Dodaj do ulubionych

Jaki deweloper Warszawa ?

24.04.10, 21:35
Witam,

Przymierzam się do zakupu mieszkania. Szukam dewelopera który mnie nie oszuka.
Przyznam że w temacie jestem zielony i dobiero zbieram wiadomości na co
zwracać uwagę przy szukaniu mieszkania.

Pozdrawiam
Obserwuj wątek
    • Gość: gonzo Re: Jaki deweloper Warszawa ? IP: *.spray.net.pl 24.04.10, 21:44
      1. jeśli nie kupujesz gotowego wybudowanego mieszkania w bloku oddanym do
      użytku, nie decyduj się na zakup jeśli deweloper nie oferuje "rachunku
      powierniczego - zamkniętego" (poszukaj na necie o co chodzi)

2. przed zakupem sprawdź plany zagospodarowania przestrzennego, żeby się potem
      nie obudzić jak cała masa frajerów z mieszkaniem z widokiem na trasę szybkiego
      ruchu itp.

3. sprawdź na forach internetowych i pojedź zobaczyć na żywo poprzednie
      osiedla/bloki budowane przez tego dewelopera (jak narzekają mieszkańcy, albo źle
      to wygląda - to nie powtórz ich błędu)

4. umowę w przypadku pkt.1 podpisz w formie aktu notarialnego - lepiej Cię
      zabezpiecza

5. nie kupuj mieszkania droższego niż 3 letnie dochody netto Twoje/Twoje i Żony
      + wkład własny który posiadacie. Jeśli mieszkanie wychodzi drożej to znaczy, że
      jest to drożej niż Cię stać i w przyszłości możesz mieć problemy z jego spłatą.
      Załóż że w życiu przez ileś tam lat przytrafiają się: utraty pracy, choroby i
      inne nieprzewidziane wydarzania, które mogą rozłożyć Ci spłatę kredytu

6. sprawdź dewelopera w KRS i wszędzie gdziekolwiek się da, indywidualnie
      sprawdź działkę, pozwolenia na budowę i wszystko co się da, aby uniknąć
      problemów w przyszłości

Powodzenia
      • warszafka_78 Re: Jaki deweloper Warszawa ? 24.04.10, 21:50
        Dzięki Panowie za odpowiedzi.

Gonzo odpowiedział mi najkonkretniej - widzę że jesteś zorientowany w temacie
        nieruchomości. Czy możesz polecić mi jakieś firmy deweloperskie które budują