełe miejsce.
  • W lutym wybieram sie na trzy tygodnie do Tajlandii + 3 dni Kambodza, wszystko organizuje sama i w zwiazku z tym mam pytanie: czy Chinski Nowy Rok moze w jakikolwiek sposob skomplikowac moje plany, chodzi mi glownie o transport, wiem, ze w lutym jest rowniez swieto narodowe - Magha Puja. Mam dylemat czy zarezerwowac bilet na 1 lutego ( nowy rok wypada 6 lutego,a Magha Puja jest chyba 8 lutego), czy przelozyc wyjazd na kilka dni pozniej ( ta druga opcja komplikuje mi nieco termin ...
  • Witam, 2 pytania: 1) czy jest bezpośrednie połączenie z Taxco do Puebla (albo z Taxco do Oaxaca) czy też tylko przez Mexico City. 2) czy mogę liczyć na pokonanie tej trasy (bezpośrednio albo przez MC) 1 stycznia w nowy rok? niech mi ktoś udzieli informacji, bo wszelkiego rodzaju tourist information i firmy autobusowe milcza i nie odpowiadają na moje maile. wzdięczny będę! dzieki.
  • czy ktos byl? i moze udzielic pods. info. np. czy jest tam wowczas mniej czy wiecej turystow? temperatury? planujemy pobty 2 tyg,
  • Czy może ktoś wie jak wyglądają obchody Chińskiego Nowego Roku w Tajlandii? Ile trwają dni - wiem ze przypada to na 29.01 w tym roku, ale kiedy dokładnie się zaczynają -tak jak u nas coś w rodzaju sylwestra- i nastepny dzień jest wolny?? czy może dłużej i czy jest to święto państwowe czy tylko obchodzone w chińskiej dzielnicy?? Czy są jakieś problemy z noclegiem w tym czasie bądź z transportem w Bangkoku??
  • Bilet za 2500-3000 w 2 strony? Chyba tylko poza sezonem i wyłącznie Aeroflotem przez Moskwę.
  • Witam Razem z moim chłopakiem chcielibyśmy odpocząć od miejskiego zgiełku i jednocześnie spędzić sylwestra w jakimś miłym, spokojnym ośrodku na kaszubach albo w innym regionie ( jestesmy z pomorze) . Było by super gdyby było to miejsce, które ma do zaoferowania jakiś basen, jacuzzi, saune i inne tym podobne bajery Ważne jest również dla nas aby było gdzie chodzić na spacery i podziwiać piękno natury, no i oczywiście by wszystko było w rozsądnej cenie . z Góry dziękuje za odpowiedź. Pozdrawia...
  • No coż były życzenia na święta...niech będą i na Nowy Rok.Ludki bardzo miło mi Was spotykać na egipskiej ziemi...nio to poznawanie też jest fajne.Myślę,że co mogłem to rozweseliłem,jak trzeba było to pomogłem...i niech tak zostanie,Na mnie zawsze można liczyć....to nie reklama..bo mi nic za to ,ale nie pozwolę,żeby naszym się krzywda działa.
  • Witam, wybieram sie z mezem na 10 dni do Kanady. Po raz pierwszy od 7 lat tylko we dwoje, bez naszej coreczki :) Przylatujemy do Toronoto na 2 dni przed Nowym Rokiem. Planujemy wynajac samochod na czas pobytu, 3 dni spedzic w Toronto (juz zaklepalismy sobie noclegi), chcemy zobaczyc fajerwerki nad Niagara i zwiedzic okolice, planujemy dotrzec do Motrealu i zwiedzic Quebec. Nie wiemy na jaka pogode mozemy liczyc wiec tez nie wiemy jeszcze jak to wszystko zaplanowac. Moze ktos z...
  • jak wywżej
  • Czy na duzych balach, czy na prywatkach, czy na zamojskim rynku, czy we wlasnym lozku...? Wasz Sylwester: wspanialy, udany, czy taki sobie...?
  • Witam wszystkich! Mam w planach podróż do Rumunii w okresie Swiąt Bozego Narodzenia i Nowego Roku!Czy wiecie może coś na temat podróżowania w tym okresie (warszaw- suczawa), miejs i rzeczy na które warto zwrócić uwagę?? pozdrawiam serdecznie i czekam na wsze komentarze
  • Wczoraj rozpoczelismy nowy 1427 rok w Egipcie :) A dzisiaj padal w Hurghadzie deszczyk ;) Nie zdarza sie to czesto , a nawet baaaardzo rzadko wiec jak dla mnie bylo to wydarzenie ;)
  • ... życzę udanego roku. Do siego roku KOCHANI!!! aby się wam darzyło ;)
  • czy ktoś z Was był na przełomie grudnia i stycznia w Indiach?w jakim regionie jest najlepsza pogoda?czy ktoś z Was ochodził Nowy Rok w Indiach?co polecacie?kupiliśmy bilety (b.tanie) do Delhi i wybieramy sie na 3tyg.w pozdroz po Indiach.będe wdzięczna za każdą rade.
  • Witam. Mam pytanie, może ktoś wie. Jadę na Węgry przez Słowację i konieczna jest winetka. Na każdy rok są inne i wykupuje się je na określoną ilość dni. O ile dobrze pamiętam to można kupić na 7, 14, lub 30 dni. Co w przypadku kiedy wyjeżdżam 30.12.2006 i wracam 02.01.2007? Mieszczę się w 7 dniach, ale "po drodze" mam zmianę roku. Pozdrawiam!

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się