Dodaj do ulubionych

Temat pracy mgr - PROBLEM

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 02.06.05, 09:29
Witam.
Studiuję pedagogikę socjalną i resocjalizacyjną. Jestem na IV roku. Do
niedawna miałam ogromny problem z wyborem tematu pracy mgr. I w koncu cos tam
sie udało. Temat: "Postawy studentów wobec kary śmierci".
Ale to chyba za bardzo socjologiczny temat. Sama nie wiem. Co o tym myślicie?
Tylko nie odsyłajcie mnie do promotora. To z wielu względów nie wchodzi w
rachubę.:(
Dzięki
Pozdrawiam słonecznie!
Obserwuj wątek
    • rr.richelieu Re: Temat pracy mgr - PROBLEM 02.06.05, 11:28
      Właśnie, dlaczego postawy? Nie m się narzędzi socjologa to cały problem w
      poważnej przecież pracy mgr. polega na zrobieniu ankiety, której pedagog zrobić
      nie umie, i jej analizie, z którą też może mieć kłopot. Pedagog powinien chyba
      zająć się resocjalizowanymi, a nie postawami wobec nich. Ale kto by chciał
      zajmować się "menelstwem".. Dziwne, zważywszy na to, że właśnie taką
      specjalność masz. Lepsza charakterystyka np. alkoholizmu w Twoim regionie albo
      sposób przywracania rynkowi pracy długotrwale bezrobotnych. Ten sposób to
      straszny pikuś, bo ogromna większość ludzi zajmujących się tym, gada o
      szkoelniach z pisania cv, przedsiębiorczości i takichh tam bzdetach, ale w
      końcu za te bzdety są chwaleni
      • Gość: arek Re: Temat pracy mgr - PROBLEM IP: *.uci.agh.edu.pl / *.uci.agh.edu.pl 02.06.05, 11:55
        Jesteś w poważnym błędzie, sądząc iż przeciętny student Pedagogiki nie jest w
        stanie sporządzić rzetelnej ankiety socjologicznej. Duża część prac
        licencjackich i magisterskich opiera się na przeprowadzaniu badań, opartych
        właśnie na ankietach, a zaakceptowanych wcześniej przez promotorów. Poza tym
        właśnie nabyciu tej umiejętności służą takie zajęcia jak np. "Metodologiczne
        podstawy badań społecznych", czy "Społeczne podstawy edukacji"
        Pozdrawiam