Forum Komputery Komputer
ZMIEŃ
      wzmacniacze

    wzmacniacze

    (28 wyników)
    • Witam Nie chce wiercic w scianach i ciagnac kabli wiec aby nie tylko na pietrze ale w calym domu miec internet bezprzewodowy kupilem w Aldi repeater Mediona reklamowany jako wzmacniacz. To moj pierwszy kontakt z tego typu sprzetem (uzywam routera TP-Link WR543G + antena 8 dB) stad chcialbym prosic o rady praktykow. Ten kupiony wzmacniacz pracuje w pasmie 2,4 oraz 5 GHZ przy czym poki co uzywam jedynie 2,4 (i byc moze nigdy nie uzyje 5 GHz). Po zainstalowaniu mam mieszane uczucia. Na parterze...
    • wiem ze to nie tutaj z tym pytaniem. ale skoro sa tutaj specjalisci od komputerow,to sie mozliwe ze znaja tez na tym :) otoz chodzi mi o wzmacniacz. taki do komputera i głosnikow. ja popsułam znajomemu ten wzmacniacz. jak tam na gorze sa takie szarki to wylalam tam herbate.. ;/;/;/ No i pewnie bede musiałą odkupic. i moje pytanie jest takie... Czy da sie to naprawic jakos?? troche smierdziało,jak by sie spalilo chyba ;/ ja sie wcale na tym nie znam. Czy jest juz tylko do wyyrzuce...
    • Czy można podłączyć stereofoniczny wzmacniacz i kolumny ze starego radia do komputera?
    • pytanie w temacie a sprzeta mam taki: procek athlonxp 16+ gf2 32MB 256 MB DDR karta sieciowa (nie wiem nawet jaka) muzyczna zintegrowana plyta via k7vta3 modem od neo USB drukarka USB dodatkowy sledz z portami USB myszka USB klawiatura USB DVD I to chyba wszystko chwilowo mam 250 zasilacz ale dziwne rzeczy mi sie dzieja z kompem i mam obawy ze to przez zasilacz zmienic?
    • Mam pytanie czy ta karta może mi posłużyć jako zwykła karta wifi do stacjonarki czy jest to tylko wzmacniacz sygnału?
    • Witam, czy ktoś powie mi jak podlaczyc duze kolumny do komputera? Kolumny posiadają zwykly kabel ktory mozna podlaczyc do wiezy/wzmacniacza - w kompie jest tylko wejscie typu 'jack'. Pytanie z tym zwiazane - czy musze kupic wzmacniacz?, czy moze wystarczy tzw. przedzwzmacniacz i jeszcze jak z podlaczeniem wzmacniacza do kompa - przejsciowka typu'chinch-jack?'
    • Do jakiego procenta kart dźwiękowych można podłączyć bezpośrednio głośniki bez wzmacniacza?Karta dźwiękowa 6 kanałowa daje tylko wyjście na wzmacniacz i suchawki,chyba,ze coś trzeba przestawić w konfiguracji panelu karty dźwiękowej,jest tam zmiana wyjść i ilości głośników,ale to chyba nic nie daje.
    • Witam. mam nadzieje ze mi pomozecie rozwiązać problem bo nie bardzo sie w tym orientuje. Mam karte dzwiękową SB Live 5.1. Z tyłu ma 5 wejść. Głośniki mam podłączone do karty na 2 kable(mam 4 małe głośniki i subwoofer - tak kazali podłączyć - jak jest podłączony jeden kabel to grają tylko 2 głośniki a nie 4). Mam mikrofon MHS111 - tez ma na końcu 2 wejścia. Podłaczyłem tylko kabelek od mikrofonu (działa) ale nie wiem jak podłączyć od słuchawek zeby działały. Bo słysze wszystko tylko ze n...
    • Cześć chłopaki, Mam stary telewizor - niestety nie ma tam wejścia na słuchawki :( Jest Eurozłącze - w jaki sposób zamontować słuchawki?? Dzięki, Ginger
