Dodaj do ulubionych

ROZBUDOWA PORTU LOTNICZEGO

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.09.04, 20:54
Ogłoszony został przetarg na rozbudowę płyty postojowej.

www.airport.wroclaw.pl/przetargi.html
Obserwuj wątek
    • pluto10 Re: ROZBUDOWA PORTU LOTNICZEGO 10.09.04, 21:17
      Czyli po polsku?
      To tam gdzie wsiadają pasażerowie?Ale przecież to co jest teraz wystarczająco
      starcza przecież na naszym lotnisku 500 osób to niezmierzone rzesze ludzi
      których się obsługuje X czasu.
      ----------------------------
      pluto10
          • Gość: rabuch101 Re: ROZBUDOWA PORTU LOTNICZEGO IP: *.wroclaw.sdi.tpnet.pl 11.09.04, 09:21
            To zdjęcie przedstawia jednak sytuację nietypową. Widoczny na drugim planie
            MD11 jest prawie wielkości Jumbo Jeta i samoloty tej wielkości prawdopodobnie
            nigdy nie będą latały regularnie do Wrocławia. Przynajmniej nie na Strachowice.
            Na pierwszym planie widać samolot prezedencki, a kiedy pan prezydent przylatuje
            do miasta to lotnisko nikogo innego nie przyjmuje. Sam kiedyś krążyłem 45 minut
            nad Wrocławiem bo przyleciał Wałęsa. I do tego widoczny na trzecim planie
            transportowiec wojskowy - ale ten to akurat może parkować na trawie.
            Tak czy inaczej rozbudowa płyty jest inwestycją bardzo potrzebną i mam nadzieje
            że podjęto ją w związku ze spodziewanym wzrostem regularnych przewozów
            pasażerskich a nie transportów do Iraku. Dziwne tylko że prace chcą wykonywać w
            zimie.
            • Gość: erni Re: ROZBUDOWA PORTU LOTNICZEGO WYKRZYKNIK IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.09.04, 11:02
              Hey. Male sprostowanie. Stoj ący na płycie samolot przewoźnika World to jest
              stary poczciwy DC-10:
              lotnictwo.net/foto.php?id=103529
              A tutaj jeszcze raz C-17 Globemaster U.S. Airforce we wrocławiu. To właśnie ta
              maszyna stanowi most powietrzny Wrocław-Irak.
              lotnictwo.net/foto.php?id=103528
              I jeszcze jedno. Wykrzykniuku wspominales ze podzielisz sie z nami jakimis
              wiesciami na temat Wroportu. Mtsle ze chciales nam opoweidziec o rozbudowie
              plyty wlasnie, ale mopze wiesz cos wiecej. czekamy.
              • pluto10 Rozkład lotów z lotniska Strachowice w 2007r. 12.09.04, 21:05
                Jeżeli zarząd się nie zmieni... w 2007 (niedaleka przyszłość)możemy mieć taki o
                to rozkład lotów:
                Poniedziałek
                Wrocław - Warszawa 6:00 (odlot)
                Warszawa - Wrocław 22:30 (przylot)

                Wtorek
                brak

                Środa
                Wrocław - Warszawa 6:00 (odlot)
                Warszawa - Wrocław 22:30 (przylot)

                czwartek
                brak

                Piątek
                Wrocław - Warszawa 6:00
                Warszawa - Wrocław 22:30

                Sobota (wersja naprawdę optymistyczna)
                Wrocław - Londyn 8:00 (odlot)
                Londyn - Wrocław 21:00 (przylot)

