Dodaj do ulubionych

Darmowy FPS multiplayer

06.03.11, 13:25
Ściągnąłem kilka dni temu demko multiplayerowe Crysisa 2, pierwszy raz od dłuższego czasu grałem w coś w multi, no i bardzo mi się spodobał sam fakt rywalizacji z żywymi ludźmi. Gorzej z mechaniką samego Crysisa, która to zbytnio nie przypadła mi do gustu (nie wspominając o średnio płynnej rozgrywce z powodu wysokich wymaganiach sprzętowych). Interesowałoby mnie raczej coś w klimatach wojenno-współczesnych, ew. coś futurystycznego, ale bez udziwnień typu nanosuit z Crysisa. Jako, że jestem biednym studentem tongue_out szukam raczej czegoś darmowego (dlatego też Crysis 2 odpada). Widziałem, że jest sporo takich tytułów, ale aż za dużo, żeby wszystkie wypróbować.
Polecacie coś konkretnego?

Pozdrawiam
Obserwuj wątek
    • strzyka_w_kolanie Uważaj na Combat Arms 06.03.11, 18:53
      Jest mocno sczitowany - możesz ginąć częściej niż kilkasz "respawn"
    • freefallin Re: Darmowy FPS multiplayer 07.03.11, 08:31
      FEAR Combat jest spoko , lub był trochę czasu już w to nie grałem. Jednak w swoim czasie dobrze sie grało, no i nie ma wysokich wymagań sprzętowych a wyglada także ok smile
    • arachnos83 Re: Darmowy FPS multiplayer 07.03.11, 09:52
      pierwsze to Alliance of Valiant Arms jeśli ci komp uciąga Unreal Engine 3... czasami laguje, ale całkiem przyjemne. Drugie na leciwym silniku quake3 ale dalej z pazurem to Urban Terror. Wciąż sporo grających i dużo miodu big_grin

Urban Terror
      www.youtube.com/watch?v=V236YNd0P_E
      AVA
      www.youtube.com/watch?v=zfZydzEOxxY
      (gościu zdecydowanie nie umie grać)
    • whocareswho Re: Darmowy FPS multiplayer 08.03.11, 12:19
      Polecam Insurgency, może nie jest zbyt prosta jak dla nowicjusza (hard core, base rape itd.), ale całkiem nieźle się gra jak na darmowego FPS-a.
    • gra1980 Re: Darmowy FPS multiplayer 08.03.11, 19:34