woyniak 15.06.05, 15:53 SZCZECIN ZIELONA GÓRA WROCŁAW ALE WROCEK MA TRUDNE ROZMOWY KWALIFIKACYJNE PORĄBANE TEMATY Odpowiedz Link Zgłoś Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
paula53 Re: STOSUNKI MIĘDZYNARODOWE CZY POLITOLOGIA ?!CO 15.06.05, 16:41 Studiuję stosunki międzynarodowe na UWr. Myślę że warto się przyłożyć do egzaminu- studnia są naprawde ciekawe i różnorodne. Z tego co słyszałam raczej nie można tego powiedzieć o politologii. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: toff Re: STOSUNKI MIĘDZYNARODOWE CZY POLITOLOGIA ?!CO IP: *.daminet.pl / *.daminet.pl 16.06.05, 12:06 w tym roku nie ma niestety egzaminu wstępnego na SM UWr dla nowomaturzystów, teraz decyduje ranking punktów z matury z przedmiotów (angielski, historia wos i gegra) ehh jak myslicie będzie ciężko? Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: Franz Ferdinand Re: STOSUNKI MIĘDZYNARODOWE CZY POLITOLOGIA ?!CO IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.06.05, 11:39 Witam, ja rowniez wybieram sie na SM na UJ. Czekaja mnie jeszcze egzaminy z biezacych wydarzen miedzynarodowych. Czy mozesz Droga Paulo polecic cos jako weteranka..Na co zwracac szzcegolna uwage uczac sie? Moze jakies wskazkowki? Aha, i jeszczez jedno pytanie,czy bedac anty-talentem matematycznym,mam szanse sie tam utrzymac? Z gory dzieki za wszytski odp. Pozdrawiam FF Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: ole! Re: STOSUNKI MIĘDZYNARODOWE CZY POLITOLOGIA ?!CO IP: *.klaudyny.waw.pl / *.waw.pl 16.06.05, 14:14 Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: ole! Re: STOSUNKI MIĘDZYNARODOWE CZY POLITOLOGIA ?!CO IP: *.klaudyny.waw.pl / *.waw.pl 16.06.05, 14:16 A ja do Was apuluje - nie wybieracjcie się na SM, jeśli Was szczerze i silnie nie interesują. Pracę związaną z tematyką dostanie tylko garstka najlepszych, to tylko przestroga;). Sam studiuje i jestem b. zadowolony, Pzdr Odpowiedz Link Zgłoś