zmniejsza

(3 wyniki)
  • Witajcie! Po pierwsze cieszę się, że ktoś wreszcie założył forum dla ludzi z "epi". Po drugie - chciałabym się z Wami podzielić moimi doświadczeniami z "epi" i "pseudoepi" - moze komuś da do myślenia to, co napiszę. Mieszkam w Krakowie, mam 26 lat (to tak na początek). W III klasie liceum miałam pierwszy napad. Niestety miał on miejsce za granicą. Tamtejsi lekarze postawili natychmiast diagnozę: "epi". Wróciłam do Polski - lekarze orzekli: jakie tam "epi"! zdrowa jak rydz! Niestety, ...
  • Witam Panie Doktorze! Mam takie pytanie:biore Clonazepamum 0,5 mg -2X dziennie po 2 tabletki. Teraz lekarz chce powoli odstawiać lek czyli zmniejszać dawkę.Co ile miesięcy zalecałby Pan redukowanie dawki i o ile? Biore go już długo(tj.od początku stwierdzenia epi pourazowej w 12 r.ż.Była jeszcze fenytoina,ale od paru lat odstawiona zupełnie).Teraz mam 28 lat.Napad ostatni w 94 roku - na wlasne zyczenie(sama odstawiłam sobie leki). Co do napadów to miałam 2 w ciągu roku po urazie.Po...
  • Leki mam ustawione od dawna, wiec tylko tak kontrolnie się udaję do neurologa, ale jak pani dr cos zaczęła mówić ostatnio o odstawianiu leków, to powiedziałam - "a może poczekajmy jeszcze?" i uciekłam, no, prawie. Trochę się boje tego odstawiania i zmniejszania dawek, bo jak mi pięć lat temu poodstawiali to padłam jak długa, niestety. Może macie jakieś pozytywne doświadczenia w tym wzgledzie, bo przy następnej wizycie zapewne padnie znowu to pytanie?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się