tradzik

(29 wyników)
  • Pojawil mi sie tradzik na bokach twarzy i przy szczece (czolo zupelnie czyste). Zauwazylam ze jest to zwiazane z odstawieniem pigulek (bralam novynette prze 2,5 roku). Dodam ze zanim zaczelam brac pigulki tez mialam tego typu tradzik. Podczas lykania tabletek moja cera byla czysta, bez tradziku. Moje pytanie:jak sobie z tym poradzic bez pigulek? Czy to mozliwe ze mam jakies zaburzenie hormonalne?
  • pisalam o tym, ze moja twarz (a dokladniej ns i policzki) lubia sie czerwienic pod wplywem naglyuch zmian temp, goraca, alkoholu - zdiagnozowalyscie to jako tradzik rozowaty i szperacaj w necie na ten temat stwierdzilam, ze rzeczywiscie to moze byc to. Dziwie sie troche bo mam 2 siostry z ladnymi cerami, moj ojciec i matka tez nie maja problemow a podobno ta choroba powstaje od 25 roku zycia, ja mam 20 lat a od 4 problem z pryszczami ropnymi w okolicy ust wlasnie. Moje pytanie do ...
  • hej! od roku walcze z tradzikiem.. jak dojrzewalam z cera nie mialam zadnych problemow..tradzik zaczal sie w wieku 22 lat..Na poczatku pilam antybiotyk i pomoglo, ale teraz, po tych paskudnych upalach tradzik wrocil... Moja dermatolog zlecila zrobic badania hormonalne, bo sklania sie do przepisania "czegoś" hormonalnego.. Napiszcie prosze, czy leczylyscie tradzik tabletkami i czy pomoglo...
  • Dziewczyny, pisze do Was juz mocno zdesperowana, ale moze ktos mial podobnie i udalo mu sie cos ztym zrobic... Od zawsze borykam sie z problemem potwornie bolesnych miesiaczek. Ciagle tez miewalam rozne zakazenia, nadzerke (wymrozona). We wrzesniu wykryto u mnie torbiele 9cm i 4cm (na obu jajnikach) i usunieto operacyjnie (potworniaki). Myslalam, ze moze bole ustapia, niestety tak sie nie stalo. Czuje, ze w moim organizmie dzieje sie cos dziwnego. Miesiaczki sa koszmarem, 2 p...
  • od okolo 10 lat mecze sie z tradzikiem. bralam cale mnostwo antybiotykow, wszystkie super na mnie dzialaly, wycieto mi migdalki (mialo pomoc, ale niestety). W koncu zdecydowalam sie na diane. bralam przez 3 lata, teraz mialam 4 miesiace przerwy i tradzik powrocil (mam nadzieje ze blizny nie zostana). Teraz znowu biore diane, jeszcze dodatkowo leczenie wspomagam antybiotykami i witaminami. Moje pytanie brzmi: mam 25 lat i wciaz mam tradzik, moze za kilka lat dojde do wniosku ze c...
  • jakie jest wasze zdanie. Lepiej antybiotyki ktore pomagaja czy pigulki, o ktorych nie ma sie pojecia i z partnerem wspolzyje nie za czesto (odleglosc). Prosze was o wypowiedzi, a takze te osoby, ktore braly tetracykliny przez dluzszy czas...czy bralyscie dodatkowo cos przeciwgrzybowego i jakies dodatkowe srodki natrualne typu kefir, jogurt? dziekuje bardzo za odpowiedzi
  • musze sie komus wyzalic bo juz nie daje rady :( niby to nie koniec swiata albo bardzo utrudnia zycie :( otoz moja cera pozostawia wiele do zyczenia , zawsze tak bylo ale to teraz, to cos wrecz okropnego :( jestem po kuracji antybiotykiem - owszem pomogl ale nie na dlugo ( w okresie przyjmowania i moze tydzien po odstawieniu tabletek )teraz znowu krostki, krostki, krostki takie podskorne, wypelnione woda ...a feee :( dodam ze nie biore tabletek anty., rozpoczelam zabiegi mikroderma...
  • Witam, Jaki hormon szwankuje!Oto objawy: -wlosy sie przetluszczaja -cera jest tlusta -powstaje lekki tradzik - rosna male czarne wloski na brodzie Robilam testosteron, ale jest ok, prolaktyna jest lekko zawyzona-ale czy to od tego? Mam dosc ,gdyz mam 28 lat i mam juz dos takiego stanu Moze ktos mi cos doradzi?
  • Witam Kobietki Odkąd przestałam brac tabletki, czyli od pazdziernika. Mam straszny wysyp krostek na plecach na twarzy ale na szczescie tylko koło uszu. Nie umiem sobie z tym poradzic. Domowe sposoby nie przynosza zadnego efektu. Sama niewiem czy isc do dermatologa czy kosmetyczki, co byscie zrobiły na moim miejscu?
