IP: *.echostar.pl 01.07.04, 12:28
jakie to ma szanse realizacji?
i kiedy?
Obserwuj wątek
    • Gość: RAUBER Re: fujibana IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 01.07.04, 13:34
      lepiej naciskajmy żeby to było metro, kolejka miejska trochę hałasuje, chciałbyś
      mieć przelatujący za oknem pociąg? ja niespecjalnie, lepiej wpuścić ją pod
      ziemię i to nie z Ławicy bo tam nie powinno być lotniska (ono ogranicza rozwój
      miasta) a na innych liniach, dalszą część proponuje prowadzić w wątku nt
      poznańskiego metra w dziale inwestycje
      • yashoo Re: fujibana 01.07.04, 14:08
        Gość portalu: RAUBER napisał(a):

        (...) lepiej naciskajmy żeby to było metro

        Nie wiem jaką dysponujesz siła nacisku - ale skoro chcesz naciskać na metro -
        to proponują żebyś naciskał raczej na to, ażeby realizowana była przyjęta lata
        temy polityka transportowa miasta. Tramwaj na Franowo raczej jest już
        przesądzony, ale jest jeszcze kilka newralgicznych obszarów na które możnaby
        ponaciskać (sam chetnie sie przyłączę :-) - np. PeSTka do dworca PKP, tramwaj
        do Krzyżownik, tramwaj do Głównej, tramwaj między Solną a Wielkopolską, PeSTka
        do kampusu UAM; czy wreszcie coś co pozornie mozna załatwić najłatwiej - a
        okazuje sie że jednak nie jest to w praktyce wcale proste - czyli faktyczną
        realizacją priorytetu dla tramwajów - jak działa sygnalizacja w wielu miejscach
        nie trzeba chyba przypominać.
        • wpszemek Re: fujibana 01.07.04, 14:47
          W paru znanych europejskich miastach działa cos takiego jak płytkie metro.
          Znacznie tansze w budowie od takiego jak w Warszawie. Wbrew pozorom metro w
          Poznaniu to nie jest pomysł niedorzeczny.
        • Gość: RAUBER Re: fujibana IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 01.07.04, 15:49
          Każdy rozwój jest dla miasta mile widziany, dzisiejsza technika pozwala na
          integrację takich systemów komunikacyjnych. KOlejkę napowietrzną w pewnym
          momencie mozna puścić po ulicy i kilkaset metrów dalej w rów i pod ziemię.
          Transport podziemny jest o tyle wygodny że nie zajmuje przestrzeni którą można
          wykorzystać w bardziej efektywny sposób.

          A co do nacisków. Są pewne możliwości, po latach działalności partyjnej i
          zniechęceniu jakie temu towarzyszyło mam kilka pomysłów a nawet chęci. Ale
          najpierw obronię magisterkę a potem pomyślę o działanosci i naciskach :).
      • Gość: dog Re: fujibana IP: *.echostar.pl 01.07.04, 15:16
        metro to czysta fantazja, a na kolejke napowietrzna jest chetny inwestor, z
        artykulu w poznanskiej wynika ze sprawa jest aktualna, jesienia maja podpisac
        jakas umowe a za 2-3 lata kolejka ma juz jezdzic.

        jestem ciekaw czy tak rzeczywiscie to wyglada, ze sprawa nie jest z kategorii
        bajek prasowych.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka