Dodaj do ulubionych

transfer danych

07.09.10, 09:50
witam,
czy mozna podlaczyc 2 komputery kablem sieciowym aby przeslac dane pomiedzy nimi? Moze ktos dac jakies wskazowki jak to zrobic? Oba laptopy chodza na viscie. Wielkie dzieki!
Obserwuj wątek
    • tiges_wiz Re: transfer danych 07.09.10, 10:08
      > czy mozna podlaczyc 2 komputery kablem sieciowym aby przeslac dane pomiedzy nim
      > i?

mozna
      >Moze ktos dac jakies wskazowki jak to zrobic?
      kupuje sie kabel skrosowany i podlacza do wtyczek
      trzeba tez ustawic odresy IP: 192.168.0.1, a na drugim 192.168.0.2
      maska 255.255.255.0 (dns i brama sa zbedne przy takim polaczeniu) i juz

dobrze by bylo aby byly w tej samej grupie roboczej. trzeba udostepnic folder i juz
      • airdream Re: transfer danych 07.09.10, 14:46
        hej, dzieki za info...
        w tej samej grupie roboczej - mozesz powiedziec blizej jak to zrobiuc? Niestety jestem laikiem...
        • Gość: 802.11n Re: transfer danych IP: 217.98.20.* 07.09.10, 15:13
          Nie muszą być w tej samej grupie. A poczytać o tym możesz w pomocy systemowej.
    • Gość: ^^ Re: transfer danych IP: *.chello.pl 07.09.10, 15:14

windows.microsoft.com/pl-PL/windows-vista/Connect-two-computers-using-a-crossover-cable

windows.microsoft.com/pl-PL/windows-vista/Join-or-create-a-workgroup
      • airdream Re: transfer danych 07.09.10, 17:19
        Wielkie dzieki, chyba dam rade to zrobic! Jesli znajde ten skrosowany kabelek... A bez niegoani rusz?A przez Wi-Fi? moze w ten sposob da rade przeslac dane?
        pozdrawiam!
        • galtom Re: transfer danych 07.09.10, 17:35
          Przez Wi-Fi da sie jak najbardziej.
          Tworzysz siec i p. dostepowy opisany w pomocy (i googlu) jako Ad Hoc.
          Ciut z tym wiecej zabawy ale nie trzbea miec kabla.
          Jeden komputer tworzy siec (jest jakby routerem) drugi sie podlacza.
          • airdream Re: transfer danych 08.09.10, 12:09
            witam ponownie