Forum Dom Dom
ZMIEŃ
    Dodaj do ulubionych

    PGNiG rąbie klientów jak może

    IP: *.adsl.inetia.pl 04.01.12, 20:21
    Miesiąc temu zachęcona otrzymywanymi broszurami informacyjnymi zmieniłam taryfę gazową na taką, w której sama co miesiąc ostatniego dni podaje odczyt licznika. I tu spotkała mnie przykra niespodzianka, bo oto okazało się, że za to, że wyjdę na dwór co miesiąc, odczytam sama stan licznika i podam do oddziału zapłacę drożej abonament gazowy o 4,19 zł brutto. Najpierw myślałam , że to jakaś żart. Zadzwoniłam na infolinię, gdzie Pani poinformowała mnie, że to niestety nie żart i jest to spowodowane większą ilością faktur (bo teraz przecież co miesiąc mi się zachciało). Do tej pory otrzymywałam 9 faktur rocznie. Prosty rachunek 12 x 4,19 zł= 50, 28 zł brutto więcej rocznie za dodatkowe trzy faktury i niemożność zmiany taryfy przez rok. Nieźle prawda? Od kiedy pytam klient płaci za fakturę? i to jeszcze ile? 4,19 zł brutto co miesiąc dodatkowo za to , że sama idiotka wyjdę do licznika i podam im na tacy. PRZESTRZEGAM! Uważajcie wszyscy, którzy chcą podobnie , jak ja mieć bieżące rozliczenia co miesiąc. W Polsce można jawnie okradać, trzeba tylko być tak dużą instytucją jak PGNiG.
    Obserwuj wątek
      • Gość: vvv Re: PGNiG rąbie klientów jak może IP: *.ists.pl 04.01.12, 21:13
        Pisz oficjalnie do UOKiK. My tylko możemy Ci wspólczuć.
      • Gość: i Re: PGNiG rąbie klientów jak może IP: *.aster.pl 05.01.12, 00:07
        Nie wystarczy przejrzeć broszurę. Jak się zmienia taryfę, to trzeba dokładnie sprawdzić cennik, regulamin... Za luksus ;) płacenia wg faktycznego zużycia, i to po odbiorze dostarczonego gazu, a nie przed - na podstawie mniej lub bardziej udanych prognoz, płaci się więcej. Poza tym im częściej się płaci, tym odbiorca płatności ma więcej roboty (czytaj kosztów). I nie chodzi tylko o wystawianie większej liczby faktur, ale też o księgowanie wpłat, kontrolę wpływu należności i całą przyległą papierkologię. Taki lajf. Trza być czujnym.
        • Gość: anka Re: PGNiG rąbie klientów jak może IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.01.12, 10:33
          Gość portalu: i napisał(a):
          > Za luksus ;) płacenia wg faktycznego zużycia, i t
          > o po odbiorze dostarczonego gazu, a nie przed - na podstawie mniej lub bardziej
          > udanych prognoz, płaci się więcej.

          Nieprawda. U dostawcy energii elektrycznej nie płacę ani grosza więcej z tego tytułu, że podaję miesięczne faktyczne zużycie.
          • Gość: i Re: PGNiG rąbie klientów jak może IP: *.aster.pl 05.01.12, 14:34
            Kłamiesz.
            • Gość: bibi Re: PGNiG rąbie klientów jak może IP: *.adsl.inetia.pl 05.01.12, 22:31
              Po czym wnosisz?
          • Gość: eeetam Re: PGNiG rąbie klientów jak może IP: 109.207.107.* 03.05.13, 10:47
            to tylko dobrze sprawdź, bo płacisz tak samo za indywidualne rozliczenie,niestety nie ma nic za darmo w tym kraju i energetyka tez zbiera haracz
            • Gość: leon Re: PGNiG rąbie klientów jak może IP: *.internetia.net.pl 14.05.13, 22:46
              Dopóki PGNIG będzie monopolistą to będzie dowolnie ,,rąbało'' klientów a to może zmienić tylko UE bo na ,,nasz'' rząd to raczej bym nie liczył.
      • deccoarts To nic nowego. 05.01.12, 14:45
        Nie tylko PGNiG ale każdy monopolista tak robi.
        To nic nowego.
        Trzeba czytać i analizować samemu a nie wierzyć w to co podsuwają pod nos.
        Takie firmy działają dla zysku i zrobią wiele aby go powiększyć.
      • Gość: AT e-BOK: PGNiG rąbie klientów jak może IP: *.tsm.tarnobrzeg.pl 26.11.12, 16:45
        Miesiąc temu skorzystałem z możliwości zapłaty za fakturę za gaz poprzez aplikację e-BOK... Zapłaciłem kartą i PGNiG nie wiedzieć czemu doliczyło mi do transakcji 5,77 zł!!!
        To wszystko pikuś - od miesiąca poprzez coraz wyższe szczeble w PGNiG próbuję dojść dlaczego dodano taką kwotę do rachunku. AMBA: PGNiG odsyła mnie do mojego banku, do operatora kart płatniczych... Bank prowizji nie pobiera, operator informacji nie udziela, a PGNiG generalnie olewa klienta!!!

