Dodaj do ulubionych

ZDM walczy z oszustami

15.09.05, 22:13
Jaki apel? Wystarczy, aby kierowcy dobrze przeczytali bilecik. Karteczka musi być ZA SZYBĄ, a nie za wycieraczką. Kierowców co skusili sie na "tańsze" bileciki po prostu bym karał. Sam jestem kierowcą i zawsze odmawiam staczom. Nie powiem, robię to z niepokojem, czy jak wróce to nie zastanę auta np. z oberwanym lusterkiem. Ryzykuję, ale przynajmniej mam sumienie czyste oraz satysfakcję, że stacze na mnie nie zarobią.
Kierowcy! Kupujcie bilety w automatach! Kontrolerzy! Karajcie tych, których bileciki nie są na prawidłowym miejscu!
Pozdrawiam tych uczciwych.
Obserwuj wątek
    • Gość: Janusz Re: ZDM walczy z oszustami IP: *.icpnet.pl 15.09.05, 22:18
      > Aby zachęcić do kupowania biletów u nich, "stacze" blokują parkomaty. W tym
      roku 19 spraw o zniszczenie urządzeń trafiło już do sądu.

A co robia firmy ochroniarskie, ktore niby zabezpieczaja parkomaty? Sciagaja
      tylko haracze z ZDM?
    • drhuckenbush BOJKOTUJCIE STREFE PARKOWANIA 16.09.05, 00:04
      Nie dawajcie dyrektorowi ZDM zarobic. Jest zwyklym klamca i oszustem. Przykladow
      jak ma w dupie mieszkancow bylo duzo. Przykladow jak z nich kpi - jeszcze
      wiecej. Niech sobie zarobia stacze, po co ma zarabiac glupi dyrektor, ktory i
      tak juz sobie duzo zarobil?
      Poza tym ceny za strefe sa skandaliczne, a i rozmiar strefy przekracza ludzkie
      wyobrazenie! Trzeba powiedziec temu DOSC!
      • v.i.k.k.a słuchajcie misia(nt) 16.09.05, 00:05
    • Gość: POZNANIAK Re: ZDM walczy z oszustami IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.09.05, 00:58
      LUDZIE WKLADAJCIE KARTECZKI DO SAMOCHODU BO WAM JE UKRADNA.JA NIERAZ TAK ROBIE
      JAK NIE MAM DROBNYCH.
    • Gość: M Re: ZDM walczy z oszustami IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.09.05, 08:46
    • Gość: M Re: ZDM walczy z oszustami IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.09.05, 08:49
      Chłopaki z Ratajczaka lub Paderewskiego,którzy już od rana wyglądają jakby