                Niedziela
                Brak

                Jeżeli zarząd będzie robił tak dalej to gwarantuję wam,że tak będzie.A z tym
                Londynem to napradę wersja optymistyczna.
                A innelotniska w kraju?Wyprzdzi nas Białystok,Olsztyn,Opole, itd.będziemy
                ostatni w kraju,gwarantuję to wam!
                Wniosek:odwołać zarząd i przyjąć młodych ludzi którzy do 2007 roku zrobią z
                wrocławskiego lotniska 2 w kraju po Warszawie:)
                ----------------------------
                pluto10
                • Gość: erni Re: Rozkład lotów z lotniska Strachowice w 2007r. IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 12.09.04, 21:41
                  Wnisek jest jeden Dotychczasowy zarzad sie nie sprawdziel. 0 sukcesów w
                  pozyskiwaniu nowych przewoźników, a cos takiego jak marketing to jest obce
                  słowo dla tych ludzi. Reklama-brak.
                  Trzeba przyjąć prawdziwych managerów umiejących posługiwać się językami obcymi
                  i którzy wreszcie profesjonalnie zajmą się tym porte. Sprawne negocjacje z
                  przewoznikami, reklama, poprawa konkurencyjnosci portu, promocja portu w
                  regionie, wizja rozwoju itd. itd.
                  • Gość: erni Re: Rozkład lotów z lotniska Strachowice w 2007r. IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.09.04, 00:33
                    Słuchajcie mówienie o tym że niby u nas jest za mało mieszkańców w regionie
                    jest wierutną bzdurą. Popatrzcie na górny śląsk. OK. żyje tam wicej mieszkańców
                    ale.... tam nie istnieje cos takiego jak turystyka!!! Nasz region ma mniej
                    mieszkańców ale nadrabia to dużym (jednym z wiekszych w polsce) ruchem
                    turystycznym. Tak więc ilość potencjalnych klientów(pasażerów) wrocławskiego
                    portu jest taki sam jak jak portu lotniczego katowice.
                    Odpowiedzcie sobie ilu turystów odwiedza rocznie sam Wrocław, a ile cały dolny
                    śląsk. I to bez wiekszej promocji. A przypominam ze te liczby z roku na rok
                    rosną. Gdyby do tego doszla jeszcze promocja zarowno regionu, miasta jaki
                    samego portu wyszedl by gigantyczny popyt na loty z Wrocławia. I porównajcie
                    ilu turystów odwiedza Katowice i górny śląsk:)))
                        • pluto10 Re: Rozkład lotów z lotniska Strachowice w 2007r. 13.09.04, 14:12
                          Rok 2025 nastąpi za 21 lat.A za 21 lat to lotnisko w Katowicach będzie (może)
                          obsługiwało kilkanaście milionów pasażerów rocznie,a nasze...może 1 milion:(((
                          Smutne lecz prawdziwe:(((

                          P.S.
                          Dzisiaj o 18:00 w kościele MB Łaskawej przy ul.Kruczej odbędzie się
                          poniedziałkowe spotkanie Rodziny Radia Maryja.Serdecznie zapraszam.
                          ----------------------------
                          pluto10
                          • Gość: IGLICA Re: Rozkład lotów z lotniska Strachowice w 2007r. IP: *.158.96.12.Dial1.Chicago1.Level3.net 14.09.04, 04:24
                            w 2025 to rzeczywiscie przegoni nas Bialystok, bo slychac, ze sie zabieraja do
                            organizowania i budowy lotniska. Katowice rzeczywiscie nie maja ruchu
                            turystycznego, ale zarabiaja jako tania baza dla turystow krakowskich, a
                            ostatnio sciagaja pasazerow z Opola i wlasnie Wroclawia...
                            Jesli chodzi o zarzad to przeciez z rok temu zmieniono prezesa na niejakiego
                            pana Barskiego, ktory to jesli pamietam komunitaty mial byc wlasnie tym, ktory
                            nakreci koniunkture we Wroclawskim porcie lotniczym. Tym czasem widac, ze byl
                            to awans po lini partyjnej i gosciu najwyrazniej nie ma pojecia o zarzadzaniu
                            lotniskiem, gdyz nie tylko ze przegral kazdy kontrakt (Air Polonia, WizzAir,
                            SkyEurope, EasyJet) to jescze starcil dotychczasowe polaczenia (SAS do
                            Kopenhagi, wprawdzie ten zastapiono jakims CimberAir, Austrian do Wiednia,
                            Eurowings do Dusseldorfu...)
                            Co za tym idzie brak dynamicznego portu lotniczego oznacza zastoj gospodarczy
                            (efekt tak wielu firm, ktore przeniosly centrale do Warszawy) tego nie widac w
                            Krakowie, gdzie lotnisko mimo ze ma problemy prawne sie rozwija i np. Shell,
                            Motorola, BPAmoco, Tesco, RR Donnelly i wiele innych ulokowaly centrale w
                            Krakowie. Tak wiec planowanie na 2025 rok to juz przerabialismy w latach 70-
                            tych za Gierka i podobnych mu towarzyszy.....
    • Gość: erni Re: ROZBUDOWA PORTU LOTNICZEGO IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.09.04, 09:54
      Nowe połączenia z Katowic.
      Od czwartku tanie linie lotnicze Wizz Air rozpoczynają sprzedaż biletów na
      trasie Katowice - Liverpool i Katowice - Bruksela.

