Dodaj do ulubionych

internet-ponownie

15.07.03, 13:59
polecam wątek
forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=106&w=6964332
i ewentulani ewpisywanie się na mailowa listęchętnych na informację o
ewentualnych ofertach
Obserwuj wątek
    • zzslawek Re: internet-ponownie 15.07.03, 15:03
      Jestem chętny do zmiany operatora na lepszą i tańszą usługę.

Sławek
      • zabrocki Re: internet-ponownie 20.07.03, 14:30
        Cześć,

zzslawek napisał:
        > Jestem chętny do zmiany operatora na lepszą i tańszą usługę.

Pracuję w branży internetowej 6 lat i powiem Wam, że nie spotkałem
        _lepszej_i_tańszej_ usługi stałego dostępu do Internetu, w stosunku do oferty
        firmy Spray (125 zł w pełnym pakiecie). Mówiąc to, biorę pod uwagę cenę,
        deklarowaną i realną przepustowość, awaryjność.

Zaznaczę od razu, że nie jestem związany z firmą Spray w żaden sposób - ani
        personalnie, ani prowadzonymi interesami smile Prócz oczywiście usługi, z której
        korzystam.
        • zzmetro Re: internet-ponownie 21.07.03, 09:21
          Panie Mariuszu,
          Bardzo cieszy mnie Pańska opinia , szczególnie że autorem jej jest branżysta.
          I nam - porównując rozmaitą konkurencje - wydawało się , że SPRAY na ich tle
          wypada całkiem nieźle .
          Oczywiście nie zmienia to faktu , że powinniśmy ich pracę i ofertę
          monitorować /usterkować a jeśli pojawi się prawdziwa konkurencja , cóż ...

SB
          • zabrocki Re: internet-ponownie 21.07.03, 17:16
            Panie Sławku,
            Oczywiście, powinniśmy monitorować na bieżąco jakoś usług firmy Spray i należy
            o tym mówić, jeśli pojawią się jakieś problemy techniczne, czy to
            organizacyjne. Jestem pewien, że leży to również w interesie samego
            usługodawcy.
            Spray w istocie ma dobrą ofertę cenową, jeśli chodzi o stały dostęp do
            Internetu. To jest wg mnie bezdyskusyjne. Jednak rozumiem głosy niektórych