Dodaj do ulubionych

Prace licencjackie z PIELĘGNIARSTWA

01.11.14, 22:12
Witam. Jestem absolwentką Pielęgniarstwa na Wydziale Nauk o Zdrowiu CMUJ. Obecnie uczestniczę także w studiach doktoranckich na ww. uczelni. Chętnie pomogę w przygotowaniu lub korekcie prac dyplomowych z zakresu pielęgniarstwa. Gwarantuję najwyższą jakość oraz oryginalność tekstu. Korzystam z najnowszej literatury. Ponadto zapewniam miłą atmosferę współpracy oraz profesjonalność wykonania.
W celu skontaktowania się ze mną bardzo proszę o wiadomość drogą mailową na adres dyplom.xyz@o2.pl
Obserwuj wątek
    • nauczycielkapisanieprac Re: Prace licencjackie z PIELĘGNIARSTWA 04.11.14, 16:40
      Jestem nauczycielką, która oferuje szybkie, profesjonalne i tanie pisanie prac magisterskich, licencjackich, zaliczeniowych, referatów, prezentacji, ankiet czy też konspektów. Wykonuję zarówno prace teoretyczne jak i metodologiczne. Zajmuję się pisaniem prac z różnych dziedzin np. pedagogiki, psychologii, prawa, administracji, socjologii, politologii, ochrony zdrowia oraz wielu innych. ATRAKCYJNE CENY I POPRAWKI WLICZONE W CENĘ PRACY!!! Jeśli jesteś zainteresowany współpracą napisz maila ? wówczas dokonam szczegółowej wyceny pracy! Kontakt: nauczycielkapisanieprac@interia.pl
    • medycznenauki Re: Prace licencjackie z PIELĘGNIARSTWA 20.11.14, 16:49
      PROFESJONALNA I KOMPLEKSOWA POMOC W REDAGOWANIU PRAC z zakresu nauk medycznych, prace licencjackie, magisterskie i dyplomowe, analizy i badania naukowe, recenzje książek, opracowanie planów pracy i pozycji literackich oraz dostosowywanie pracy do wymogów uczelni w zakresie plagiatu.

Zajmuję się następującymi kierunkami:

* Pielęgniarstwo,
      * Położnictwo,
      * Fizjoterapia,
      * Zdrowie Publiczne,
      * Ratownictwo medyczne,
      * Kosmetologia,
      * Dietetyka.

Redagowanie, korekta, przeprowadzanie badań, analiza statystyczna, poprawa plagiatu.