      Najtańsze bilety, podobnie jak w przypadku już istniejących połączeń, m.in. z
      Londynem czy Dortmundem, linie oferują już za 49 zł w jedną stronę (bez opłat
      lotniskowych). Do Liverpoolu, jednego z najpopularniejszych wśród tanich linii
      portów lotniczych, samoloty zaczną latać z Katowic od 7 grudnia, wcześniej, bo
      od 31 października rozpoczną zaś starty do Brukseli (na lotnisko w Charleroi).

      Od wczoraj, zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, rozkład lotów z
      Międzynarodowego Portu Lotniczego Katowice w Pyrzowicach wzbogaci się o
      połączenie Katowice - Kopenhaga.

    • Gość: erni Re: KONFERENCJA O STANIE PORTU LOTNICZEGO WROCŁAW. IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 18.09.04, 14:56
      W czwartek odbyła się konferencja o stanie portu lotniczego wrocław. Airpolonia
      została oficjalnie pożegnana, ale jak stwierdził Barski oni nadal są otwarci
      na propozycje tego przewożnika. OBecnie prowadzone sa rozmowy z Sky Europe
      (najbardziej zaawansowane), Ryanair i Easy Jet. Jesli udadza się rozmowy z
      Skyeurope topołączenie z Londynem rószyłoby najwcześniej na wiosnę. W gre
      wchodzą równierz kierunki niemieckie.
      Okazuje się że lotnisko ma bardzo dobra sytuację finansową. W 2004 natapił 35%
      przyrost pasażerów. Obecnie rozbudowywana bezie płyta lotniska, a natępnie
      mysli się o wydłużeniu pasa do 3 km. i budowie nowego terminalu oraz bazy
      paliwowej. Władze portu chca aby w 2025 lotnisko odprawiało 1,8 mln pasżerów
      (pytanie a dlaczego nie np. w 2015??? ).
      I jeszcze 2 pytania , dlaczego na lotnisku nie działa Petrolot, skoro jest on
      juz we wszystkich portach oprócz naszego. Oraz 2 pytanie: skoro posiadaja tak
      dobra sytuacje finansowa to dlaczego nie zaoferują bezkonkurencyjnych opłat
      lotniskowych co by sciągnęło natychmiastowo tanie linie do Wrocławia. Skoro
      inni oferują tanio to my musimy jeszcze taniej. Z pewnością chodzi tu o uklady
      i to ze portem rzadzi PLL czyli wawa...
      • Gość: rabuch101 Re: KONFERENCJA O STANIE PORTU LOTNICZEGO WROCŁAW IP: *.wroclaw.sdi.tpnet.pl 19.09.04, 09:41
        Gość portalu: erni napisał(a):
        > Oraz 2 pytanie: skoro posiadaja tak
        > dobra sytuacje finansowa to dlaczego nie zaoferują bezkonkurencyjnych opłat
        > lotniskowych co by sciągnęło natychmiastowo tanie linie do Wrocławia. Skoro
        > inni oferują tanio to my musimy jeszcze taniej. Z pewnością chodzi tu o
        uklady
        > i to ze portem rzadzi PLL czyli wawa...

