Forum Zdrowie Zdrowie kobiety Zdrowie kobiety
ZMIEŃ
      wahania nastroju

    wahania nastroju

    (4 wyniki)
    • Kobitki drogie, proszę o pomoc, bo już sama nie wiem co robić :( Od dawna męczą mnie straszne wahania nastroju związane z etapami cyklu. Na początku cyklu zawsze towarzyszy mi bardzo bolesny i obfity okres, potem ok. 4 dni spokoju który jest jedynym momentem w ciągu całego miesiąca kiedy mam ochotę na seks i kiedy czuję się świetnie, a później jest już równia pochyła w dół do tego stopnia, że już tydzień przed okresem mam stany depresyjne, czarne myśli i napady złości. I tak miesiąc w miesiąc...
    • Nie wiem czy to pigułki (cilest), czy pogoda, czy normalne babskie wahania nastrojów, ale cały czas mi źle, łatwo zaczynam płakać. Nie jest tak zawsze, ale jak zostaję sama i nie mam co ze sobą zrobić to mi po prostu źle. Czy inni też tak mają? Jeżeli to jesienna depresja to co zrobić? I jak sprawdzić czy to piguły? Prawdę mówiąc trudno mi powiedzieć czy tak było zanim zaczęłam je brać... Czasami sama mam siebie dosyć. Eh!
    • Biorę pigułki od 10 lat, dobiegam do 30-tki i przyznam, że mój nastrój z miesiąca na miesiąc się pogarsza. Czy to możliwe, że źle jest dobrany preparat? Przy minulecie nie odczuwam żadnych dolegliwości, tylko mój nastrój ciągle spada w dół niezależnie od dnia. Czy macie te same odczucia??
    • Musze zmienic pigułki. Biorę Microgynon, mam straszne bóle głowy niemalże codziennie, wahania nastroju, ciągle płacze, (tylko libido jak na złość wysokie), brzuch mam jak balon i pewnie jeszcze wiele innych skutków którcyh nie widzę. Czy są jakieś inne podobne pigułki do Microgynonu? Wiem ze lekarz musi mi je dobrac i wybieram sie do niego przed skonczeniem ostatniego opakowania, ale nie chcialabym zeby dal mi jakies zupelnie inne, nie moge przytyc, nie moge tez miec brzydkiej cery. C...

    Nie pamiętasz hasła

    lub ?

     

    Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się