Gość: Maria Re: Zmarł Jacek Kuroń IP: *.elartnet.pl / 62.233.208.* 17.06.04, 23:51 Odszedł dobry i odważny człowiek pozostaje pytanie, czy o taką Polskę walczył? czy o to mu chodziło??? Wieczne odpoczywanie racz mu dać Panie... Odpowiedz Link Zgłoś
bazan3 Re: Zmarł Jacek Kuroń 18.06.04, 00:17 Nie pamietam Pana Kuronia, kiedy pracował, działał, tworzył mam dopiero 24 lata. Studiuję historię, był autorytetem, wzorem. Był... Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: http://pamietamy.t Re: obys tylko historii nie falszowal jak g...w... IP: *.block.alestra.net.mx 20.06.04, 09:51 www.pl.indymedia.org/pl/2004/03/4205.shtml Odpowiedz Link Zgłoś