Forum Praca Praca
ZMIEŃ
    Dodaj do ulubionych

Wypowiedzenie natychmiastowe.Proszę o pomoc.Proszę

IP: *.internetdsl.tpnet.pl 03.10.05, 08:52
    Witam Was.Obecnie pracuję na czas określony od 2004roku do 2008r.W umowie zawarto klauzulę o
    możliwości wcześniejszego rozwiązania umowy za 2-tyg.
    Chcę odejść z obecnej pracy już dziś.
    Dogadanie się z obecnym szefem nie wchodzi w grę,nie dogadam się-taki typ.
    Co mam robic?
    Składam dziś wymówienie i ostatni dzień przychodzę do pracy kiedy?czy 14-tego pażdziernika?
    Składam wymówienie i idę na zwolnienie lekarskie?
    Prosze o pomoc.
    Obserwuj wątek
      • agata_s2 Re: Wypowiedzenie natychmiastowe.Proszę o pomoc.P 03.10.05, 09:18
        Więc, jeżeli złożysz wypowiedzenie dziś, to zgodnie z KP będzie się ono liczyło
        od soboty, czyli okres wypowiedzenia upłynie 22.X.2005r., ale możesz złożyć to
        wypowiedzenie i wziąść np. urlop. Tylko nie porzucaj pracy, pracodawcy później
        źle na to patrzą (bo skoro odszedł z tamtej firmy bez uprzedzenia, jaką mam
        gwarrancję, że z mojej nie odejdzie?).
        Pozdrawiam
        • Gość: mła Re: Wypowiedzenie natychmiastowe.Proszę o pomoc.P IP: *.crowley.pl 03.10.05, 10:36
          właśnie- urlop możesz wykorzystać? - jeśli tak nie masz problemu
          jeśli nie hm......., porozumienie stron z dniem wypowiedzenia też nie.
          wytrzymaj - 2 tygodnie nie jest tak strasznie ......
          a porzucenie tez nie straszne - tylko,że papiery nie bardzo ...
          • Gość: xyz Re: Wypowiedzenie natychmiastowe.Proszę o pomoc.P IP: *.internetdsl.tpnet.pl 03.10.05, 11:35
            Urlopu mam 3dni.Porzucenie nie wchodzi w grę,gdyż pracodawca podobno może zażadać ode mnie odszkodowania.A jak jest w przypadku zwolnienia lekarskiego?
            Załóżmy,że będe na zwolnieniu od czwartku-piątku,i wypowiedzenie złożę w piątek,czy mogą wyniknąć z tego problemy?Nie będę w miejscu zamieszkania,wyjeżdzam.