  • uzywam diane dopiero 2 miesiace ale juz sie obawiam co bedzie po odstawieniu. slyszalam ze tradzik powraca ze zdwojona sila. ile czasu mozna brac diane.???? slyszalam ze do trzech lat bez robienia przerwy? jak to jest
  • Hej dziewczyny, od kiedy pamietam mam problem z tradzikiem i dostala Harmonet. Jestem ciekawa czy Wam pomaga w takim problemie. Boje sie abym sie nie nasilil.Bralam Yasminelle ale zle tolerowalam. Bardzo mi zalezy na waszych opiniach.
  • Od roku walcze z tradzikiem no i oczywiscie zadne masci nie pomagaja. Dermatolog polecil antybiotyk -tetracykline. Czy ktoras moze brala i z jakim skutkiem??
  • to juz trzecie tabletki antykoncepcyjne z rzedu i wszystkie powodowaly cos! jak nie zylaki, to grzybice pochwy, jak nie grzybice pochwy to cellulit, jak nie tradzik, to przytylam 8 kg!!! nie wiem co robic! mam zrezygnowac z seksu? na lateks jestem uczulona :/ obecnie przy mercilonie juz nie mam klopotow z tradzikiem, zylaki od kiedy stosuje lotion juz sie nie powiekszaja. najgorzej z ta grzybica :( od tego nawet mi sie kochac odechciewa. no i z waga. jak przytylam te 8 kilosow, to mi...
  • Witajcie, poszukuje dobrego i sprawdzonego dermatologa, ktory specjalizuje sie w leczeniu tradziku. Kogo polecacie? M.
  • Mialam maly problem z tradzikiem(jestem przedd 30), po prostu pzred okresem zazwyczaj na brodzie pojawial sie pryszcz jeden lub dwa, taki bolesny guzek, ktory na szczescie po tygodniu stosowania masci Skinoren znikal.Ale przeszkadzalo mi to, ze sie wogole pojawia i postanowilam znow zapukac do dermatologa. Pod koniec czerwca zaczelam kuracje tetralyslem (dodatkowo zewnetrznie clindacne, aknemycin i skinoren, wewnetrznie cynk). W polowie lipca ze wzgledu na bole zoladka i nudnosci ...
  • Ten sam watek zamiescilam miesiac temu na urodzie, ale wciaz nie wiem co mam robic, a dzisiaj jest ostatni dzien na podjecie docyzji, bo wlasnie dostalam okres. Poniżej opisany problem: Mam pytanie, czy u ktorejs z Was spowodowal wystapienie pryszczy? Przepisala mi go lekarka, poniewaz mam dostac okres w okolicach slubu i chcialam go przesunac. Ale nie wiem, czy zaczac go przyjmowac, poniewaz boje sie ataku pryszczy. Jestem akurat w trakcie kuracji antybiotykowej (kolejnej zreszta) i ...
  • Witam Mam kolejne pytanie do Pani Doktor: Czy oprocz uzywania Diane35 istnieja inne sposoby leczenia tradziku, nie mowie oczywiscie o dermatologu. Czy stosuje sie jakies inne leki hormonalne? Pytam z tego powodu, iz mam dosyc meczenia sie z tym "problemem", Diane35 bralam z przerwami przez 2 lata , do momentu kiedy przestalo dzialac. Ostatnio lekarz chcial mi je ponownie zalecic, na moje stanowcze protesty zaproponowal zmiane preparatu na Logest. Dziewczyny , jesli mozecie cos ...
  • Czy po odstawieniu Diany (ok miesiaca) poza brakiem wystapienia regularnego okresu moga wystapic inne objawy?? zgaga, nudnosci?? Z gory dzieki za odpowiedzi!!!
  • Moje pytanie może wydać się niezbyt mądre, ale dla mnie to dośc istotna kwestia. Z powodu znacznie podwyższonego poziomu testosteronu przyjmuję od wczoraj Diane-35. Naczytałam się jednak postów o skutkach ubocznych i po odstawieniu, w związku z czym mam pytanie. Wcześniej nie miałam nigdy problemów z trądzikiem - zastanawiam się, czy jako efekt po odstawieniu może sie on pojawić. Wiem, że z pewnością zależy to od organizmu i jest mocno indywidualne, ale czy ktoś miał już tego typu probl...
  • Mam pytanie odnosnie dzialania citroseptu. Cierpie na tradzik od wielu lat, do tej pory tylko antybiotyk pomagal mi go zwalczyc, wiec wniosek z tego ze ma to u mnie podłoze nie hormonalne a bakteryjne. Wiadomo ze antybiotyku nie mozna brac wiecznie, bo oslabia organizm i wybija bakterie zarowno zle jak i dobre. Czy w takim razie citrosept, ktory wybija tylko te zle bakterie a dobrych nie, da mi podobny skutek przeciwtradzikowy jak antybiotyk? Czy ktos z was majac tradzik stosowal ...

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się