Dodaj do ulubionych

szukam hydraulika

23.10.04, 19:15
naprawdę dobrego i rzetelnego fachowca. Mam problem z brodzikiem, który
ciągle przecieka mimo ciągłych poprawek. Zaraz odpadnie mi ściana, wiecznie
wilgotna, po drugiej stronie łazienki.
Mam wrażenie, że źle zostało wykonane podłączenie do rury odpływowej.
Zresztą, nie znam się na tym. Wszystkie prace na zewnątrz brodzika typu nowe
uszczelki, zabezpieczenie fug, a nawet wylanie cementu pod brodzikiem,
zawiodły. Tu naprawde jest potrzebny dobry fachowiec. Czy ktoś mógłby z
czystym sumieniem polecić takiego? Z Warszawy.
Dziękuję.
Obserwuj wątek
    • Gość: skalmen Re: szukam hydraulika IP: *.dolsat.pl / *.dolsat.pl 23.10.04, 20:12
      Myślę że wina może byc dopływu. Może lecieć na krzywce przy baterii, będzie
      mały wyciek pod płytki i ściana będzie mokra , albo rurka przerdzewiała jeśli
      masz starą instalacje.No bo jeśli odpływ to raczej podłoga lub sufit u sąsiada
      jeśli mieszkasz w bloku.pozdr. hydraulik.
      • allija Re: szukam hydraulika 24.10.04, 03:47
        Chodzi o to, że kabina została zrobiona w powiększonym WC. Panowie musieli
        jakos pod skosem podłączyc się do ogólnej rury odpływowej i był problem ze
        spadkiem. No ale jakoś to zrobili i spodziewałam się, że dobrze.
        Najwyraźniej woda zbiera się gdzieś pod brodzikiem i zawilgoca ścianę na
        poziomie brodzika, więc nisko raczej. Sąsiedzi z dołu jeszcze się nie skarżyli.
        Ale bez oględzin i jakichś zdecydowanych działań chyba się nie obejdzie.
        • Gość: skalmen Re: szukam hydraulika IP: *.dolsat.pl / *.dolsat.pl 24.10.04, 16:58
          Być może nie założyli uszcelki w rurze kanalizacyjnej, i jeżeli nie ma spadku
          część wody może wsiąkać w ściane.Masz racje musi to zobaczyć dobry
          hydraulik.pozdr.
          • allija Re: szukam hydraulika 25.10.04, 09:36
            No tak, tylko skąd go wziąć?