Forum Praca Praca
ZMIEŃ
    Dodaj do ulubionych

Ile zarabiają elektronicy - programiści

IP: *.chello.pl 30.03.04, 10:29
    Cześć. Jestem absolwentem PW Informatyka z kierunkiem na budowę komputerów i
    systemów mikroprocesorowych i sterowania. Jestem w trakcie negocjacji pensji.
    Do obowiazkow nalezaloby projektowanie od podstaw systemów mikroprocesorowych
    i nie tylko, oprogramowywanie mikrokontrolerów i pisanie oprogramowania na
    PC. Jako doswiadczenie mam kilka projektow urzadzen opartych na
    mikrokontrolerach (wlacznie z praca dyplomowa). Prosilbym o informację od
    kogoś obeznanego w temacie jakiej wysokosci pensji powinienem sie domagać.

Dziekuje za odpowiedz. Misiek
    Obserwuj wątek
      • losiu4 Re: Ile zarabiają elektronicy - programiści 31.03.04, 19:50
        Gość portalu: misiek napisał(a):

> Cześć. Jestem absolwentem PW Informatyka z kierunkiem na budowę komputerów i
        > systemów mikroprocesorowych i sterowania. Jestem w trakcie negocjacji pensji.
        > Do obowiazkow nalezaloby projektowanie od podstaw systemów mikroprocesorowych
        > i nie tylko, oprogramowywanie mikrokontrolerów i pisanie oprogramowania na
        > PC. Jako doswiadczenie mam kilka projektow urzadzen opartych na
        > mikrokontrolerach (wlacznie z praca dyplomowa). Prosilbym o informację od
        > kogoś obeznanego w temacie jakiej wysokosci pensji powinienem sie domagać.
        >
        > Dziekuje za odpowiedz. Misiek

zależy gdzie trafisz i w czym będziesz robił. Co do Wawy, to nie wiem, znam
        raczej małopolskie realia. Typowy konstruktor układów mikroprocesorowych brał
        jakieś 3000 PLN na rękę.. W innej firmie podobne umiejętności cenione były
        niemal połowe mniej. Inny, zatrudniony jako automatyk w zakłądzie produkcyjnym
        brał na rękę jakieś 3500 PLN ( dyspozycyjnosć, bo zakład robił na 3 zmiany, a
        on był jedynym z tej działki).

Pozdrawiam

Losiu

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?