IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.12.06, 20:03
czy ktoś miał na studiach humanistycznych logikę??studiuję pedagogikę i to
skandal,żebym na studiach humanistycznych miała do czynienia z matmą!!!!!
Obserwuj wątek
    • opel_2009 Re: logika 07.12.06, 20:17
      1. myslałem ze takie jeczace kobiety juz dawno wymarły w procesie transformacji ustrojowej
      2. logika wystepuje w programie wielu kierunków "humanistycznych" a najtrudniejsza na folozofii poza tym jest jej tam najwiecej
      3. l. jest bardzo potrzebna, ale jak mysle o poscie kolezanki to zaczynam uwazac ze chciała sobie tylko ponarzekac bo ma jakies problemy
      • Gość: belial Re: logika IP: *.aster.pl 07.12.06, 21:55
        cóż mając kilku znajomych na filozofii stwierdzam cytując za nimi, że akurat im
        "logika do niczego się nie przydała" i jak twierdzą była tylko "niepotrzebną
        męką", zakuć, zdać, zapomnieć, rozumiem irytację koleżanki i radzę olać ową
        logikę tzw. ciepłym moczem
        • Gość: fifi Re: logika IP: *.2-0.pl 10.12.06, 20:48
          To nie byli dobrzy filozofowie. Ojciec Bocheński mówił, że nie ma dobrej
          filozofii bez logiki.
          • Gość: belial Re: logika IP: *.aster.pl 10.12.06, 22:41
            elementarne prawa logiki są znane każdemu człowiekowi nawet bez jej nauki (tak
            jak elementarne prawa geometrii euklidesowej), teksty Nietzschego trudno jest
            uznać za nienaganne logicznie, sam często sobie przeczy itp. ponadto on sam
            raczej z dalej niż elementarną logiką (znaną nawet chłopu co buraki zbiera) nie
            miał do czynienia, czy zatem wywalić Nietzschego do śmieci?
            • Gość: fifi Re: logika IP: *.2-0.pl 10.12.06, 23:34
              1. Nie jest prawdą, że elementarne prawa logiki znane są każdemu człowiekowi.
              Błędy logiczne w rodzaju: jeżeli A, to B, ale nie-A, zatem nie-B, są na
              porządku dziennym w przemówieniach sejmowych i w artykułach prasowych. Co do