        Myślę, że z obniżeniem opłat nie jest tak prosto. Sytuacja Wrocławia jest inna
        niż wielu małych portów lotniczych, jak Łódź czy Bydgoszcz, czy nawet większych
        jak Poznań czy Katowice. Zdcydowana większość pasażerów odprawianych we
        Wrocławiu to pasażerowie LOTu do Warszawy. Obniżenie opłat lotniskowych
        musiałoby zapewne dotyczyść wszystkich linii lotniczych. Ewntualne przychody z
        tytułu ściągnięcia nowych przewoźników mogłyby nie skompensować straty z tyt.
        niższych wpływów od LOTu. Tymszasem potrzebne są środki na nowe inwestycje. Bez
        rozbudowy płyty postojowej nie mo co nawet próbować ściągać nowych przewoźników.
        I jeszcze jedno. Czy opłaty lotniskowe we Wrocławiu są naprawde wyższe niż w
        innych portach?
      • Gość: HG Re: KONFERENCJA O STANIE PORTU LOTNICZEGO WROCŁAW IP: *.wroclaw.dialog.net.pl 19.09.04, 11:10
        > Okazuje się że lotnisko ma bardzo dobra sytuację finansową.
        Obawiam sie, ze strategia ekonomiczna lotniska moze byc podobna do dobrze znanej i od lat stosowanej przez PKP tzn. im mniej polaczen tym wiekszy zysk. Otrzymywane dotacje i srodki z roznych funduszy i instytucji gwarantuja wyzszy "zysk" niz 500 tys pasazerow rocznie (zwlaszcza, ze obsluga pasazerow jest upierdliwa np niedawno we Wroclawiu zazyczyli sobie zrozumialych komunikatow na terenie terminalu - znana z filmu Bareji definicja 'namolny' pasazer)

        > I jeszcze 2 pytania , dlaczego na lotnisku nie działa Petrolot, skoro jest on
        > juz we wszystkich portach oprócz naszego.

        Port posiada wlasna cysterne wiec nie ma takiej potrzeby. Port kilka lat temu podpisal umowe z koncernem naftowym Total a petrolot to kolejny w polskim lotnictwie moloch (Lot + petrochemia plock ?)

        > Oraz 2 pytanie: skoro posiadaja tak
        > dobra sytuacje finansowa to dlaczego nie zaoferują bezkonkurencyjnych opłat
        > lotniskowych co by sciągnęło natychmiastowo tanie linie do Wrocławia. Skoro
        > inni oferują tanio to my musimy jeszcze taniej. Z pewnością chodzi tu o uklady
        > i to ze portem rzadzi PLL czyli wawa...

        Tak jak pisalem na poczatku. Zamiast od pasazerow lepiej pieniadze wyciagac z innych zrodel. Poza tym samymi niskimi oplatami lotniskowymi przewoznikow sie nie przyciagnie (bo i tak oplaty ponosi pasazer a nie linia). Sa inne sposoby np. rezygnacja z pobierania niektorych oplat od przewoznikow (za ladowanie, postoj na plycie itp) chocby dla samolotow pozostajacych na nocowanie we Wroclawiu. Daloby to szanse powstania nowych polaczen w interesujacych dla pasazerow godzinach (odloty rano przyloty wieczorem). Albo wprowadzenie znizek dla operatorow obslugujacych wiecej niz jedno polaczenie regularnie dziennie.

        Jednak jedna rzecz na konferencji bardzo mnie ucieszyla. Przestano mydlic oczy ludziom koniecznoscia budowy drugiego pasa startowego we Wroclawiu. Przedstawiona kolejnosc dzialan plyta postojowa, wydluzenie pasa, budowa nowego terminalu jest jak najbardziej sluszna. Powoli nalezaloby tez zastanowic sie nad sposobami pozyskania przewoznikow Cargo. Ten sektor lotnictwa w najblizszej przyszlosci ma najwieksze prognozy wzrostu (nawet 800% w ciagu 10 lat).
        Moje zdziwienie natomiast spowodowala informacja o wzroscie polaczen do Warszawy od rozkladu zimowego. Z tego co dowiedzialem sie z roznych zrodel (m.in. WWW.LOT.COM) zima bedzie 6 rejsow dziennie do stolycy a teraz mamy 7, czyli ten wzrost jest chyba ujemny.

        HG
        • Gość: IGLICA Re: KONFERENCJA O STANIE PORTU LOTNICZEGO WROCŁAW IP: *.dsl.chcgil.ameritech.net 22.09.04, 05:42
          Wlasnie taki ujemny wzrost jest praktykowany od dluzszego czasu, bo tych
          polaczen tyle wzroslo, ze prawie nic juz nie istnieje. Albo panowie prezesi nie
          maja pojecia co robic, albo maja zupelnego pecha, bo wszystkie wieksze porty
          maja ten "wzrost" oprocz Wroclawia. Po szalonym wzroscie Katowic, Krakowa i
          Gdanska teraz zyskal Szczecin (Malmo - Directflug 2 x dziennie, Kopenhaga - SAS
          4 x na tydzien, Londyn - Air Polonia, no i chyba maja jeszcze LOT do Monachium
          i Warszawy. Wie jak widac opowiadanie o malej ilosci pasazerow i braku podstaw
          ekonomicznych i czegos tam jeszcze to czysta propaganda z lat Polskiej Kroniki
          Filmowej. A moze zarzad zamiast zarzadzanie na AE studiowal mydlenie jak
          utrzymywac ujemny wzrost na Wyzszej Szkole Sztuk Politycznych przy KC PZPR.
          Mysle, ze to by wyjasnilo sens wielu decyzji.....
          A tak nawiasem mowiac to czy ten Dutkiewicz wogole odpowiedzial na zapytania w
          DeTe? No i jakos o tej konferencji zadne media nic nie pisaly...
    • Gość: erni Re: Zmiany w AP IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.09.04, 12:44
      W Airpolonii za sznurki pociąga Conor McCarthy z Crescent Venture Partners.
      Na razie zmienił zarząd. Za sterami zasiedli Irlandczycy.

      Po raz kolejny fundamentalne zmiany objęły pierwszego polskiego taniego
      przewoźnika lotniczego — Airpolonię. Tym razem personalne, ale za to na samej
      górze.

      Ostał się tylko jeden
      Z wyjątkiem Jana Litwińskiego, prezesa, zwolniony został cały czteroosobowy
      zarząd firmy. Z fotelami wiceprezesów pożegnali się: Tomasz Sudoł, Jan
      Szczepkowski, Rafał Czaplicki i Wojciech Woźniak. Zarząd firmy jest teraz
      jednoosobowy. Prezesowi podlega pięciu dyrektorów.

      — To była bardzo potrzebna zmiana, zwłaszcza z uwagi na generowane koszty. Za
      dużo było niepotrzebnych lub nieuzasadnionych wydatków. Ponadto takiej firmie
      jak Airpolonia nie potrzeba aż tylu szczebli zarządzania i podległych
      komórek. Podkreślam jednak, że sytuacja finansowa firmy jest dobra — mówi
      Conor McCarthy dyrektor zarządzający PlaneConsult. com należącego do
      irlandzkiego funduszu inwestycyjnego Crescent Venture Partners.

      W skład nowej kadry zarządzającej Airpolonii weszli oczywiście Irlandczycy.
      Ważną funkcję dyrektora ds. finansowych i IT piastuje Barry Walsh.
      Pozostałymi dyrektorami są: Marek Sławatyniec, Leszek Kijar, Adam Moczulski i
      Katarzyna Szyfer.

      Tylko formalność
      Ostateczne wejście irlandzkiego funduszu do Airpolonii jako większościowego
      udziałowca to kwestia formalności.

      Faktyczne rządy Irlandczyków w Airpolonii już trwają, czego najlepszym
      dowodem są obecne zmiany.

      Co prawda zgodę na nie musieli wyrazić dotychczasowi udziałowcy przewoźnika,
      ale dla nikogo nie jest tajemnicą, że już niedługo będą dysponować mocno
      mniejszościowym pakietem.

      Natomiast inwestycyjny zastrzyk ze strony funduszu wyniesie co najmniej
      kilkanaście milionów USD.

      • Gość: IGLICA Re: Zmiany w AP IP: *.dsl.chcgil.ameritech.net 25.09.04, 17:00
        "Czolem" dla AirPolonia, skoro olala Wroclaw to my ich tez. Z drugiej strony to
        dziwi,ze na konferencji prasowej prezes wroclawskiego lotniska publicznie
        mowil,ze negocjuja ze SkyEurope, Ryanair i EaseJetem, przeciez takich spraw
        jesli dzieja sie naprawde to nie oglasza sie publicznie az do zakonczenia
        negocjacji. Mysle, ze to kolejan proba mydlenia oczu, ze niby cos sie dzieje.
        Poprzednimi razy tez opowiadal o negocjacjach z jakimis liniami holenderskimi i
        nemieckimi i nic...
        Szkoda, ze nwet ze SkyEurope nie mogli sie dogadac, aby choc pare razy ich
        samoloty z Krakowa do Londynu zatrzymywaly sie we Wroclawiu.
        • Gość: el matador/chińczy Re: Zmiany w AP IP: *.aster.pl / *.aster.pl 27.09.04, 00:15
          Wrocław musi wypracować koncepcje lotów mieszanych CARGO-PASAŻERSKICH na
          trasach WROCŁAW-TOKIO(Haneda lub Narita),WROCŁAW-NAGOYA,WROCŁAW-OSAKA?KOBE
          (Kansai),WROCŁAW-KITAKIUSHIU,WROCŁAW-BEJING,WROCŁAW-CHINQUOING(Szenkiang 12
          milionow ludności)
          WROCŁAW-SEUL,WROCŁAW-GUANGDONG(KANTON),WROCŁAW-SZANGHAI,WROCLAW-MANILLA i
          zaprosić do tych lotów na przykład CARGOLUX czy JAPAN AIRLINES.Praga ma juz
          połączenie cargo-pasażerskie Praga-/Ruzyne-Seoul- Incheon.A to wszystko z myślą
          o obsłudze poteżnych inwestycji szykujących się we Wrocławiu pod banderą kraju
          kwitnacej wiśni...Tylko ZLC(Zarząd Lotnictwa Cywilnego) musi wreszcie załatwić
          z Rosją w umowie o wzajemnym ruchu lotniczym obniżenie horrendalnych stawek za
          przeloty nad Syberia najkrótszą drogą ku najszybciej rozwijającemu się obecnie
          na świecie Dalekiemu Wschodowi...Przez te złośliwe ruskie stawki dla przelotu
          ciężkich latajacych słoni,stosowane jedynie dla tępych Polaczków zlikwidowane
          zostały połączenia Warszawa-Bangkok i Warszawa-Pekin...
          • smi Re: Zmiany w AP 28.09.04, 08:12
            Jak na razie AP jako operator nie wykazał się kompetentnym podejściem do
            połączeń lotniczych i zaczął robić tzw. szkolne błędy ...
            • Gość: rabuch101 Re: Zmiany w AP IP: *.wroclaw.sdi.tpnet.pl 28.09.04, 08:49
              smi napisał:

              > Jak na razie AP jako operator nie wykazał się kompetentnym podejściem do
              > połączeń lotniczych i zaczął robić tzw. szkolne błędy ...

              To jest twoja opinia. Jeżeli firma z tak mizernym kapitałem zdołała przetrwać
              na rynku przez rok, to nie mogła robić szkolnych błędów.
              • Gość: michal Re: Zmiany w AP IP: 195.205.108.* 28.09.04, 10:25
                Gość portalu: rabuch101 napisał(a):

                > smi napisał:
                >
                > > Jak na razie AP jako operator nie wykazał się kompetentnym podejściem do
                > > połączeń lotniczych i zaczął robić tzw. szkolne błędy ...
                >
                > To jest twoja opinia. Jeżeli firma z tak mizernym kapitałem zdołała przetrwać
                > na rynku przez rok, to nie mogła robić szkolnych błędów.

                Robila szkolne bledy, takie np jak: wiele destynacji, do ktorych latali tylko
                kilka razy w tygodniu, co uniemozliwialo zdobycie paxow, ktorzy chcieli leciec
                na 2-3 dni, a takich w tanich liniach jest najwiecej. Nie latali na "tanie
                lotniska" (CDG zamiast Beauvais, Fiumicino zamiast Ciampino). Poza tym powazne
                tanie linie nie wykonuja lotow z miedzyladowaniem. W tej chwili do AP wszedl
                powazny inwestor i juz widac zmiany. Wycofali sie z bazowania samolotu w
                Katowicach, wycofali sie z latania 2 razy w tygodniu (wyjatkiem jest Madryt). A
                przetrwala rok na naszym niebie, tylko i wylaczenie, bo nie mieli konkurencji.
                • Gość: rabuch101 Re: Zmiany w AP IP: *.wroclaw.sdi.tpnet.pl 28.09.04, 10:56
                  Cóż konkurencji nie mieli na początku, ale od pół roku już mają. Nie wiem czy
                  nie patrzymy na wszystko tylko z naszej, wrocławskiej perspektywy. Linia robi
                  błędy bo wycofuje się z Wrocławia. Ale na jej miejsce nie przychodzi żadna inna
                  linia, więc może to nie błąd tylko prawidłowa decyzja? Co do wyboru CDG zamiast
                  Beauvais - to chyba była dobra decyzja chociaż niestety się z niej wycofali. A
                  SkyEurope lata na CDG. Loty 2 razy w tygodniu na jednej trasie - cóż, jak się
                  ma tylko 3 samoloty... I tu wracamy do punktu wyjścia, czyli braku kapitału. Po
                  wejściu inwestora może to się trochę zmieni, ale konkurencja jest dużo większa.
                  Ja im mimo wszystko życzę powodzenia.
                  • Gość: michal Re: Zmiany w AP IP: 195.205.108.* 28.09.04, 12:41
                    Gość portalu: rabuch101 napisał(a):

                    > Cóż konkurencji nie mieli na początku, ale od pół roku już mają.

                    SkyEurpoe zaczal latac 2 tygodnie temu, a wizzair bodajze w lipcu, takze
                    konkurencje mieli praktycznie zadna, a zmiany w rozkladzie mozna tlumaczyc
                    wlasnie wejsciem konkurencji.

                    Nie wiem czy
                    > nie patrzymy na wszystko tylko z naszej, wrocławskiej perspektywy. Linia robi
                    > błędy bo wycofuje się z Wrocławia. Ale na jej miejsce nie przychodzi żadna
                    inna
                    >
                    > linia, więc może to nie błąd tylko prawidłowa decyzja?

                    Pod zadnym pozorem nie patrze z perspektwy wroclawkiej, tylko taniej linii, i
                    patrzac z tej perspektywy wycofanie sie z wro bylo decyzja sluszna, poniewaz
                    dla tego typu przewoznika lot z miedzyladowaniem nie jest dobrym wyborem.

