Forum eDziecko Ciąża i poród Niepłodność
ZMIEŃ
      pole widzenia

pole widzenia

(5 wyników)
    • dziś odebraliśmy wyniki męża i brzmią przerażającą . mam nadziej ze mi pomożecie je rozszyfrowac: ilośc 4 ml ph zasadowe barwa mlecznoszara preparat bezpośredni: nieliczne plemniki w polu widzenia. Obecnie jednojądrzaste drobnoziarniste komórki pochodzące ze spermatogeznezy 5-7 w polu widzenia zywotnośc: 20% wykazuje dośc żywy ruch 30% wykazuje zwolniony ruch 50% nie wkazuje ruchu ilośc plemników na 1 ml- 14.000.000 morfologia plemników: ok. 15 % wykazuje zmiany w budowie g...
    • Witam, czy mogłabym prosić Was o pomoc w interpretacji wyników badania nasienia męża, w morfologii, jako inne składniki nasienia wymieniono: 2-4 komórki wielojądrzaste w polu widzenia. Co to za cholera? Inne normy już sobie sprawdziłam ale ciekawi mnie co to za komórki? Może któraś z Was się orientuje w temacie, bo ja jestem jeszcze zielona... Dziękuję i pozdrawiam B.
    • powiedzcie mi proszę dziewczyny bardziej matematyczne ode mnie : wszytskie normy nasienia podawane są w ml a my dostaliśmy w mm3 jak to się teraz ma do siebie czy 1 mm3 to to samo co 1 ml czy też 1 cm3 to 1 ml naszych plemniczków jest 1 400 500 w mm3 to dobrze czy źle ?? aha i tak na dokładkę co to znaczy w polu widzenia ?? mamy do 10 leukocytów w polu widzenia nie umiem tego odnieść do żadnej normy - jakieś dziwne to laboratorium stosuje określenia , jeszcze jedno bakterie -...
    • ilość: 3,0 ml zabarwienie: bialo-szare lepkość: prawidlowa ph: 7,8 homogenizacja: 30 min badania mikroskopowe: liczba plemnikow w 1 ml nasienia: 22 mln po upłynnieniu: plemnikow ruchomych: 40%, w tym: a/ o szybkim ruchu postępowym: pojedyncze w polu widzenia b/ o wolnym ruchu postępowym: 30% c/ o ruchu w miejscu: 10% d/ nieruchomych: 60 % badanie mikroskopowe barwionego rozmazu: plemnikow o budowie prawidłowej: 21% plemnikow o budowie nieprawidłowej: 79%, w tym niepr...