Dodaj do ulubionych

POLITECHNIKI !!!!

23.11.04, 15:00
Dlaczego miasto nic nie robi aby ściągnąć do Piotrkowa filię jakiejś
politechniki (np. Łódzkiej lub Częstochowskiej) W piotrkowie brakuje zakładów
produkcji i nie powstaną nowe jeśli nie zapewni się odpowiednio wykształconej
kadry technicznej... Do tego dochodzi odpływ młodych ludzi z miasta do dużych
ośrodków... Sam studiuję na Politechnice Wrocławskiej (do Łodzi ogólnie mam
awersję :)) a naprawdę chętniej studiował bym w domu... i taniej by było ;) A
przeważnie jest tak że jak ktoś wyjedzie do Łodzi, Warszawy, Wrocławia czy
Krakowa to już nie wróci i "ustawi" się na miejscu :(. W ten sposób miasto
się nie będzie rozwijać...Filia Akademii Świętokrzyskiej (podobno ma być
przekształcona w Akademię Piotrkowską i dobrze, bo w końcu drugie co do
wielkości miasto województwa powinno mieć jakąś własną uczelnię wyższą) nie
wystarczy bo kształci w bardzo wąskim zakresie... to czego w Piotrkowie
najbardziej brakuje to właśnie techniczna uczelnia wyższa... mniejsza o to
jaka i skąd... byle uczyła na miejscu!! Wtedy będziemy mieć w ręku kolejny
argument za zlokalizowaniem tu zakładów produkcyjnych. Nawet jeśli w
Piotrkowie powstaną setki magazynów to taka działalność nie wpłynie aż tak
znacząco na rozwój miasta jak mógłby przemysł... POLITECHNIKA I JESZCZE RAZ
POLITECHNIKA!! Nie wieżę że żadna z politechnik nie była by zainteresowana
otworzeniem tutaj filli, trzeba im tylko trochę pomóc, przeznaczyć budynki
zapewnić wsparcie ze strony miasta!!

pzdr
Obserwuj wątek
    • dnasmx Re: POLITECHNIKI !!!! 23.11.04, 21:09
      no jest coś na podobieństwo, bo PŁ prowadzi (prowadziła kiedyś przynajmniej,
      nie wiem czy to nie padło) jakiś kierunek (kierunki) w tzw. budowlance. Ale czy
      to można nazwać filią ? chyba nie. Zresztą odbywało się to tylko zaocznie z
      tego co wiem
      • szch69 Re: POLITECHNIKI !!!! 23.11.04, 21:50
        Tylko zeby byla to filia porzadnej uczelni tzn. Politechniki Łódzkiej. a nie