Dodaj do ulubionych

STOSUNKI MIĘDZYNARODOWE CZY POLITOLOGIA ?!CO LEPSZ

15.06.05, 15:53
SZCZECIN ZIELONA GÓRA WROCŁAW
ALE WROCEK MA TRUDNE ROZMOWY KWALIFIKACYJNE PORĄBANE TEMATY
Obserwuj wątek
    • paula53 Re: STOSUNKI MIĘDZYNARODOWE CZY POLITOLOGIA ?!CO 15.06.05, 16:41
      Studiuję stosunki międzynarodowe na UWr. Myślę że warto się przyłożyć do
      egzaminu- studnia są naprawde ciekawe i różnorodne. Z tego co słyszałam raczej
      nie można tego powiedzieć o politologii.
      • Gość: toff Re: STOSUNKI MIĘDZYNARODOWE CZY POLITOLOGIA ?!CO IP: *.daminet.pl / *.daminet.pl 16.06.05, 12:06
        w tym roku nie ma niestety egzaminu wstępnego na SM UWr dla nowomaturzystów,
        teraz decyduje ranking punktów z matury z przedmiotów (angielski, historia wos
        i gegra) ehh jak myslicie będzie ciężko?
    • Gość: Franz Ferdinand Re: STOSUNKI MIĘDZYNARODOWE CZY POLITOLOGIA ?!CO IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.06.05, 11:39
      Witam, ja rowniez wybieram sie na SM na UJ. Czekaja mnie jeszcze egzaminy z
      biezacych wydarzen miedzynarodowych.
      Czy mozesz Droga Paulo polecic cos jako weteranka..Na co zwracac szzcegolna
      uwage uczac sie? Moze jakies wskazkowki?

Aha, i jeszczez jedno pytanie,czy bedac anty-talentem matematycznym,mam szanse
      sie tam utrzymac?
      Z gory dzieki za wszytski odp.

Pozdrawiam
      FF
      • Gość: ole! Re: STOSUNKI MIĘDZYNARODOWE CZY POLITOLOGIA ?!CO IP: *.klaudyny.waw.pl / *.waw.pl 16.06.05, 14:14
        • Gość: ole! Re: STOSUNKI MIĘDZYNARODOWE CZY POLITOLOGIA ?!CO IP: *.klaudyny.waw.pl / *.waw.pl 16.06.05, 14:16
          A ja do Was apuluje - nie wybieracjcie się na SM, jeśli Was szczerze i silnie
          nie interesują. Pracę związaną z tematyką dostanie tylko garstka najlepszych,
          to tylko przestroga;). Sam studiuje i jestem b. zadowolony, Pzdr
      • paula53 Re: STOSUNKI MIĘDZYNARODOWE CZY POLITOLOGIA ?!CO 22.06.05, 18:04