        UWAŻAJCIE NA E-BOK PGNiG I NA KWOTY FAKTUR!!! Jawnie okradają klientów!!!
        • Gość: Stefan Re: e-BOK: PGNiG rąbie klientów jak może IP: *.adsl.inetia.pl 16.07.14, 14:00
          " PGNiG rąbie klientów jak może"
          Trudno się z tym nie zgodzić. Pomijam sposób zapłaty, który jest kompromitujący.

          Pragnę zwrócić uwagę na inny aspekt, a mianowicie na rosnące zużycie gazu z roku na rok.
          Mam trzy osobową rodzinę, mama, żona i ja. Używamy kuchenki gazowej. W okresie od lipca 2011 do lipca 2012 zużyliśmy 65 m3 gazu, w okresie od lipca 2012 do lipca 2013 zużyliśmy 84 m3 gazu a za okres od lipca 2013 do lipca 2014 aż 140 m3.
          Co może być tego powodem:
          1) zwiększone zapotrzebowanie na gaz w mojej rodzinie, co kategorycznie wykluczam!!!
          2) spadek kaloryczności gazu, ( poprzez dostarczanie do sieci sprężonego powietrza lub azotu),
          zmienia się kolor płomienia i zwiększa się ilość objętościowa pobieranego gazu
          do podgrzania np. 1 litra wody,
          3) może źle wskazywać licznik i należałoby go wymienić; ale tu uwaga nasze PGNiG przyśle nam pracownika, który dokona ekspertyzy licznika za którą należy zapłacić od 580-800 zł .

          Pozostawiam to zainteresowanym do przemyślenia. Pracowałem w energetyce cieplnej opartej na gazie ziemnym. To dopiero jest cyrk.
          Nasz polski gaz za-azotowany jest nie wykorzystywany, choć jest w naszym rejonie, a kupujemy gaz , rzekomo wysoko kaloryczny z Rosji po najwyższej cenie w Europie. A co się stało z gazem łupkowym, nieopłacalny w Polsce? a w USA super opłacalny. A gdzie koniec budowy portu gazowego w Świnoujściu?..........
          To dopiero gospodarność a może czyste złodziejstwo. Przecież Polak za głupotę rządzących i tak zapłaci.

      • Gość: weer Re: PGNiG rąbie klientów jak może IP: *.centertel.pl 08.05.13, 22:56
        ja ostatnio przeszedłem na miesięczne zużycie i abonament za m-c skoczył mi z 22 na 25 zł - ale przynajmniej płacę za faktyczne zużycie i muszę godzić się na to...
      • jolantasidor Re: PGNiG rąbie klientów jak może 27.01.18, 23:42
        mam tak samo, tylko moja taryfa zmieniła się bez mojej wiedzy, dowiedzialam sie o tym przy podawaniu stanu licznika i teraz bede placila za caly zuzyty gaz zgodnie z taryfa w-3, ale Pani na infolinii pocieszala mnie, ze teraz bede placila wiecej za zuzyty gaz ale mniej za oplate abonamentowa, przez co wyjdzie na to samo. Planuje odwolac sie od fakturyi dazyc do zmiany na poprzednia, zobaczymy co z tego wyjdzie, podziele sie informacja. Pozdrawiam

    Nie pamiętasz hasła

    lub ?

     

    Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

    Nakarm Pajacyka