Dodaj do ulubionych

studia państw. coraz gorsze a prywatne coraz lepsz

06.10.05, 09:57
To ja pisałem, że konieczna jest zmiana nauczania na uczelniach państwowych
na zdecydowanie bardziej praktyczny, to ja pisałem, że jestem studentem
informy na UW(choć nikt mi nie wierzył), to ja pisałem, że Koźmiński jest już
lepszy od UW czy UJ na kierunku ekonomia i prawie tak dobry jak SGH. Pisałem
też, że wykładowców u mnie na informie często nie ma, bo dorabiają na uczelni
polsko-japońskiej czy wit gdzie uczą zdecydowanie bardziej praktycznie (i
zdaje się, że niestety pracodawcy wolą zatrudnić absolwenta wit czy PJWSzTK
niż teoretyka-informatyka z UW) - dlatego konieczna jest zmiana kształcenia
na uczelniach państwowych na bardziej praktyczny (tak jak to jest na
najlepszych uczelniach prywatnych typu Koźmiński, PJWSTK, wit - to są chyba
najlepsze 3 prywatne uczelnie) i nie tylko ja - student UW tak uważam - macie
tu też opinie innych osób ze strony forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?
f=23&w=30021789&v=2&s=0:
Re: Życzę tylko wszystkim studentom socjologi i p IP:
*.neoplus.adsl.tpnet.pl

Przeczytaj komentowany artykuł »
Gość: jacek 06.10.05, 08:28 + odpowiedz

a ja studiuje elektrotechnike na Politechnice Krakowskiej i coz... poziom
nauczania jest bardzo wysoki, daja nam popalic
rowno ze wszystkim i nie ma przepros - w ostatniej sesji na 85 osob w
terminie zdalo wszystko 3 osoby, ale to jest norma -
po prostu obowiazuje system ze nawet jak student umie, to trzeba mu dac
pouczyc sie jeszcze! i w sumie jakby nie patrzec, to
dziala:)

tylko jest jeden problem, bo my sie tam uczymy, i uczymy... ALE NIKT Z TEGO
PRAKTYCZNIE NIC NIE ROZUMIE! 1 na 100 studentow
wie, o czym tam sie mowi, mialo doczynienia w praktyce albo jakis wujek mu
pokazal, jak cos dziala albo gdzie sie
wykorzystuje. Ludzie, ktorzy elektronika interesowali sie jeszcze w czasach
liceum i radzili sobie calkiem niezle
zrezygnowali juz po 3-4 tygodniach zajec bo nie mieli tutaj czego szukac! nic