    • mam zamiar wymienic z kolumn głosniki bassowe teraz są tam 40w ale srednicy 25cm są to dosyc durze kolumny ale słabo grają jest z nich duzo basu ale trzeszczą tak jak by o cos stukały ale wiem ze to jest powud tego ze są w złym stanie i moje pytanie czy muj wzmacniacz z wierzy sharp cd-200 o mocy nominalnej 200watt pmpo 100watt rms pociągnie 2 głosniki basowe po 200watt na wejsciu i 100watt na wyjsciu ??? razem to az 400watt rms czy wzmacniacz sie nie spali co mam zrobic sprzedac wier...
    • Witam ! Kupiłem słuchawki i wszystko jest ok tylko jest jeden problem ... są strasznie ciche. I w związku z tym chciałbym wiedzieć czy jest taka możliwość żeby zwiększyć moc słuchawek ? Z góry dziękuje za odpowiedzi. Pozdrawiam.
    • zostały mi po starej wieży całkiem dobre głośniki - czy jest jakiś sposób żeby je podłączyć do komputera?
    • Witam, mam karte dzwiekowa SIS 7020 "na plycie " i probuje wszystkich ustawien i nie moge ni jak zrobic by bylo bardziej glosno . Pomozcie prosze. Zenek
    • Zamiast koloru białego mam na ekranie różowy ze wszystkimi konsekwencjami, np. zielony jest ciemnobury, czerwony to jaskrawopomarańczowy,... Stało się to nagle - kiedyś taki się włączył. Przemyłem odpowiednim sprajem wszystkie styki kabla sygnałowego i zasilającego oraz włącznik monitora. Czasami biały kolor wraca na chwilę. Dziś był przy włączaniu ale nie dotrwał do logowania. Co to może być? Za ewentualne odpowiedzi dziękuję.
    • Chce kupic monitor wielofunkcyjny w szczegulnosci wpadl mi w oko Samsung 710MP ale nie wiem jak wyglada posiadanie tego tunera czy mozna z kompa zgrywac to co jest w Tv i czy da sie pod czas kozystania z kompawlaczyc male okienko z tv tak jak jest to w przypadku zwyklych tunerow TV.
    • mam takie pytanie: czy aby podłączyć głośniki z wieży do komputera to potrzebny jest jakiś specjalny kabelek?? bo ja niestety nie mam bladego pojęcia o tym a chciałabym tak zrobić :) bardzo dziękuję za pomoc ;)
    • Co to jest ta moc PMPO. Czemu jest tak duża różnica. Creative podaje moc swych wyrobów RMS która jest dużo niższa niż moc produktów np mediatecha. A mimo to produkty creativa reprezentują dużo dużo lepszą jakość basów i tak dalej. Dzięki za odpowiedzi i pozdrowienia dla wszystkich.
    • witam czy ktos moglby w krotkich, ruskich slowach, podpowiedzic mi jak podlaczyc dosc nowego laptopa do sprzetu grajacego? chcialbym sluchac radia internetowego... myslalem, ze to proste, ale jakos nie - nie bardzo wiem jak zrobic wyjscie stereo z kompa, bo z wejsciem do wzmacniacza chyba dam rade sam ;) lacze chello, system xp, katra dzwiekowa jakas jest i tylko otworow w kompie jakby za malo ;) jest tylko wyjscie na sluchawki i jakies dziwne wyjscie/wejscie (?) z rysunkiem ch...
    • mam obecnie AC'97 pod VIA i chcialbym sobie w sumie kupić karte muzyczną (bo niby lepszy dźwiek i ceny spadly dosyc na ten model na allegro) i się zastanawiam czy będzie odczuwalna różnica w jakości dźwięku (bo AC'97 czasem coś zawodzi) mam zestaw 2.1 creative'a oraz jestem podpiety pod wzmacniacz ONKYO i dwie kolumny Tonsila po 50W. pozdr
    • Mam pytanie od laika.Czy karta dzwiekowa zintegrowana na plycie ac-3 to jest innymi slowy karta 5.1 i czy mozna do karty ac-3 podlaczyc glosniki 5.1 tak aby efekt byl taki jaki powinien byc? dziekuje za odpowiedzi i pozdrawiam dep
    Pokaż wątki z forum:

    Nie pamiętasz hasła

    lub ?

     

    Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się