Dodaj do ulubionych

SWPS Wrocław

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 18.12.07, 22:17
Czy studjuje ktoś z forumowiczów na SWPS we Wrocławiu psychologię?
Jeśli tak niech się wypowie na temat tej uczelni.
Obserwuj wątek
    • Gość: maja Re: SWPS Wrocław IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 19.12.07, 11:14
      (Akurat tam nie studiuję,ale) złożyłam tam dokumenty,przyjeli
      mnie,próg przyjęcia i wymogi rekrutacyjne (co do zdawanych
      przedmiotów na maturze) stosunkowo niskie... Ale pełna zapału i
      odwagi już szykowałam sie na pierwsze spotkanie organizacyjne. Aż tu
      nagle dowiedziałm się,że dostałam sie na uniwersytet na psychologię
      wieczorową... I dylemat: prywatna-państwowa,dzienne-
      wieczorowe,daleko od domu-stosunkowo bliżej,droższe studiowanie-
      tańsze. Po czytaniu wielu opinii,radzeniu sie
      nauczycieli,kierowaniu 'intuicją' - wybrałam. Pomyślałam,że jednak
      wole studiować na uniwersytecie,nawet jeżeli są to studia
      wieczorowe. Ale musze przyznać,że z ciężkim sercem podpisywałam
      rezygnacje we Wrocławiu... Jednak nie żałuję. Nie wiem jakby było
      tam,ale wiem,że tu też jest dobrze.I wieczorowe nie różnią się
      prawie niczym od dziennych; mamy takie same
      prawa,egzaminy,wykładowców. Wprawdzie SWPS ma renome,bo zaprzeczyć
      tego nie można,ale może warto pomyśleć też o uniwersytecie, czymś
      państwowym:)
      • n_nicky Re: SWPS Wrocław 19.12.07, 11:27
        Zgadzam się, że najpierw warto pomyśleć o uniwersytecie. Mam koleżanki na SWPS i pomimo renomy tej uczelni, dla mnie są to studia za pieniądze. Wymogi rekrutacyjne są niskie, liczba studentów na roku bardzo duża, sporo z nich studiuje na SWPS, bo nie dostali się na psychologię na uniwersytecie. Ogólnie studenci, których miałam okazję poznać nie zrobili na mnie dobrego wrażenia i na pewno nie chciałabym, aby w przyszłości pomagali mi tacy psycholodzy.
        • Gość: Agata Re: SWPS Wrocław IP: *.ssp.dialog.net.pl 22.12.07, 19:22