Dodaj do ulubionych

Modernizacje 13N

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 18.05.04, 10:20
Witam

Wczoraj wracając z pracy jechałem stolicznym ;-) po modernizacji. Wymienione
były drzwi na tzw dzrwi szczelne (idea działania taka jak w naszym Citku).
Zastanawiam się jak to jest, że w Warszawie opłaca się remontować 13N i nadal
jeżdżą one sprawnie, a nasze przguby (w sumie młodsze) rozpadają się.

MK
Obserwuj wątek
    • Gość: STUDI Re: Modernizacje 13N IP: *.prokom.pl 18.05.04, 11:47
      Bo w Lodzi prezydnecik wraz kolesiami co zpowiadal walke z korupcja uwaza ze lepiej jest z pieniedzy budzetu Lodzi kupowac luksusowe limuzyny niz dbac o tabor komunikacyjny i infrastrukture miasta.
      Lodz jak sie okazuje jest rzadzona przez zlodziei - owszem chodzacych do kosciola, ale jednak zlodziei
    • Gość: J.S. Re: Modernizacje 13N IP: *.pai.net.pl 18.05.04, 12:14
      > Zastanawiam się jak to jest, że w Warszawie opłaca się remontować 13N

      Nie oplaca sie. Tylko jeden sklad zostal tak zmodernizowany (w 1994 - od tego
      czasu zdazyl juz przejsc remont kapitalny), po czym stwierdzono, ze oplacalnosc
      tego przedsiewziecia stoi pod znakiem zapytania. A 'trzynastki' po wypadkach
      nierzadko trafiaja do kasacji.

      J.S.
      • Gość: Bimbiarz Re: Modernizacje 13N IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 18.05.04, 20:32
        Jednak sie opłaca. Owszem sa kasowane wagony 13N, ale wiele z nich mimo
        leciwego wieku przechodzi naprawy głowne. Jszcze przez wiele lat te wagony
        pohulają po stołecznych ulicach. I dobrze. A z tego co czytam na tym forum to
        macie wladze nie do pozazdroszczenia. Zamiast wciąż narzekac może zebrać
        podpisy i odwołać.
        • geograf Re: Modernizacje 13N 18.05.04, 22:10
          Nie widze nic dziwnego w tym,że jakkolwiek starają się remontować/ratować te wagony.
          Stanowią prawie 30% ogółu tramwajów wWawie, więc nie da ich się ot ta, wymienić od ręki...
          tramwaje-warszawskie.pol.pl/info/taborinw.htm
          jakoś ratować się muszą.A że jeździ się niby dosyć ciekawie...(chociaż generalnie w Wawie rzadko gdzie trzęsie), to co innego...
        • thomasch Re: Modernizacje 13N 20.05.04, 11:39
          Gość portalu: Bimbiarz napisał(a):

          > Jednak sie opłaca. Owszem sa kasowane wagony 13N, ale wiele z nich mimo
          > leciwego wieku przechodzi naprawy głowne. Jszcze przez wiele lat te wagony
          > pohulają po stołecznych ulicach.

          Skoro władze Warszawy przez kilka lat nie umieją przeprowadzić przetargu na
          zakup nowych tramwajów, muszą ładować pieniądze w remonty 40-letnich trupów,
          gdyż nie miałoby co jeździć po ulicach. A po ulicach faktycznie "hulają" - ich
          wycie słychać na kilometr. Co do modernizacji 13N - jedyny zmodernizowany
          egzemplarz już musiał przechodzić remont kapitalny i jest wypuszczany jedynie
          na linie szczytowe lub jako zasilenie szczytowe którejś linii całodziennej.
          Największa warszawska zajezdnia - "Żoliborz" (przy Hucie) ma na stanie same
          wagony 13N z lat 60-tych, parę sztuk 105-tek (w stanie śmierci technicznej) i
          kilka tzw. "bulw", które starczają na obsługę zaledwie jednej linii. Chociaż
          torowiska warszawskie nie są złe, to tabor jest żałosny.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka