larvae 21.03.21, 13:54 Wysyłanie wiadomości się nie powiodło. Certyfikat uczestnika komunikacji stracił ważność. Konfiguracja związana z „smtp.gazeta.pl” musi zostać poprawiona. Odpowiedz Link Zgłoś Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
piotr.malek_g.pl Re: Problem z certyfikatem 22.03.21, 10:51 Ja też mam ten problem. Jak to naprawić? Odpowiedz Link Zgłoś
bagienny Re: Problem z certyfikatem 22.03.21, 10:55 Sprawdzamy. W chwili obecnej z poczty można skorzystać przez przeglądarkę pod adresem poczta.gazeta.pl Odpowiedz Link Zgłoś
wedrowiec2 Re: Problem z certyfikatem 22.03.21, 12:09 Dziś działa bez problemów na komputerze stacjonarnym (mozilla thunderbird), ale na tablecie (android) wysyła z opóźnieniem. Tak wyglądały wczorajsze komunikaty: fotoforum.gazeta.pl/photo/1/cc/wj/uadi/Cy4U3x3qWPvDFCbMqX.jpg fotoforum.gazeta.pl/photo/1/cc/wj/uadi/jb5bVR6KpNwZigysLX.jpg Odpowiedz Link Zgłoś
bagienny Re: Problem z certyfikatem 22.03.21, 12:12 Problem został usunięty. Przepraszamy za utrudnienia. Odpowiedz Link Zgłoś
a_usher Re: Problem z certyfikatem 03.04.21, 23:43 Czyżby? Podobną informację o problemie z certyfikatem widziałem jeszcze w kwietniu. Pojawiała się przy połączeniu przez IMAP. Odpowiedz Link Zgłoś
nahar Re: Problem z certyfikatem 05.10.21, 22:57 Od lipca znowu jest nieważny certyfikat: 05.10.2021, 22:57:07: FETCH - Odbiór poczty 05.10.2021, 22:57:07: FETCH - Łączenie z serwerem POP3 pop3.gazeta.pl przez port 995 05.10.2021, 22:57:07: FETCH - Inicjacja fazy potwierdzania TLS >05.10.2021, 22:57:07: FETCH - Nr certyfikatu: 031CE5622537A4783576EE03FB58018425A8, algorytm: RSA (2048 bitów), ważny od 27.07.2021 13:24:29 do 25.10.2021 13:24:27, dla 1 węzłów: pop3.gazeta.pl. >05.10.2021, 22:57:07: FETCH - Właściciel: "pop3.gazeta.pl". >05.10.2021, 22:57:07: FETCH - Wystawca: "US", "Let's Encrypt", "R3". Ważny od 04.09.2020 do 15.09.2025 16:00:00. >05.10.2021, 22:57:07: FETCH - Wystawca: "US", "Internet Security Research Group", "ISRG Root X1". Ważny od 20.01.2021 19:14:03 do 30.09.2024 18:14:03. >05.10.2021, 22:57:07: FETCH - Główny: "Digital Signature Trust Co.", "DST Root CA X3" Ważny od 30.09.2000 21:12:19 do 30.09.2021 14:01:15. Ten certyfikat wygasł! !05.10.2021, 22:57:07: FETCH - Błąd fazy potwierdzania TLS: Nieważny certyfikat serwera (Ten certyfikat wygasł). Odpowiedz Link Zgłoś
bagienny Re: Problem z certyfikatem 06.10.21, 12:57 Sugerujemy odświeżyć certyfikat/pobrać ponownie lub dodać konto w aplikacji ponownie. Odpowiedz Link Zgłoś
nahar Re: Problem z certyfikatem 07.10.21, 20:00 Dodałem konto ponownie, nadal nie działa, zarówno na POP3 jaki i na IMAP Odpowiedz Link Zgłoś
bagienny Re: Problem z certyfikatem 08.10.21, 10:14 Certyfikat jest prawidłowy. Sprawdź w pomocy u dystrybutora aplikacji pocztowej. Odpowiedz Link Zgłoś
nahar Re: Problem z certyfikatem 10.10.21, 19:29 Mam The Bat 8x. Wcześniej - wtedy gdy inni raportowali problemy - u mnie działało. Przejrzałem całą pomoc do The Bat, nic nie znalazłem. Na Thunderbird faktycznie certyfikat działa. Odpowiedz Link Zgłoś
nahar Re: Problem z certyfikatem 10.10.21, 20:28 nahar napisał: > Mam The Bat 8x. Wcześniej - wtedy gdy inni raportowali problemy - u mnie działa > ło. Przejrzałem całą pomoc do The Bat, nic nie znalazłem. Na Thunderbird faktyc > znie certyfikat działa. Udało się. Zmiana ustawień Bata pomogła. Odpowiedz Link Zgłoś
kamillab Re: Problem z certyfikatem 01.10.22, 14:57 Nie można!!!! W jaki sposób zalogować się do swojej poczty???!!!! Odpowiedz Link Zgłoś
bagienny Re: Problem z certyfikatem 03.10.22, 10:09 A możesz podać coś więcej? Nie możesz się zalogować, nie działa Ci aplikacja pocztowa? Odpowiedz Link Zgłoś
roberto74 Re: Problem z certyfikatem 09.04.21, 11:41 Problem nadal występuje. Outlook 2019, Windows 10 Pro, Kaspersky Internet Security codziennie krzyczy o nieważnym lub wygasłym certyfikacie dla imap.gazeta.pl Raport KIS 2021: Zdarzenie: Wykryto połączenie SSL z nieprawidłowym certyfikatem Typ użytkownika: Nie określono Nazwa aplikacji: OUTLOOK.EXE Ścieżka aplikacji: C:\Program Files\Microsoft Office\root\Office16 Komponent: Ochrona WWW Opis wyniku: Zablokowano Nazwa obiektu: imap.gazeta.pl Powód: Ten certyfikat lub jeden z certyfikatów znajdujących się w łańcuchu certyfikatów nie jest aktualny. Odpowiedz Link Zgłoś
bagienny Re: Problem z certyfikatem 02.11.21, 13:38 Sugerujemy odświeżyć certyfikat/pobrać ponownie lub dodać konto w aplikacji ponownie. Odpowiedz Link Zgłoś
marcin.jakubowski Re: Problem z certyfikatem 18.09.22, 22:47 Certyfikat ponownie nie działa. Komunikat onwygaśnięciu pojawił się wczoraj. Odpowiedz Link Zgłoś
ma_sha Re: Problem z certyfikatem 19.09.22, 07:54 No właśnie, chyba znowu ktoś zapomniał o odnowieniu certyfikatu Odpowiedz Link Zgłoś
piotr.radew Re: Problem z certyfikatem 24.10.21, 20:57 Dzień dobry, Mam problem z klientem pocztowym The Bat - wyskakuje błąd fazy potwierdzenia TLS : nieważny certyfikat serwera (ten certyfikat wygasł). Taki sam komunikat przy konfiguracji pop3.gazeta.pl (port 995), jak i przy imap.gazeta.pl (port 993). Wysyłanie poczty również nie działa. Proszę o pomoc. Dziękuje i pozdrawiam Odpowiedz Link Zgłoś
becik4 Re: Problem z certyfikatem 19.09.22, 08:58 U mnie to samo, data wygaśnięcia certyfikatu 18.09.2022. Odpowiedz Link Zgłoś
zakrzewicz Re: Problem z certyfikatem 19.09.22, 10:10 Po aktualizacji iOs16, ponowna konfiguracja SMTP IMAP czy pop nie pomaga. Odpowiedz Link Zgłoś
bagienny Re: Problem z certyfikatem 19.09.22, 12:49 Problem został rozwiązany. Jeżeli problem będzie nadal występował - należy pobrać lub zaktualizować certyfikat w aplikacji pocztowej. Odpowiedz Link Zgłoś