                    Co do wyboru CDG zamiast
                    >
                    > Beauvais - to chyba była dobra decyzja chociaż niestety się z niej wycofali.
                    A
                    > SkyEurope lata na CDG.

                    Dobra dla pax`ow, zla dla przewoznika. Oplaty na CDG sa duze wieksze. Cale
                    szczescie (dla nich), kiedy wszedl nowy inwestor to zauwazyli to i zmienili. Co
                    do SkyEurpoe to nie lataja na CDG tylko Orly, ktore takze jest lotniskiem duzo
                    tanszym.

                    Loty 2 razy w tygodniu na jednej trasie - cóż, jak się
                    > ma tylko 3 samoloty... I tu wracamy do punktu wyjścia, czyli braku kapitału.
                    Po
                    >
                    > wejściu inwestora może to się trochę zmieni, ale konkurencja jest dużo
                    większa.

                    W tej chwili takze maja 3 samoloty, a jednak rozklad lotow zostal zmieniony. I
                    w tym miejscu dochodzimy do wniosku, ze jedank APN przed wejsciem inwestora
                    popleniala szkole bledy.
                    • Gość: rabuch101 Re: Zmiany w AP IP: *.wroclaw.sdi.tpnet.pl 28.09.04, 13:08
                      Nie chcę ciągnąć tej polemiki bo na liniach lotniczych zanm się tylko
                      perspektywy pasażera. Dlatego nie zarucam też szkolnych błędów komuś, kto jest
                      w tej dziedzinie ekspertem. A co do faktów to z WAWy SkyEurope lata
                      rzeczywiście na Orly (to jeszcze bliżej centrum Paryża niż CDG), ale już z
                      Krakowa na CDG. A jeśli chodzi o konkurencję, to kiedy AP wprowadziła loty
                      krajowe to LOT obniżył stawki WRO-WAW poniżej 100 PLN. Po rezygnacji AP z
                      połączeń krajowych ceny w Locie wróciły do normy.
                      • Gość: michal Re: Zmiany w AP IP: 195.205.108.* 28.09.04, 14:42
                        Gość portalu: rabuch101 napisał(a):

                        A jeśli chodzi o konkurencję, to kiedy AP wprowadziła loty
                        > krajowe to LOT obniżył stawki WRO-WAW poniżej 100 PLN. Po rezygnacji AP z
                        > połączeń krajowych ceny w Locie wróciły do normy.

                        Z tym nie moge sie zgodzic. Pod koniec sierpnia lecialem lotem na tej trasie i
                        za bilet zaplacilem 125 pln (95+oplaty), i byl to bilet normalny, ktory moze
                        kupic kazdy przez internet.
                        • Gość: rabuch101 Re: Zmiany w AP IP: *.wroclaw.sdi.tpnet.pl 28.09.04, 14:52
                          Gość portalu: michal napisał(a):

                          > Gość portalu: rabuch101 napisał(a):
                          >
                          > A jeśli chodzi o konkurencję, to kiedy AP wprowadziła loty
                          > > krajowe to LOT obniżył stawki WRO-WAW poniżej 100 PLN. Po rezygnacji AP z
                          >
                          > > połączeń krajowych ceny w Locie wróciły do normy.
                          >
                          > Z tym nie moge sie zgodzic. Pod koniec sierpnia lecialem lotem na tej trasie
                          i
                          > za bilet zaplacilem 125 pln (95+oplaty), i byl to bilet normalny, ktory moze
                          > kupic kazdy przez internet.
                          Jeśli to prawda, to b.dobra wiadomość. Jak ostatnio chciałem zarezerwować to
                          najtonij było jakieś 500 PLN tam i z powrotem. Może po prostu ilość tych miejsc
                          jest zbyt mała. Chyba dlatego, że wycofali rannego Boeinga. A może dlatego,że
                          chciałem lecieć w poniedziałek a wracać w sobotę.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka