marti_fun_fan 10.10.14, 15:51 Może funfan.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=157&Itemid=170 Odpowiedz Link Zgłoś Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
stefanf27 Re: a gdzie na narty? 19.10.14, 21:26 W Pl najlepiej wybrać się na południe - Wisła, Szczyrk, Zakopane, Białka Tatrzańska, Zieleniec. Dla potrzebujących można też w okolicy stoków znaleźć szkółki narciarskie www.week4u.pl/oferty/miasto/bielsko-biala-slaskie/tag/squash;1.html Odpowiedz Link Zgłoś
stefanf27 Re: a gdzie na narty? 19.10.14, 21:28 W Pl najlepiej wybrać się na południe - Wisła, Szczyrk, Zakopane, Białka Tatrzańska, Zieleniec. Dla potrzebujących można też w okolicy stoków znaleźć szkółki narciarskie www.week4u.pl/oferty/tag/narty;1.html Odpowiedz Link Zgłoś
przedszkolegorskie Re: a gdzie na narty? 01.11.14, 23:59 www.przedszkolegorskie.pl :) Odpowiedz Link Zgłoś
deviem4 Re: a gdzie na narty? 03.12.14, 15:46 Polecam zakopane jeżdżę tam od lat . Odpowiedz Link Zgłoś
iza2242 Re: a gdzie na narty? 05.02.15, 21:37 W tym roku wybieram się do Zakopanego na narty. Poradźcie mi, jak bezpiecznie przewieźć narty? Myślę o zakupie takiego pokrowca www.marbo.pl/product-pol-13289-Pokrowiec-na-narty-max-175cm-Ski-czerwony.html. Warto kupić coś takiego? Odpowiedz Link Zgłoś
szpa425da Re: a gdzie na narty? 04.03.15, 13:24 Ja tradycyjnie polecam Zakopane www.bookapart.com/pl/turystyka-zakopane :) Nie ma lepszej miejscówki na zimowe szaleństwo. Odpowiedz Link Zgłoś
julkaaa21 Re: a gdzie na narty? 02.10.17, 19:39 cześć, szukam firm, które organizują wyjazdy narciarskie takie jak te. Zależy mi na wyjazdach w wyższe góry z większą, zgraną grupką osób. Będę wdzięczna za opine. Odpowiedz Link Zgłoś
skyfall001 Re: a gdzie na narty? 10.10.17, 09:12 O tak, Zakopane jest świetne, ale ogólnie w Polsce jest wiele dobrych miejsc na narty, a sezon już powoli się zaczyna. Odpowiedz Link Zgłoś